Jalkapallokausi 2014-2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jaaha, oletko FutisForumillakin satunnaisesti mainittu mieshuora?

Tämä meni kyllä ohi... Futisforumilla mulla ei ole tunnusta, joten ehkä siksi en tiedä mitä tarkoitat.

Omat joukkueet ovat seurajoukkuetasolla Liverpool ja maajoukkueissa Argentiina.
Suomalaisille joukkueille toki toivon menestystä, mutta en siis varsinaisesti kannata mitään Suomalaista seurajoukkuetta tällä hetkellä.

Oliko tuossa jotain epäselvää?

edit:
jaa, tuo on joku hieno termi, jota tuolla viljellään. Eipä ole tullut ennen vastaan.

Tämä meni kyllä ohi... Futisforumilla mulla ei ole tunnusta, joten ehkä siksi en tiedä mitä tarkoitat.

Omat joukkueet ovat seurajoukkuetasolla Liverpool ja maajoukkueissa Argentiina.
Suomalaisille joukkueille toki toivon menestystä, mutta en siis varsinaisesti kannata mitään Suomalaista seurajoukkuetta tällä hetkellä.

Oliko tuossa jotain epäselvää?

edit:
Mieshuora saa tällä kertaa mennä läpi sormien. Seuraavalla kerralla ei mene.

Tuohan oli ihan vitsiksi tarkoitettu. FutisForumin fanaatikkojen keskuudessa mieshuoralla tarkoitetaan ulkomaalaisia seurajoukkueita kannattavia miehiä, jotka eivät erityisemmin Veikkausliigasta välitä. Minua lähinnä huvittaa tuollainen ajatusmaailma.

Tuohan oli ihan vitsiksi tarkoitettu. FutisForumin fanaatikkojen keskuudessa mieshuoralla tarkoitetaan ulkomaalaisia seurajoukkueita kannattavia miehiä, jotka eivät erityisemmin Veikkausliigasta välitä. Minua lähinnä huvittaa tuollainen ajatusmaailma.

Joo, just editoin tuota omaa viestiäni.
En ole tosiaan futisforumilla viihtynyt ja tuo heidän terminsä on varmaan yksi hyvä syy siihen :D

Eli heidän näkövinkkelistään varmaan sitten olen.
Ei mulla ole mitään Veikkausliigaa tai sen joukkueita vastaan, mutta ei vaan herätä minkäänlaisia tunteita.

Joo, just editoin tuota omaa viestiäni.
En ole tosiaan futisforumilla viihtynyt ja tuo heidän terminsä on varmaan yksi hyvä syy siihen :D

Eli heidän näkövinkkelistään varmaan sitten olen.
Ei mulla ole mitään Veikkausliigaa tai sen joukkueita vastaan, mutta ei vaan herätä minkäänlaisia tunteita.

Väärät Metodit...:dance:

Jo snadin skloddina, sen bonjasin, kun Bolliksella matsii tsiigasin.
Ei Stadin kundilla, vaihtoehtoo oo, kun sjungaa aina puolest Hoo-Jii-Koon.

Na na naa na...

On käyty euroopas, on tähtii rinnas kaks ja Bollis vaihtui fiiniks stadikaks.
Mut täällä vieläkin, mä luudaan tietenkin, sjungaan puolest Klubin, puolest Helsingin.

Na naa na...

Viel vanhan gubbena mä tsöraan Tölikään, kun Klubi skulaa en mä koskaan himaan jää.
Vaik ei klappit kantais, joutuis tsittaamaan, kähee ääni penkist nousee sjungaamaan.

Nananaana...

Ja sitten kun mut skrubuun heivataan, frendit tulee maljan divaamaan.
Täs klubin kundi lepää Stadin mullissa, me sille eiköhän nyt vielä sjungata.

Na na naa na...

Väärät Metodit...:dance:

Voisi olla eri tilanne, jos olisin esim. Helsingistä kotoisin.
Omassa lapsuuden/nuoruuden ajan kotikaupungissa ei ollut seuraa 1 divaria korkeamalla ja ei sitten syntynyt mitään isompaa tunnesidettä mihinkään pääsarjan jengiin.
Englantilaista jalkapalloa taas näki jo siihen aikaan ainakin välillä televisiosta ja teki tietysti sitten ison vaikutuksen :)

Voisi olla eri tilanne, jos olisin esim. Helsingistä kotoisin.
Omassa lapsuuden/nuoruuden ajan kotikaupungissa ei ollut seuraa 1 divaria korkeamalla ja ei sitten syntynyt mitään isompaa tunnesidettä mihinkään pääsarjan jengiin.
Englantilaista jalkapalloa taas näki jo siihen aikaan ainakin välillä televisiosta ja teki tietysti sitten ison vaikutuksen :)

Ihan skidistä saakka seurannut Rautiaiset, Jallut ja Atikit. Klubiin aina kaikki halusi pelaamaan ja tiedettiin, että oli mikä tahansa ikäkausi: Klubi oli ja on edelleen paras/yksi parhaita. Sinne vaan meiltäkin C-junnuista kaksi parasta pelaajaa lähtivät. Se oli sitten meitin joukkueen loppu. Helsinkicupissa kuitenkin oltiin kolmansia. Oi niitä aikoja...:haart: Se oli oman jalkapallourani huipentuma...

edit: Viestiä editoitu, koska en ole pelannut mimmifutista.:D..Stadikupista ollaan aina puhuttu, mutta nykyään tarkoittaa sitä mimmien turnausta...Niin se maailma muuttuu...

Ihan skidistä saakka seurannut Rautiaiset, Jallut ja Atikit. Klubiin aina kaikki halusi pelaamaan ja tiedettiin, että oli mikä tahansa ikäkausi: Klubi oli ja on edelleen paras/yksi parhaita. Sinne vaan meiltäkin C-junnuista kaksi parasta pelaajaa lähtivät. Se oli sitten meitin joukkueen loppu. Stadikapissa kuitenkin oltiin kolmansia. Oi niitä aikoja...:haart: Se oli oman jalkapallourani huipentuma...

Tuolla tavalla varmasti syntyykin se elinijän kestävä tunneside.
Itselläni se tosiaan on syntynyt Englantilaiseen joukkueeseen, mutta eipä mitään, pääasiahan on se, että on se yksi oikea joukkue itselle :)

Palatakseni vielä siihen mistä tämä (lievä offtopic) lähti, niin kyllä tosiaan toivon HJK:lle hyvää matsia Rapidia vastaan toisessa osaottelussa. Eurooppaliigassa nyt ei ihan samat rahat liikuin kuin CL:ssä, mutta kyllä sieltäkin Suomen mittakaavassa on mahdollista varsin kova tili tehdä, jos yhtään pidemmälle pääsee.

edit: Kyllähän mäkin sentään vähän sponssasin Klubia, kun kävin Barca matsin katsomassa ;)
Olisin halunnut nähdä Messin ja Mascheranon, mutta eipä herrat jaksaneet paikalle. Ihan hyvä tapahtuma kuitenkin kokonaisuudessaan.

Kyllä sitä itsekin tulee kuuluttua tuohon Futisforumin mieshuora -kategoriaan. Kun 10 vuotta sitten aloin aktiivisemmin jalkapalloa seuraamaan niin syttyminen tapahtui EM-kisojen myötä ja seurajoukkueeksi valikoitui Roma useista eri syistä (kapteeni ja legenda Francesco Totti, ikuinen kaupunki Rooma, joukkueen asema Italian pienenä suurena seurana). Itse kun maalta olen kotoisin niin siellä ei paikallista lähiseuraa ollut. Kun muutin Jyväskylään viitisen vuotta sitten tuli alettua käymään myös JJK:n peleissä livefutiksen janossa. Nyt noiden molempien huivit roikkuvat tuossa olohuoneessa, plus Roma Club Finlandian huivi johon kuulun. JJK:n matseja tulee käytyä kaudessa katsomassa semmoinen 6-7. Roman olen nähnyt livenä Olimpicolla kahdesti ja tarkoitus olisi talvilomalle touhuta kolmatta reissua.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

" Mieshuora mä o-oon..."

Oma huoraamiseni alkoi ajalla, jolloin vieraskoukkueen erotti mustavalkotelevisiossa tummemmista pelisukista, ja jolloin vakioveikkauksen hiilipaperijäljennöksestä ympyröiriin oikeat merkit
mustekynällä. Alkaa 33. kausi Arsenalin joukoissa. Ja vaikka meiltä horoilta onkin jonkin Hc-Klubi-uuvatin mukaan suomen jalkapallon kritioiminen kielletty, koska emme osallistu maksamaan
kohtuu paskasta tuotteesta tjms., niin on kyllä aika helvetin vaikea nähdä itseäni laittamassa latiakaan esim. Klubin peliin niin kauan kun maailmassa pelataan ihan oikeasti taidokasta jalkapalloa.
Muuallakin kuin Lontoossa;) Horo mikä horo.

Arsenalilta nyt pitäisi tulla heti kauden alussa joku pelaaja esiin maalinteossa. Toivon että Wenger antaa kunnon näytönpaikan Podolskille, eikä vain niitä vajaita 40-60min pelejä. Loistava viimeistelijä kyseessä, jonka takia en ymmärrä miksei Wenger ole peluuttanut häntä enempää aikaisemmin. Viime kaudellakin pääosin noita vajaita pelejä, eikä läheskään joka pelissä päässyt edes pelaamaan. Sitten peluutetaan Giroud'ta jolla ei ole tekniikkaa kuin pallon siirtoon yhdellä kosketuksella.

Samaa toivon minäkin. Tai sitten puntia pöytään, ja kaupoille. En ymmärtänyt ollenkaan Sanogon peluutusta Palacea vastaan. Varmaan tulevaisuudessa tärkeä palanen Wengerin pelissä,
mutta vähän turhan köykäinen ollakseen aloittava pelaaja. Ja mitä Balotelliin tulee, niin onhan se vähän kuin "accident waiting to happen". Mielenkiintoinen lisä kuitenkin Valioliigaan.

Tällä kaudella olisi toiveissa Lontoon reissun lisäksi matka Roomaan. Ja Ajaxin haluaisin kanssa nähdä. Saa nähdä.

Kuudes mies

Ei Arsenalin tarvitse ostaa kärkipelaajaa, Artetan tilalle tarvittaisiin pätevämpi pelaaja. Omasta mielestä juuri hyvä kun Sanogo saa luottoa. Campbell näytti mm-kisoissa viimeistään potenttiaalinsa ja tätä toivoisin myös Wengerin hyödyntävän. Jalostaisi hänestä puhtaa kärjen, niin olisi mahdollisuuksia käyttää erinlaisia kärkipelaajia, eikä vain noita pitkiä ja kankeita.

Ei Arsenalin tarvitse ostaa kärkipelaajaa, Artetan tilalle tarvittaisiin pätevämpi pelaaja. Omasta mielestä juuri hyvä kun Sanogo saa luottoa. Campbell näytti mm-kisoissa viimeistään potenttiaalinsa ja tätä toivoisin myös Wengerin hyödyntävän. Jalostaisi hänestä puhtaa kärjen, niin olisi mahdollisuuksia käyttää erinlaisia kärkipelaajia, eikä vain noita pitkiä ja kankeita.

Samaa mieltä Campbellista. Lähinnä tarkoitin tuolla ostolla sitä, että jos Olliin ei täysin luoteta? eikä Podolskia käytetä aiempia kausia enempää, niin ovatko nämä nuoret
jo valmiita. Toki jostainhan se kokemus on raavittava...

" Mieshuora mä o-oon..."

Oma huoraamiseni alkoi ajalla, jolloin vieraskoukkueen erotti mustavalkotelevisiossa tummemmista pelisukista, ja jolloin vakioveikkauksen hiilipaperijäljennöksestä ympyröiriin oikeat merkit
mustekynällä. Alkaa 33. kausi Arsenalin joukoissa. Ja vaikka meiltä horoilta onkin jonkin Hc-Klubi-uuvatin mukaan suomen jalkapallon kritioiminen kielletty, koska emme osallistu maksamaan
kohtuu paskasta tuotteesta tjms., niin on kyllä aika helvetin vaikea nähdä itseäni laittamassa latiakaan esim. Klubin peliin niin kauan kun maailmassa pelataan ihan oikeasti taidokasta jalkapalloa.
Muuallakin kuin Lontoossa;) Horo mikä horo.

Samaa toivon minäkin. Tai sitten puntia pöytään, ja kaupoille. En ymmärtänyt ollenkaan Sanogon peluutusta Palacea vastaan. Varmaan tulevaisuudessa tärkeä palanen Wengerin pelissä,
mutta vähän turhan köykäinen ollakseen aloittava pelaaja. Ja mitä Balotelliin tulee, niin onhan se vähän kuin "accident waiting to happen". Mielenkiintoinen lisä kuitenkin Valioliigaan.

Tällä kaudella olisi toiveissa Lontoon reissun lisäksi matka Roomaan. Ja Ajaxin haluaisin kanssa nähdä. Saa nähdä.

Kuudes mies

Ollaan siis kutakuinkin sama ikäluokkaa, toki sulla muutama kilometri enemmän.( Toimituksen oletus)... Verkkokalvoille ja sielun syövereihin ovat syöpyneet ne lauantai-illat, kun saunan jälkeen, ennen lauantaitansseja: Kokoonnuttiin telkkarin ääreen katselemaan ja kuuntelemaan Aulis Virtasta. Senkin muistan, kun Arsenalin peli tuli, oli se 90min pitkää palloa ja perään. Ottelun loppuessa tulokseen 0-0. :D

Aika hiljaista on sitten ollut kummankin joukkueella tuo menestyspuoli 70-luvun loppuajoista 80-luvun loppuun, jolloin muutaman mestaruuden voititte. Premier Leaguen aikana , täällä on sitten totuttu voittamaan ja vain voittamaan...

RedDevil..

Lisää Pooli huhuja :)
Useammastakin lähteestä tulee tietoa, että Liverpool ja Napoli olisivat keskustelemassa vaihtodiilistä.
Poolista lähtisi Napoliin Agger ja Lucas ja Napolista tulisi Lorenzo Insigne.
Saapa nähdä onko tuossa perää, aika kova diili olisi tuokin.

Lisää Pooli huhuja :)
Useammastakin lähteestä tulee tietoa, että Liverpool ja Napoli olisivat keskustelemassa vaihtodiilistä.
Poolista lähtisi Napoliin Agger ja Lucas ja Napolista tulisi Lorenzo Insigne.
Saapa nähdä onko tuossa perää, aika kova diili olisi tuokin.

No pistetääs sitten lusikka soppaan. Meillä olisi hakusessa pari pelaajaa Epsanjasta...

ManU jahtaa kahta Real Madrid -tähteä

Lauantain liiga-avauksessa tuli kotinurmella kuonoon Swansean kaltaiselta lilliputilta, eikä seuran johtoryhmä pysty hankkimaan Old Traffordille maailmanluokan vahvistuksia.

United on osti kesällä isolla rahalla Luke Shawn ja Ander Herreran, ja tällä viikolla saapui Argentiinan maajoukkuepakki Marcus Rojo.

Enemmän ja parempia, vaativat kuitenkin fanit.

Daily Mail kertoo Unitedin valmistelevan nyt isoa iskua Madridin suunnalle. Sekä Angel di Maria ja Sami Khedira ovat Manchesterin punapaitojen kiikarissa.

- Di Maria on pyytänyt siirtoa. Jos hän ei löydä ratkaisua, toivotamme hänet tervetulleeksi takaisin, kun siirtoikkuna sulkeutuu, Madrid-manageri Carlo Ancelotti muotoili Daily Mailin mukaan.

- Khediran tilanne on erilainen: hän ei ole pyytänyt siirtoa. Katsotaan, mitä tapahtuu. (C) Iltalehti

No pistetääs sitten lusikka soppaan. Meillä olisi hakusessa pari pelaajaa Epsanjasta...

ManU jahtaa kahta Real Madrid -tähteä

Tuo Di Maria on pyörinyt Manu huhuissa koko kesän,joten ihmettelen, jos ei siirry.

Tuo Di Maria on pyörinyt Manu huhuissa koko kesän,joten ihmettelen, jos ei siirry.

Kyllä mulle ainakin kelpaisi..."Maistuis varmaan sullekkin"...;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom