Poikaystäväni suositteli minulle tätä palstaa ja päätin tulla katsomaan. En kyllä tiedä onko tämä oikea paikka minulle, kun kaikki tuntuvat olevan podareita, mutta asia on tälläinen: jouduin lopettamaan itselleni tärkeän harrastuksen tanssimisen noin 3 vuotta sitten kun polveni ja nilkat alkoivat reistilla. Sen jälkeen olen kokeillut perus kuntosalillakäyntiä ja aeorobickia, mutta kummassakin samat jalka ongelmat tuntuivat toistuvan. Loppuenlopuksi asiat menivät niin, että aloin keskittyä lukioon niin paljon, että aikaa ei enää tuntunut jäävän muulle. Nyt on koulut käyty ja omaa aikaa tuntuu riittävän liiaksikkin, mutta jalkaongelma on yhä sama. Esimerkiksi nilkkaan tuntuu tulevan vettä jo pelkästä pitemmästä kävelylenkistä. Osatekijänä on toki se, että minulla on yliliikkuvat nivelet ja reumatekijä veressä. reumaa ei tosin ole todettu. Minulle on ehdotettu harrastukseksi uintia ja vasijumppaa, mutta kumpikaan näistä ei tunnu omalta lajlta. Tanssi oli laji joka ruokki niin vartaloa kun sydäntäkin ja siitä tuli enemmänkin elämäntapa kuin harrastus. Tätä aukkoa on vaikea täyttää toisella lajilla. Onko kellään muulla ollut vastaavia ongelmia? ja osaatteko suositella jotain tiettyä lajia tai liikuntamuotoa joka sopisi minulle?