SUPERCARB 1kg -40%

Ja lisää kyselyjä: Oletko ujo ja/tai arka?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

Hippa

Okkapukku.
VIP
Tuosta tapaamisesta pääsen tähän.

Itse olen ujo ja arka. Vaikea tutustua uusiin ihmisiin. Sekasalipelosta kerroinkin jo :)

Tapaamisajatuskin jännittää ihan hirmusti.

Enkä taatusti ole ainoa!

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Vähän nuorempana olin oikein sosiaalinen ja tulin kaikkien kanssa toimeen, mutta iän myötä olen tullut hieman epäsosiaalisemmaksi. En varsinaisesti ole ujo tai arka, mutta tutustuessani uuteen ihmiseen pidän tiettyä välimatkaa ennenkuin päästän ketään "lähelle" itseäni. Liekö sitten ottanut nuoruusvuosien itserakkaat "ystävät" sen verran päähän ettei nykyään ala kovin helpolla kenenkään kanssa kaveeraamaan :rolleyes:

Kai mua voisi tavallaan ujoksi kutsua, mutta en itse mieluusti sitä tee, sillä ujo kuulostaa mielestänä vähän turhan negatiiviselta. Mielestäni sellaisessa piirteessä ei nimittäin ole todellakaan mitään pahaa, päinvastoin! Mielelläni tutustun vähän hiljaisempiin ihmisiin, sieltä saattaa löytyä vaikka kuinka mielenkiintoisia persoonia.

Käyttäisin itsestäni ehkä mieluiten nimitystä "varautunut uusien ihmisten seurassa" :)

Taidan olla vähän samaa maata She Devilin ja Tiukkiksen kanssa.
"pidän tiettyä välimatkaa ennenkuin päästän ketään "lähelle" itseäni"
Mutta hyvin tulen toimeen ihmisten kanssa, yhtään vihamiestä en tietääkseni omista(?)

Juu siis minäkin tulen yleensä hyvin toimeen kaikkien kanssa, mutta parempaa tuttavuutta teen jonkin aikaa että oppii tuntemaan vähän toista ja huomaa ollaanko samalla aaltopituudella. Joskus nimittäin joku saattaa aluksi vaikuttaa tosi nastalta tyypiltä, mutta saattaa jonkun ajan kuluttua olla sietämätön tms.... Heh ja minähän en koskaan ole sietämätön, :evil:

Aika samoilla linjoilla mäkin oon kun moni muukin.
Eli tulen kyllä toimeen erilaisten ihmisten kanssa, mutta kyllähän sen äkkiä huomaa ollaanko samalla aaltopituudella.

Sanoisin, että en ole ujo enkä arka enemmänkin sosiaalinen ja avoin immeinen:rolleyes:

Oikeasti olen aika ujo ja jännitän melkoisesti sosiaalisia tilanteita (tosin en enää niin paljon kuin nuorempana), mutta koska reagoin jännitykseen käyttäytymällä ulospäinsuuntautuneesti (lue: olemalla suunapäänä), ihmiset tulkitsevat minut "tosielämässä" usein väärin (= rasittavana räpätätinä, joka ei osaa rauhoittua hetkeksikään). Ne harvat (mukaanlukien nykyinen aviomies), jotka ovat tutustuneet paremmin, ovat olleet yllättyneitä miten hiljainen, rauhallinen ja suorastaan flegmaattinen olen silloin kun en jännitä.

Joo ja ei, ongelman tiedostaminen ei auta sen hallitsemista.

Eli olen ja en. :)

rakkaudella
Kutri

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom