Jättiläiskalmari verkkoon Uudessa-Seelannissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
No se oli vain villi veikkaus, että sinivalaan mela lepattaisi perässä, mutta kyllä niillä aika jötikät löytyy kuvasta päätellen (ei taida olla muokattu).

Tossahan juuri selostetaan että kuvassa ei oo sinivalas, eikä penis.

Nyt alko valaiden penikset kiinnostaa sen verran että piti oikein etsiä sladdia tuulettava sinivalas (kannattaa väistää jos tulee veneillessä vastaan):
penis2.jpg

Keijoharmaavalaat sähkötyshommissa:
http://www.oceanlight.com/spotlight.php?img=06431

http://urbanlegends.about.com/library/bl_blue_whale.htm

No se oli vain villi veikkaus, että sinivalaan mela lepattaisi perässä, mutta kyllä niillä aika jötikät löytyy kuvasta päätellen (ei taida olla muokattu).

Huikeita luonnontieteilijöitä löytyy kyllä Pakkikselta! :rock: :lol2:

Kuvassahan on valashai, eli kala. Sinivalas taas on nisäkäs ja kooltaan valtavasti suurempi kuin tuo pahainen sintti. Oletettavasti sinivalaan varustuskin saa tuon kuvan jötikän näyttämään lähinnä hammastikulta.

Kuvassa oleva hai on ilmeisesti heittänyt veivinsä ja lerssi on valahtanut ontelostaan ruumiin ulkopuolelle,missä se ei siis normaalisti valashailla heilu. Eikä heilu muuten sinivalaallakaan, vaan vehje on "piilossa" kunnes tulee tositoimien aika.

Valkohaiuroksilla penikset ovat ruumiin ulkopuolella. Kyllä. Valkohailla on kaksi kullia. Etsin kohta kuvan todisteeksi jos ette muuten usko. :D

Sorry mä taidan olla vieläkin vähän rapuloissa, mutta laitoin hakusanaksi blue whale penis (joo tiedetään, on ihan vitun pervoa) ja sitten tuo taisi tulla ekana :hyper:

En edes raaskinut lukea sitten enempää ja munasin itseni jälleen :rock:

sladdia tuulettava sinivalas !!!!

Eukko kattoi olan yli, suutttu ja ja meni makaamaan. Ei saatana!!:rock: :rock:

Puuro ja velli sekaisin! Meillä suomenkielessä puhutaan vain mustekalasta, vaikka niitä on monta lajia. Mustekalarenkaat tehdään "octopus" -nimisestä otuksesta. En ole koskaan kuullut että noita "squid" -otuksia edes syödään...no varmasti kaikkea jossain syödään, mutta ei noita edes kalaravintoloissa ole tarjottu, vaikka niitä harrastankin.

Itseasiassa squidia kyllä syödään. Ravintolassa jossa olen töissä oli vanhassa ruokalistassa risotto, jossa esiintyi octopus, squid yms... Eikä muuten ole edes kalaravintola.

Itseasiassa squidia kyllä syödään. Ravintolassa jossa olen töissä oli vanhassa ruokalistassa risotto, jossa esiintyi octopus, squid yms... Eikä muuten ole edes kalaravintola.

Jep, itsekin syönyt sekä octopusya että squidia eli kyllä niitä kumpaakin laitetaan.

Joo, näinhän se on, olin väärässä. Ja ne renkaat tehdään squidin "tupesta" eikä octopussy-otuksista. Oppia elämä kaikki.

No niin. Löytyihän tälle edes jotenkin kala-aiheinen netistä poimittua -ketju.

Tappajakala terrorisoi brittejä...

0,,5898157,00.jpg

"It’s deadly in the water, but it can also “crawl” on land and survive out of water for up to four days."

Sinnikäs otus. :)

Back
Ylös Bottom