J&R: whey+?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikäs fastin kätyri se Jampsu oikeen on. Ei mulla ainakaan oo valittamista kun kerran oon Leaderin jotai heraa maistanu.

Suklaa on ainakin hyvän makuista, eikä vaahtoa yhtään koska se on instantoitu. Että ihan laatutavaraa imo.

Jimbe sanoi:
Suklaa on ainakin hyvän makuista, eikä vaahtoa yhtään koska se on instantoitu. Että ihan laatutavaraa imo.
Mistähän sekin mahtaa johtua kun ko. herasta suklaa on se vähiten vaahtoava, vanilija on jotain aivan käsittämätöntä :eek:
Ei kai makeutusaineen pitäisi vaikuttaa tuotteen vaahtoamiseen...CFM menetelmällä suodatettu heraisolaatti ja vaahtoa enemmän kun kuohuviini

edit: jos nyt siis puhut Leaderin herasta....

Tylerd sanoi:
CFM menetelmällä suodatettu heraisolaatti ja vaahtoa enemmän kun kuohuviini
Voiko tänäpäivänä enää uskoa edes noita mainospuheita maailman edullisimmasta ja maailman laadukkaimmasta CFM herasta? Tuolla valmistajat tappelee kauheena keskenään kuka puskee halvimmalla ulos, noihin pusseihin lätkitään nykyään vaikka DTS, AC3, MP3 ja FBI tarrat.

Mike sanoi:
Voiko tänäpäivänä enää uskoa edes noita mainospuheita maailman edullisimmasta ja maailman laadukkaimmasta CFM herasta? Tuolla valmistajat tappelee kauheena keskenään kuka puskee halvimmalla ulos, noihin pusseihin lätkitään nykyään vaikka DTS, AC3, MP3 ja FBI tarrat.
No eipä todellakaan riitä usko ainakaan mulla....
Kyllä siinä herää epäilys kun ostaa helvetin paljon kilpailijoitaan halvempaa , lupausten mukaan samaa tavaraa ja tää halpa vaahtoa homona ja kalliimpi ei yhtään.
Lisäksi yksi "mukava" juttu minkä olen huomannut erään toisen "halvan ja hyvän" jauhon kohdalla on se, että maku vaihtelee aika reilusti pakkuskoostakin riippuen. Isoin yllättäen maistuu aika laimealle ja heran maku puskee läpi reilusti...Samoin eri erät, maut ja pakkuskoot vaahtoaa tyystin erilailla:lol2:

Oon maistanu noista leaderin heroista kaakaota, ananasta, päärynää ja neutraalia. Kaakao ainaki menee ja päärynä oli mun mielestä aika hyvää tekis mieli ostaa sellanen joskus. Maustamatonta on hyvä sekottaa johonki ruokiin yms. Hinta noissa on suunnilleen kohdallaan, mausta en voi mitään sanoa kun en ole maistanut muita heroja.

Tylerd sanoi:
Lisäksi yksi "mukava" juttu minkä olen huomannut erään toisen "halvan ja hyvän" jauhon kohdalla on se, että maku vaihtelee aika reilusti pakkuskoostakin riippuen. Isoin yllättäen maistuu aika laimealle ja heran maku puskee läpi reilusti...Samoin eri erät, maut ja pakkuskoot vaahtoaa tyystin erilailla:lol2:

Kuulostaapa todella laadukkaalta tuotteelta...

... :anssi:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom