Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyy muistaa, että tässä on kyse ihmisestä, joka ei juurikaan käytä tietokoneita, nettiä ja ymmärrä niiden tekniikkaa, eikä siksi ymmärrä kuinka teknisesti mahdoton ja käytännön kannalta älyvapaa ehdotus todella on kyseessä.
Eikä muuten ole ensimmäinen, joka tällaista on ehdottanut. Joku ay-pamppu taisi laukoa vastaavia aivopieruja jonkinaikaa sitten ja sai raikuvat naurut palkakseen.
Täytyy muistaa, että tässä on kyse ihmisestä, joka ei juurikaan käytä tietokoneita, nettiä ja ymmärrä niiden tekniikkaa, eikä siksi ymmärrä kuinka teknisesti mahdoton ja käytännön kannalta älyvapaa ehdotus todella on kyseessä.
Tuo sama tyhmä akka varmaan vaatii, että kaikki nimet on muutettava takautuvasti. Sitten vain metsästämään 8 vuotta sitten kirjoittaneita jo kuolleita ihmisiä, perkele, omat nimet kehiin!Puhumattakaan siitä kun työnantajat alkavat googlettelemaan nimeäsi netistä ja löytyy että vuonna 2009 sinulla oli peniksessäsi kondylooma.
Omalla nimellä kirjoittelu takaisi sen että keskusteluista tulisi heti rakentavempia ja vähemmän aggressiivisempia ja persoonaan piikittelyä ei enää tapahtuisi.
Mä oon ton kanssa samaa mieltä. Omalla nimellä kirjoittelu takaisi sen että keskusteluista tulisi heti rakentavempia ja vähemmän aggressiivisempia ja persoonaan piikittelyä ei enää tapahtuisi. Voin ainakin omalta kohdalta sanoa ihan rehellisesti suoralta kädeltä että kirjotukset olisivat paljon hillitympiä jos tossa nickin paikal ois oma nimi.
Oikeestaan tän ketjun tähänastiset vastaukset on irvokas esimerkki miksi nimimerkit pitäisi kieltää.
Eihän tohon tarttis mitään ihmeellistä, lisää vaan rekisteröintiin tunnistautumisen verkkopankkitunnuksilla.Samalla tietosi tulee suoraan pankilta, joka on tarkistanut tietosi tiliä avatessasi henkkarista.
Toki tota voisi kiertää käyttämällä ulkomaalaista serveriä, mutta pitää ottaa kuitenkin huomioon et suomessa on jo nyt valmiit estolistat käytössä.
Tietokoneen takaa huutelua se on jokatapauksessa, omalla nimelläsi voit keskustella jo nyt mm. sosiaalisessa mediassa, oikeastaan kukaan ei estä sitä täälläkään. Vaikka idea on muutenkin järjetön, olisi myös erittäin vastenmielistä jos sivuston ylläpitäjä ei saisi tehdä omasta sivustaan juuri sellaista kuin itse haluaa.Joo en mäkään mitään sensuuria kannata. Mun mielestä kaikki foorumit olisi ylipäätänsä mielekkäämpiä käyttää kun nimimerkkien takaa huutelu loppuisi.![]()
Tuosta oman naaman kuvan käytöstä: vip-puolella voisn aivan hyvin käyttää omaa nassua.... Mutta, minulla firmani henkilöityy aika vahvasti minuun ja tahdon pitää työ- ja vapaa-ajanminäni erillään toisistaan. Työssäni olen puhtaasti huora, joka antaa sydämensä ja sielunsa jokaisen maksavan asiakkaan käyttöön.
Työn ulkopuolisessa maailmassa minulla on poliittisia, moraalisia ja uskonnollisiakin arvoja, jotka ovat minulle henkilökohtaisia juttuja ja joista en tahdo keskustella työaikana, en työntekijöiden tai asiakkaiden kanssa. Netti ja Pakkotoisto ovat minulle vapaa-ajanminän aluetta ja en tahdo keskustella täällä esittämistäni mielipiteistäni työaikanani... Näin hankalaksi se menee kun myy sielunsa ja perseensä mammonalle