Jalkapallon EM - Euro2012 (Puola & Ukraina) 8.6-1.7.2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja emkisat
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Englannin sarja on mielenkiintoisin sarja itsessään mutta eihän tuo maajoukkue ole pärjänny eikä kyllä ole ollut hirveesti hyviä esityksiäkään. Mutta nyt sentään johtavat Ruåttia :rock:

No ketkäs ne valioliigan parhaat pelaajat ovat? Nimenomaan, ei-brittejä. Hyvä Englanti, ruotsi ulkona!

Lisäsin toisen pelin. Varmaan jatkossa tulee aina se toinen peli femmalta.

No saatana sieltähän se! Etsin ykkösen, kakkosen ja HD:n tarjonnan läpi ja ihmettelin, etteikö muka toista peliä tule. Unohdin tuon hurrikanavan kokonaan.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mikä tuo Ylen HD-kanava on? Pitääkö olla joku kortti vai näkyykö se kaikille kuolevaisille?

avasin sen kanavan,(mulla ei oo mitään korttia), niin siinä lukee näin: Yle HD -kanavan aukioloajoissa on huomioitu kesän urheilulähetykset (EURO 2012-turnaus, Yleisurheilun EM ja Lontoon olympialaiset)
eli noi edellä mainitut taitaa näkyä, ilmeisesti, ehkä..

avasin sen kanavan,(mulla ei oo mitään korttia), niin siinä lukee näin: Yle HD -kanavan aukioloajoissa on huomioitu kesän urheilulähetykset (EURO 2012-turnaus, Yleisurheilun EM ja Lontoon olympialaiset)
eli noi edellä mainitut taitaa näkyä, ilmeisesti, ehkä..

Joo se alkaa vasta illasta näkymään..

On HD-töllö (ei kai tässä nyt missään keskiajalla eletä), mutta siis missä se näkyy..? Onko sillä joku kanavapaikka? Ja mää (= isä) oon viimeksi hakenu tähän kanavat vuosi sitten, pitääkö ne hakea jotenkin uudelleen..? Mistähän ne haetaan ja onko varaana että mää pimennän koko systeemin? Sit joutus lähteen katsoon matsit johonkin pubiin ja sehän nyt ois ihan kauheeta......

Nimim. Nainen ratissa

Sieltähän ne telkkarin menusta haetaan vai onko sulla digiboksi käytössä? Tavallisella digiboksilla ei hd kanavat näy vaan pitää olla hd digiboksi. Tosin en tiiä kannattaako mennä niitä kanavia ettimään uusiks ettei käy huonosti. :D Ei se kyllä oo kovin vaikea tai iso homma jos vaan lukee tekstit mitä ruutuun tulee. :)

Täälläpäin näkyy kanavapaikalla 201 se yle hd. Kannattaa kokeilla jos se vaikka näkyy ilman, että haet niitä kanavia uusiks..

No voihan v*u! Sitä tiputtiinkin suoraan pimeälle keskiajalle. Eihän mun digiboxi oo kun joku tavallinen (kai?). Eli mun on haettava uusi boxi, höh! Katotaan nyt ensin jääkö rahaa, avasin nimittäin juuri elämäni ekan pelitilin..

Kiitos kuitenkin Jerey vastauksesta! :)

edit.

Onnistuuhan se sillein, että käytät sitä tv:n omaa digiviritintä etkä siis katso digiboksin kautta tv:tä. ;)
Itse asiassa jos mokaat sen kanavienhaun tv:llä niin sittenhän voit kuitenkin katsoa digiboksin kautta tv:tä.

Ei tossa taida olla semmosta? Ja jos onkin, niin NYT menee jo liian hankalaksi. Katson muun rahvaan tavoin vaan tota normikuvaa. Onneksi on muutenkin vähän huono näkö niin ei haittaa.

Onnistuuhan se sillein, että käytät sitä tv:n omaa digiviritintä etkä siis katso digiboksin kautta tv:tä. ;)

Itse asiassa jos mokaat sen kanavienhaun tv:llä niin sittenhän voit kuitenkin katsoa digiboksin kautta tv:tä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom