jäynää naapureille!?

Alkaa jo pikkuhiljaa kyrpiin nuo alakerran naapurit, jossa asuu vanhempien lisäksi alaikäisiä lökäpöksytenukeppejä! Sillon tällöin perjantai-lauantai iltana, varsinkin kun joudun aikaisin heräämään aamulla, juuri nuo jäätyneet pulkannarut viettävät railakkaita kotibileitä melkein aamuun saakka...hakkaavat seinää, hyppivät lattialla, huutavat, kuljuvat ja vielä mikä pahinta, soittaa jotain vitun suomiräppiä täydellä teholla siinä samalla....

Alkaa jo pikkuhuljaa tulla mitta täyteen!
:curs:
Vielä en ole valitusta tehnyt, mutta nyt ois korkee aika.. Mutta jokin sisimmässäni kehoittaa minua tekemäänkin sen sijasta jotain jäynää pirullisille naapureille!!

Oisko Ehdotuksia??

PS. Meni sit viä huomiset reenitkin kuseen noitten naapureitten takia...:wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattaa kysellä muilta naapureilta josko olisivat myös kuulleet häiriön. Kaks kappaletta valittajia riittää kirjalliseen varotukseen. Omalla kohdalla auttoi kummasti kun tehtiin naapurin kanssa yläkerran jätkästä valitus, loppu meteli saman tien.

Vittuako sitä galluppia tekemään naapureitten kanssa!

Järjestys säänöt jos sanoo jotta hiljaisuus klo 22:00 ja jos bileet vaan jatkuu ilman, että siitä on etukäteen ilmoitettu esim. rapun ilmoitustaululla tai naapureitten postiluukkuun, niin SOITA POLIISIT.
Tarpeeksi monta kertaa kun poliisit käy niin se häätö tulee ihan itsekseen jahka isännöitsijä kuulee.
Mä en voi ymmärtää miksi ihmiset ei uskalla soittaa poliisia paikalle...järjestyksen ylläpito on heidän työtään ei asukkaan.

Jos ihminen ei ymmärrä eroa kerrostalo,- ja omakotitaloasumisessa, niin pois vaan!

Originally posted by Jack the ripped
Oisko Ehdotuksia?

Torstaisin tulee tv:stä Kyttääjät ja siinä on hyviä vinkkejä. Viimeksi taidettiin esitellä Kantapääkävelyn 14-kertainen Suomen Mestari. Titteli perustuu siihen että on saatu neljätoista naapuria häädettyä kantapääkävelyllä. Suosittelen ohjelmaa kaikille yhteisöasumiseen kyrpiintyneille :D

Originally posted by Jack the ripped
... Oisko Ehdotuksia??...

Soita poliisit paikalle, puh 10022 ja kas, metelöinti loppuu. Jos ei lopu kuin hetkeksi, niin soita poliisit uudelleen jne.

Re: Re: jäynää naapureille!?

Originally posted by JohnnyB
...metelöinti loppuu. Jos ei lopu kuin hetkeksi, niin soita poliisit uudelleen

Tuota tuota, muistaakseni "naapureiden suostumuksella" saa järjestää satunnaisia bileitä vai kuinka? Tietysti joku kohtuus täytyy kuitenkin olla desibelien suhteen. Niin ja sitten toinen seikka on se että eri taloyhtiöissä on erilaiset kellonajat yörauhan suhteen. Itse muistan ainakin 23-06 ja 22-07 variaatiot.

Olen kyllä samaa mieltä Johnnyn kanssa siitä että turha on itse mennä erotuomariksi naapurin ovelle, meillä on verorahoilla palkatut poliisit juuri näitä asiakaskäyntejä varten. Jos joku bilettäjistä tulee ovelle vaikka ns. roidrage -tilassa niin ei siinä ole tavan kansalaisella paljoa tehtävissä. Oma henki vaan voi mennä tuosta vaan, naps.

Suurin osa minkä tahansa taloyhtiön asukkaista on työssä käyviä ihmisiä ja siksi kaikille pitää taata oikeus :zzzz:

Tuosta häädöstä vielä...Jos mennään tarkasti lakipykälien mukaan, isännöitsijä ei voi antaa "virallista" häätöä, vaan tämän täytyy tapahtua esim.käräjäoikeuden kanssa.
Eräs lapsuudenystävä sai häädön pidettyään "hieman" bileitä ja terrorisoituaan muutenkin naapureiden elämää.
Teki häädöstä valituksen, veti homman oikeuteen ja kas kummaa: Tuomari ei nähnyt häädölle riittävää perustetta...

Ps.Olen sitten nähnyt viralliset paperit tuosta hommasta, eli ei ole mitään urbaanilegendaa:offtopic:

Eikö threadin aloittaja voisi vaikka aluksi keskustella lökäpöksyjen vanhempien kanssa sen poliisien soittamisen sijaan? Jos jokainen kerrostaloasukas soittaisi poliisit aina kun meteliä kuuluu klo 22 jälkeen niin taitaa suomesta loppua poliisit :)

Originally posted by Andree
Tuosta häädöstä vielä...Jos mennään tarkasti lakipykälien mukaan, isännöitsijä ei voi antaa "virallista" häätöä, vaan tämän täytyy tapahtua esim.käräjäoikeuden kanssa.
Eräs lapsuudenystävä sai häädön pidettyään "hieman" bileitä ja terrorisoituaan muutenkin naapureiden elämää.
Teki häädöstä valituksen, veti homman oikeuteen ja kas kummaa: Tuomari ei nähnyt häädölle riittävää perustetta...

Ps.Olen sitten nähnyt viralliset paperit tuosta hommasta, eli ei ole mitään urbaanilegendaa:offtopic:

Mites tässä kävi, oliko kaveri jo joutunut evakkoon vai saiko jäädä asumaan?

Poliisin vaan paikalle...ja viimestään kun kolmannen kerran soitetaan niin ne pistää porukan säilöön. Ei ne montaa kertaa viitti käydä samassa osotteessa!! Scannerista on kuullut montakin vastaavalaista tapausta, että ei mitään mutua tämä!!

Ja viralliseen häätöön tarvitaan todellakin käräjäoikeuden päätös ja poliisien käynti paikalla muutman kerran aamuyöstä auttaa kummasti saamaan tämä päätös!! Toki vittumainen naapuri voi siiä valittaa ja pitkäänkin asiaa vedettää mutta se käy kyllä kukkaron päälle!!

On kyllä järkevää valittaa mahdollisimman pian toistuvasta metelistä.
Itse soittelen kohtalaisen kovaäänisesti jumputusmusaa melkein kellon ympäri, ja vähän vaikea sitä tässä on arvioida että häiritseekö se ketään vai ei.
Ehdottomasti pitäisin pienempää ääntä jos naapurit vaan sanois että se häiritsee, mutta niin kauan kuin eivät valita, niin oletan että se ei kuulu mihinkään.

Tosin tossa tapauksessa kun möykkääjinä on tollainen teinikännijengi, niin ei taida olla kohteliaasta varoituksesta hirveesti hyötyä.

Originally posted by Zeta
Tosin tossa tapauksessa kun möykkääjinä on tollainen teinikännijengi, niin ei taida olla kohteliaasta varoituksesta hirveesti hyötyä.

Voi se auttaa. Emmehän tiedä varmasti, onko kyseessä ns. landebilettäjä joka on juuri päässyt vapaaksi maaseutukodin ja vanhempien kahleista Suureen Opiskelukaupunkiin. Monestikaan kyseiset henkilöt eivät ymmärrä että kerrostalossa asuu muitakin ihmisiä kuin he. Omakotitalossa on totuttu siihen että autotalliin voi pistää vaikka bändin pystyyn. Kerrostalo on eri juttu ja heille pitää saada viesti perille jotta ymmärtävät.

Minusta rauhallinen :david: -vaihtoehto on se että käy sen ensimmäisen kohtuuttoman bilettämisen jälkeen, seuraavana päivänä, moikkaamassa naapuria. Jos ystävällinen asiasta keskustelu osoittautuu mahdottomaksi niin sitten seuraavalla kerralla poliisi kehiin :thumbs:

Niksi: Kuse uunipellille, pistä pelti pakkaseen. Saat käteviä kusilevyjä jotka on kätevä työntää vittumaisen naapurin postilaatikkoon...ja tiedetään...iki-:wanha:

Re: Re: jäynää naapureille!?

Originally posted by protsku
Torstaisin tulee tv:stä Kyttääjät ja siinä on hyviä vinkkejä. Viimeksi taidettiin esitellä Kantapääkävelyn 14-kertainen Suomen Mestari. Titteli perustuu siihen että on saatu neljätoista naapuria häädettyä kantapääkävelyllä. Suosittelen ohjelmaa kaikille yhteisöasumiseen kyrpiintyneille :D

Mää en ainakaan tollasen kusipään takia muualle muuttais. Vääntäisin jannun pään irti ku samppanja pullon korkin ennemmin mitä muualle muuttaisin. Siis pistää :curs: tommoset tyypit!

Minusta olisi parempi käydä kerran sanomassa ovella, että voisitteko olla hiljempaa, ennen kuin soittaa ne poliisit. Tietysti jos kovasti se möykkäsakki pelottaa, niin sitten... Itse eräänkin kerran kerrostalossa oltu jatkoilla, ja kyllä sitä tavan ihminen hoksaa olla hiljempaa jos naapuri käy ovella sanomassa.

Teinihopparit kyllä tuskin hoksaavat, kys. paskahousuporukasta minulla on vain negatiivisia kokemuksia. :)

Itselläni kanssa hieman sama ongelma kun alakerran lökäpöksy kuuntelee musiikkia ja meuhkaa miten sattuu. Mä arvasin sen kyllä jo heti kun näin sen muuttavan tähän taloon että siinä on maalta kaupunkiin muuttava nulikka joka aiheuttaa ongelmia.
Mutta itse en kyllä lähde mihinkään jäynän tekoon tai riitelyyn vaan asiallisesti vaan taloyhtiön herroille ilmoitusta ja ne hoitavat asiat eteenpäin. Siinä aina on riski että itse jää kiinni jostain jäynästä ja sitten olet myös itse "pahatekijä" jolta menee maine.

Originally posted by timba79
Niksi: Kuse uunipellille, pistä pelti pakkaseen. Saat käteviä kusilevyjä jotka on kätevä työntää vittumaisen naapurin postilaatikkoon...ja tiedetään...iki-:wanha:

Toimii ehka talvella ulkona, mina en ainakaan kustani jaadyttaisi omassa pakastimessa, voi meinaan jaada aika irstaat hajut tuollaisesta hommasta...

Originally posted by Mike
Mites tässä kävi, oliko kaveri jo joutunut evakkoon vai saiko jäädä asumaan?

Jos nyt ihan oikein muistan tän homman niin kaveri ei vielä siinä vaiheessa ollut joutunut asunnosta ulos. Ja sai tietenkin pitää asunnon.
Jossain vaiheessa sille tuli kuitenkin läänille lähtö ja ennen sitä se tais kantaa kamansa porukoittensa luo...:nolo:

Originally posted by timba79

Joo, tää on hyvä. Seuraavan kerran kun tulee metelöintiä, ni pistän kusilevyt palaan eteiseen. Tulee kusiset bileet!:kippis1: soitan kyllä kytät paikalle ja hirvee kusilorotus käy naapurissa..Ei prkl, kyllä ne polliisit saa hoitaan homman kotiin. Tulee vanhemmille pieni yllätys!

Tää on hiukka sairas idea mutta toimii varmasti: Seuraavan kerran kun naapuris bilettää, kaada postiluukusta 5 litraa palavaa nestettä ja heitä perään lappu jossa teksti: Sori, unohdin tulitikut, tulen kohta takasin. T:naapurisi...:lol2:

Ps.ei kannata välttämättä ottaa kovin vakavasti...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom