Jalkapallon EM - Euro2012 (Puola & Ukraina) 8.6-1.7.2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja emkisat
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Sitten kommentoidaan, että tapahtumat eivät liity mitenkään jalkapalloon, jalkapalloväki irtisanoutuu tapahtumista jne. Kyllä voin kertoa, että mellakat liittyvät jalkapallon EM-kisoihin. Miksi halutaan ummistaa silmät pahalta todellisuudelta? UEFA kiistää ettei mitään huligaani ongelmaa ole olemassakaan.
Selostajakin parhaillaan ilmoittelee mikä on tilanne Varsovassa. Jos mellakat eivät liittyisi kisoihin millään tavalla, tuskin niitä selostaja noteeraisi.

Sinne Varsovan torille on kokoontunut vaatimattomasti yli 100 000 ihmistä, noin suuressa massassa on aina muutama reikäpää.

Ihan hyvin tulee Venäjä, tekisivät nyt vielä kaksi tai yhden ja Puola yhden. Useammin vain saisivat syöttää.
No niin, tasan. Komea kuti.
Voi vitun ryssät, kuteja aikasemmin!

vikalla kierroksella tsekki-puola,voittaja jatkaa :kuola:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hieno peli tulossa illalla, Hollanti-Saksa. Mun puolesta Hollanti sais voittaa ja sekottais mukavasti vähän tilannetta. :)

Eiköhän tänään nähdä paljon parempi Hollanti mitä Tanska pelissä.

Onhan tämä hienoa aikaa, joka päivä huippupelejä katsottavana. Tänään Hollanti-Saksa, huomenna Italia-Kroatia...
Ennen kisoja ajattelin, että sivusilmällä muutaman pelin katon, nyt oon jo katsonut jokaisen pelin :D Eli pikkupoika sai minussa sittenkin vallan, jälleen kerran. Varmaankin vuoden 1996 EM-kisoista alkaen arvokisojen lähes jokainen peli tullut töllötettyä.

Onhan tämä hienoa aikaa, joka päivä huippupelejä katsottavana. Tänään Hollanti-Saksa, huomenna Italia-Kroatia...
Ennen kisoja ajattelin, että sivusilmällä muutaman pelin katon, nyt oon jo katsonut jokaisen pelin :D Eli pikkupoika sai minussa sittenkin vallan, jälleen kerran. Varmaankin vuoden 1996 EM-kisoista alkaen arvokisojen lähes jokainen peli tullut töllötettyä.

Sama. Vaimollekin tuli lupailtua että enhän minä noita matseja aio seurata kovin tarkkaan. Tähän asti tainnut joka matsin katsoa alusta loppuun.
Kannatetaan Hollantia mutta eiköhän Saksa vie tänään...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom