Jättiläiskärmes syö antiloopin, (sarvet ja kaikki) eikä ole siitä moksiskaan!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
Kääremeet on siistejä. Tuossa on kuva jättiläiskärmeksestä puputtamassa hauvelia. Luonto on julma.

Liitteet

• karmesjakoira.webp
    karmesjakoira.webp
    59,2 KB · Katsottu: 5 382
Tomi sanoi:

:thumbs: Oli muuten siisti video. Ei äkkiseltään uskois, että python pystyy nielemään saaliin sarvineen kaikkineen. Jostain lehdestä luin, että alkuasukkaat pyytävät noita isoja pythoneita laittamalla sopivan väljästi rakennettuun paaluaitaukseen vuohen. Python luikertelee aitaukseen ja nielee vuohen, eikä kunnon bulkissa enää mahdu ulos aidan seipäiden välistä.

JUMALEISSÖN!!!
En mä tiennytkään et käärmekset on noin ovelia paskiaisia väijymään. Onneksi suomessa on hieman pienempiä noi käärmekset. Hurja pätkä, mut kyllä se Jellonat vs. Hyenakset on siistimpi!

Mistähän löytyis lisää kaikkia noita elukka-tappo-mättöjä? ku tuolla oli vaan kärmesvideoita?

IronMind sanoi:
"..this python will not need to feed again this year..." :D

Olisi se vaan kätevää kiskasta vaikka kuukaudenkin eväät kertasessiolla niin ei tarvitsisi olla pitkin päivää protusäkkejä ja jääkaapin saranoita roplaamassa.
No tuo olisi varmaan kätevää, jos liikkuisi luikertelemalla paikasta toiseen, mutta mietipä sitä, kun pitäisi kävellä jonnekin vaikka 50 kiloa painavampana(helposti tuon verran syö kuukauteen, varmasti paljon enemmänkin), niin ei olisi enää varmaan kovin herkkua.

Lisäksi vaatteita pitäisi olla aika montaa eri kokoa, että olisi vaihtaa päälle uusi vaatekerta aina, kun olisi sulatellut muutaman kilon ruokaa ja ulostanut sen pois ja siinä samalla kutistunut itse parin vaatekoon verran.

Ei tuo olisi välttämättä sittenkään kovin hauskaa. ;)

Itse aiheeseen liittyen. Ei ollut ehkä kaikkein paras valinta katsottavaksi tuo video samalla, kun itse vetelee rahkaa naamaan. :rolleyes:

Tomi sanoi:
Laitetaan nyt sitten taas luontoaiheisia. Tässä toimiva linkki videoon, jossa 30 herhiläistä teurastaa 30 000 mehiläistä.

http://stream.eizodana.com/olympus/m01_hi.wmv

Tomi sanoi:
Lisää. Tämän linkin etusivulta: http://www.surfermag.com/

Videot --> toinen linkki: "Great White Shark Attack: Watch as not one, but two sharks attack a surfer in S. Africa."

Noi on Wanhoja. Mistä löytyis uusia ja mieluummin noita alligaattori, jellona, kirahvi akselilla?

Supermageita videoita. Vaikkakin noi lemmikinsyönnit on aika inhottavia lemmikkejä omistavana. :(

On se aika hurjaa miten noi käärmeet pistelee poskeensa tollasia elukoita :eek:

Back
Ylös Bottom