..Ja punttimimmien iloinen kaarti senkun kasvaa :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MerZi
  • Aloitettu Aloitettu
Pitkään tääkin tyttö taustalla seuraillut, lopulta rohkaisin minäkin mieleni rekisteröitymään, niin pääsee konkreettisesti ottamaan kantaa täällä pyöriviin juttuihin. :) Innostusta löytyy ja yllättävän paljon on tietoutta ehtinyt kertyä (ja paljon on opittu kantapään kautta) sen jälkeen kun salikärpänen minua puras pari vuotta sitten ja siihen sitten jäi olemaan..! Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa... Mut näin aluksi toivotellaan ihan vaan oikein hyvät keväät kaikille Pakkotoistolaisille ja treeni-intoa, tottakai!! :)

Tervetuloa minunkin puolestani :) ja hyvää kevättä sinullekkin.

Ja yksi lisää

Eli parin viikon taustailun jälkeen esittäydyn minäkin. Ikää 24, kotipaikkana keskinen Suomi ja ammattina terveydenhuoltoala. Aluksi homma oli vaan painoindeksin saaminen normaaliksi, mutta sitten sen jotenkin lipesi. :rolleyes: Tällä hetkellä ollaan kyllä ihan selkeästi vielä aloittelijoita, mutta uusi saliohjelma maistuu niin hyvälle, että ei tätä kyllä taideta tähän lopettaa. Toivottavasti joukkoon mahtuu!

A.

Samma här!

Tervetuloa vaan kumpikin, MerZi ja Ameliina!

Terppaleijaa myös mun puolesta!
Minäkin olen aikani kuikuillut palstaa ja todennut,että mukavanoloisia ihmisiähän täällä..joten tungen porukkaan!
Kohta kolmekymppiä kolahtaa mittariin,mutta vauhti senkun kiihtyy..;)
Millä fiiliksillä mimmit treenaa,kun aurinko alkaa lämmittää ja asfaltti polttaa?Itse olen huomannut pientä hiipumista treeni-innossa,mutta jos se sieltä taas..:(
Oikein reipasta kevättä kaikille!

Tervetuloa minunkin puolestani!

> Millä fiiliksillä mimmit treenaa,kun aurinko alkaa lämmittää ja asfaltti polttaa?Itse olen huomannut pientä hiipumista treeni-innossa,mutta jos se sieltä taas..<

Minulla käy onneksi juuri toisinpäin: treenaan aamuisin ja nyt kun ajokelit ovat alkaneet niin en malta pysyä sängyssä enää auringon noustessa kun pitää päästä mopottelemaan... salille on juuri sopivasti matkaa (n. 20 km) että kerkeää pahin ajohimo hiipumaan. .. hyvä näin!

Re: Ja yksi lisää

Originally posted by Ameliina
Eli parin viikon taustailun jälkeen esittäydyn minäkin. Ikää 24, kotipaikkana keskinen Suomi ja ammattina terveydenhuoltoala.

Kiva saada joukkoon joitain muitakin keskisuomalaisia. Tervetuloa!

Tervetuloa vain, kaikki uudet mimmit! :)

Ritakin rohkaisee mielensä ja rekisteröityy ja esittäytyy. Palstaa olen seurannut jo da.ru ajoista lähtien ihan vain "takapiruna" ja saanut siinä sivussa monta hyvää vinkkiä.

Olen pohjanmaalta ja ikää kertynyt muutamaa vuotta vaille 30. Punttisali on ollut kuviossa reilut kolme vuotta lähinnä ykköslajini eli jääkiekon tukena. Jos ja kun joskus lopetan lätkän niin tarkoitus on siirytä kokonaan salin puolelle ja kattoa mitä sillä puolella saa aikaiseksi. Kuten sanottu niin lätkän ehdoilla mennään mutta salilla tavoitteena (lähivuosina?); oma paino penkistä, satanen kyykyssä ja kaksi prässissä.

Joten iloinen trevehdys kaikille mimmeille ja palataan asiaan!:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom