Jättiläiskärmes syö antiloopin, (sarvet ja kaikki) eikä ole siitä moksiskaan!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
attachment.php

"Pentu on iät ja ajat vinkunu lemmikkiä, niin me ostettiin sille tommonen kärmes kun se kerran syö vain kerran kuussa."

Liitteet

• snake.webp
    snake.webp
    74,5 KB · Katsottu: 3 974
jänkäkoira sanoi:
Hahahaah, vois vähän läski tummua apinalla jos noi tony-tiikerit sais sen kiinni..

Noi tiikelit oli pentuja vielä... toi ape ois varmaan vetässy turpiin niitä 25 lajitoverinsa avustuksella.

Eikös noi käärmeet ole juuri haavoittuvimmillaan juuri syötyään?

Mitä anakonda kuviin tulee, niin käärmeiden anatomiaa tuntemattoman silmiin, nuo kuvat näyttävät aika hyviltä väärennöksiltä, jos niitä ovat. Ei mitenkään "bad fake" kuten linkissä sanottiin. Lisäksi auton lavalla ollut käärme näyttää paksummalta, kuin se avattu käärme, josta sojottaa jalat.

Ei antilooppi ole kooltaan mikään hirvi:
antilooppi

painoksi tarjotaan max 270 kiloa. :D

Videon eläin muistutti kuitenkin enemmän gasellia:
Grantin gaselli

painoksi tarjotaan noin 40-65 kiloa joten keskenkasvuinen tuommoinen on selvästi aikuista ihmistä pienempi.

Muita ötököitä:

Impala
Oryx?
Thomsonin gaselli ,jonka melkein meikäläinenkin syö yhdeltä istumalta :D

Ei jessus tota käärme-antilooppi juttua!!!

Miettikää jos tulisitte tajuihinne siinä vaiheessa kun jalat roikkuvat käärmeen ulkopuolella ja yläruumis on jo nielaistu... :eek:

Tuli kylmät väreet...

TomBombadil sanoi:
Ei jessus tota käärme-antilooppi juttua!!!

Miettikää jos tulisitte tajuihinne siinä vaiheessa kun jalat roikkuvat käärmeen ulkopuolella ja yläruumis on jo nielaistu... :eek:

Tuli kylmät väreet...

..muuten hyvä mut sä oisit kyl jo tukehtunu jo siinä vaiheessa ku sun pää on sen käärmeen sisällä.

Käärme on MAAILMAN vittumaisin oksettavin pelottavin hirvein elävä olento. Siis hyi vittu!! Mä en pelkää yhtään miestä täs maailmassa mut jos mä käärmeen nään, ni vittu et mä katoon ku pieru saharaan alle mikrosekunnissa!!!!!!!!!!!!!!! *puistattelee* Toi antilooppigasellivideo mikä olikaan, pilas mun päivän totally.... siis hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyi vittu! :urjo: :urjo: :urjo: x 1000000000000000

Oisko jollain tosiaan toista linkkiä tohon alkuperäseen antiloopin syöntijuttuun ku ei toi alkuperänen toimi. Alkaa pikkuhiljaa meinaan kiinnostaan kun kaikki sitä hehkuttaa.

Back
Ylös Bottom