Jaaha, nimimerkit pois nettikeskusteluista...

Mikellä tossa tuli se pointti, noita yleisempiä Pekka Virtasia on oikeasti paljon, miten ne erotetaan toisistaan? Laittamalla sosturvatunnus perään vai? Entäs jos laitetaan samantien sitten luottokorttinumerokin. Voi sitten suoraan velottaa sakot vihapuheista ja rasismista.

Siis oikeasti, mihin keikkeen järjettömään tuota rasismi ja vihapuhekorttia käytetään? Pitäisikö noiden päättäjien miettiä että miksi tätä oikeasti niin paljon esiintyy, eli olisiko siihen ihan oikeasti joku syy että tiettyä osaa maahanmuuttajista vihataan? Ei tietenkään voi, sehän ei olisi suivaitsevaa tai muuten mahdollista. Mielekkäämpää on yrittää kieltää jotain tai keksiä uusia säädöksiä.

Eipä meikäläisenkään oikean nimen etsiminen ole mikään ongelma ja jos tuo nyt olisi joku ratkaisu, niin voisihan sen pakottaa pakolliseksi jonnekin profiilin taakse. Mutta se ois sitten taas äkkiä näitä Timo Houkka ja Pentti Hirvonen tasoista juttua täynnä. Verkkopankkitunnistautuminen menee jo vähän pahasti överiksi.

Joo en mäkään mitään sensuuria kannata. Mun mielestä kaikki foorumit olisi ylipäätänsä mielekkäämpiä käyttää kun nimimerkkien takaa huutelu loppuisi. :)
Joo, kuten jo sanottu, niin ei se huutelu kyllä lopu yhtään mihinkään, vaikka omalla nimellä kirjoitettaisiin. Kukaan ei sua välttämättä tunne, eikä kukaan välttämättä ole sua ikinä nähnytkään, niin mikäs siinä huudellessa.
No, mua koko asia ei kyllä hirveästi vaivaisi, koska ne tutut joita mulla on pakkiksella, tietävät kyllä kuka olen, eikä se ole vauhtia hidastanut. Lisäksi moni pakkislainen tuntee mut vähintäänkin ulkonäöltä, eikä sekään haittaa.

No, siitä huolimatta koko idea on ihan retardi. Ei mitään järkeä koko asiassa, eikä se vaikuta juuri mihinkään. Taas sitä niin mukavaa holhousta, mitä täällä Suomenmaassa harrastetaan muutenkin enemmän, kuin mitä kenenkään sietokyky kestää. Yhdyn ihan täysin niihin mielipiteisiin joiden mukaan vihreät naiset ja vaikka koko vihreät voisi heittää vittuun politiikasta. Myös keski-ikäisten ja sen iän ylittäneiden naisten osallistumista politiikkaan tulisi rajoittaa. Sieltä tulee aina kaikista parhaat ideat. Ja yhdyn näihin mielipiteisiin vaikka omalla nimellä ja naamalla, jos tarve vaatii.

Mun mielestä sormenjäljellä pitäisi kirjautua nettiin ja kirjoittaa omalla nimellä sekä naamakuvalla. Lisäksi pitäisi perustaa Valtion Valvonta Elin joka tarkkailee netin käyttöä. Kaikki väärän mielipiteen omaavat pitäisi lähettää Sodankylään rakennettavalle käännytys ja uudelleen koulutusleirille.

Vittu mitä pösilöitä. Miten tuo meinaa, että tuo toteutettaisiin? Noin imbelisilliä kommenttia en ole vähään aikaan kuullut. Tajuaako tuo järjen jättiläinen, että Suomessa on melkoisen monta samaa nimeä? Mitäs sitten, kun isoimmilla forumeilla on 400 Pekka Virtasta ja sitten Pekka Virtaset tinkaavat keskenään. Samoin olis kiva nähdä kun alkais tulemaan Pentti Hirvosia forumit väärälleen, vitullako sitä nyt ihmisen nimeä millään oikeasti selvittää onko se keksitty vai hatusta heitetty.

Olisi hauskaa kun joku random kaveri jolla on sama nimi kuin karstakeuhkolla googlettelisi pakkista ja lukisi täältä kaikkea mitä samanniminen kaveri on kirjoitellut :D Tai vaikka esimies tai tyttökaveri tms.

Olisi hauskaa kun joku random kaveri jolla on sama nimi kuin karstakeuhkolla googlettelisi pakkista ja lukisi täältä kaikkea mitä samanniminen kaveri on kirjoitellut :D Tai vaikka esimies tai tyttökaveri tms.

Niinpä, päällekäisyyksiä on ihan helvetisti. Pikkaisia ongelmia voi tulla kun samanniminen kaveri suoltaa jotain ihan hirveetä paskaa ja sitten ite omaat saman nimen ja tuurilla asut samalla paikkakunnalla.

Kieltämättä äimistyttävää typeryyttä. Siis tottakai, yleinen tyytymättömyys asioiden nykyiselle tolalle on tietenkin internetin ja sen käyttäjäkunnan vika...

Mitähän tämäkin täti on moisia viisauksia päästellessään vetänyt, minulle huntilla samaa!

Niinpä, päällekäisyyksiä on ihan helvetisti. Pikkaisia ongelmia voi tulla kun samanniminen kaveri suoltaa jotain ihan hirveetä paskaa ja sitten ite omaat saman nimen ja tuurilla asut samalla paikkakunnalla.

Jep ja vielä jos nimi ei ole mikään maailman yleisin kuten minulla. Yksi täysi nimikaima löytyy ja se ainakin joskus suomenteli noita sarjoja maikkarilla tai nelosella. Joskus jossain hotellitiedoissa on tullut vastaan. Tällasissa tapauksissa kunnon sotkut ois pahempia. Ketään kiinnosta jos 400 Pekka Virtasta kirjottaa pippelijuttuja nettiin, mutta jos samannimisiä on vain kaksi ja toinen on vaikka pääministeri ja toinen narkkari, niin voisi pikkusen tulla mielenkiintosia lööppejä.

Todella sairas ajatus edelleen.

EDIT: Mun mielestä tätä voisi jalostaa heti pidemmälle. Eli tuollainen pankkitunnistautumiseen perustava rekisteröityminen, sitten automaattisesti tietyt sanayhdistelmät johtaisi automaattiseen sakotukseen, eli hillot suoraveloituksella tililtä. Vähän Judge Dred tyyliin sitten sama ulotetaan puheeseen, valvonta jokapaikkaan jos josanot "kusipääneekeri" ääneen niin välittämästi napsahtaa sakot tai jos vähänkään liian pitkään katot hyvännäkösen mamutytön pyrstyä niin välittämästi sakot alentavasta käytöksestä. Mielellään tietty linnatuomiokin ainakin heti toisesta vakavasta törttöilystä.

Pääsiskö tällä Vihreiden riveihin? No ei taida, en ole keski-iän ylittänyt nainen.

Mun mielestä sormenjäljellä pitäisi kirjautua nettiin ja kirjoittaa omalla nimellä sekä naamakuvalla. Lisäksi pitäisi perustaa Valtion Valvonta Elin joka tarkkailee netin käyttöä. Kaikki väärän mielipiteen omaavat pitäisi lähettää Sodankylään rakennettavalle käännytys ja uudelleen koulutusleirille.

Totta. Ja jottei tule väärinymmärryksiä, niin nimen perässä oltava sosiaaliturvatunnus, luottokorttinumero ja kotiosoite. Lisäksi foorumille kirjauduttaisiin pankkitunnuksilla, threadin avaamiseen oltava lupa valvovalta viranomaiselta.

:face:

Otetaan nyt yksi viesti tuolta seksi-alueelta. Ja siis nimi on hatusta heitetty, ei voi osua kohdalleen nickin kanssa.

Nyt muakin panettaa, kun ajattelin tuota kovaa joka reikään panemista. Mä en saanut eilen kylläkään kovaa panemista eikä raivopanemista, kun mun selkä oli illalla niin kipeä, mutta lähti se raivo sitten vähän vähemmälläkin.

T: Pirkko Eeva Metsälahti - Suonenjoki

Melko laimeeta sensijaan, että tuommoisen viestin kirjoittaisi vaikka "Missy69".

Tai että et voi purkaa pahaa oloasi työmaalla enää edes netissä. Kiva kun olet se paikkakunnan ainoa Kimi Räikkönen ja kirjotat miten pomosi on alaisiaan alistava kusipää. Ei varmaan kukaan osaa yhdistää kenestä kirjoitetaan. Käsittääkseni tämä ei ole tarkoitus, eli siis se tunnistaminen, vaan se että saa purkaa pahaa oloaan jossakin senverran anonyymisti, ettei suoraan voida yhdistää mihinkään.

Tai jos purat parisuhteesi ongelmia ja heti kakki kaverit ja naapurit tietää että taas sillä Kimi Räikkösen akalla on menkat menossa ja pinna kireellä.

Mitäs jos kiellettäis nettifoorumit kokonaan, päästäs kerralla tästäkin vihaongelmasta.

Niin, eihän tämmöistä tule ikinä tapahtumaan joten en tajua miksi jengi aina jaksaa meuhkata ja panikoida. Parin vuoden välein joku hakee pointseja näillä älynväläyksillä konservatiivisilta urpoilta jotka eivät edes tiedä mikä on internet.

Mä lupaan tehdä teille foorumeita tulevaisuudessa jos anonyymiys on uhattuna!

Niin, eihän tämmöistä tule ikinä tapahtumaan joten en tajua miksi jengi aina jaksaa meuhkata ja panikoida. Parin vuoden välein joku hakee pointseja näillä älynväläyksillä konservatiivisilta urpoilta jotka eivät edes tiedä mikä on internet.
Ei tule ei, mutta ottaa päähän, että joku pystyy olemaan niin pihalla, että ehdottelee edes tällaista. Jonkun täytyisi laittaa noi elämästä vieraantuneet kukkahattutädit aisoihin. Näitä vastaavia tulee ihan jatkuvasti. Toinen toistaan paskempia ideoita.

Onhan meillä eduskuntakin täynnä kaikenmaailman uliuli-ukkoa, idiootit tähä showta tuntuu pyörittävän.

Tai että et voi purkaa pahaa oloasi työmaalla enää edes netissä. Kiva kun olet se paikkakunnan ainoa Kimi Räikkönen ja kirjotat miten pomosi on alaisiaan alistava kusipää. Ei varmaan kukaan osaa yhdistää kenestä kirjoitetaan. Käsittääkseni tämä ei ole tarkoitus, eli siis se tunnistaminen, vaan se että saa purkaa pahaa oloaan jossakin senverran anonyymisti, ettei suoraan voida yhdistää mihinkään.

Tai jos purat parisuhteesi ongelmia ja heti kakki kaverit ja naapurit tietää että taas sillä Kimi Räikkösen akalla on menkat menossa ja pinna kireellä.

Mitäs jos kiellettäis nettifoorumit kokonaan, päästäs kerralla tästäkin vihaongelmasta.

Off-topic mutta pitäskö tommoselle ongelmalle tehdä jotain sen sijasta että itkisi siitä netissä? :D Vai onko tää alakohtainen juttu.

Back
Ylös Bottom