- Ikä
- 57
Olen kyykännyt viime kesästä lähtien.. Tekniikan olen harjoitellut, siten että olen lukenut tekniikasta, järkeillyt, katsonut jonkun alan miehen videonpätkää, jne.. eli kukaan guru ei oo sitä näyttäny ja selostanu paikan päällä. Kaveri kuvas mun digikameralla peräti 10 sekunnin videopätkä (.mov tiedosto, näkyy ainakin quicktimella). Siirsin tiedoston nettipalvelimelleni ja sieltä sen voi imuttaa. Eli voisiko joku kyykkäyksen asiantuntija tai edes joku joka kyykystä jotain tietää kommentoida tekniikkaa. Videossa kyykkään melkein maksimipainoilla eli saan romppeella 3-4 toistoa eli raskas rompe näkyy vähän tekniikassa.. Eli kommenteja kaivataan. Tavoite on voiman ja lihasmassan lisääminen, näin epämääräisesti sanottuna..
pätkä löytyy täältä: koti.mbnet.fi/hiihoo/video
ps. videonpätkässä kyykkymusiikki on kirjaimellisesti perseestä, nimittäin taustalta kuuluu kuuluisan hiihtoliiton miehen eli Elton Johnin vinkuminen.. Radio Nova ei ehkä ole oikea kanava treeniä ajatellen.
pätkä löytyy täältä: koti.mbnet.fi/hiihoo/video
ps. videonpätkässä kyykkymusiikki on kirjaimellisesti perseestä, nimittäin taustalta kuuluu kuuluisan hiihtoliiton miehen eli Elton Johnin vinkuminen.. Radio Nova ei ehkä ole oikea kanava treeniä ajatellen.