Järkyttävän HUONOT kotimaiset cover-biisit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pate Mustajärvi - synnyimme lähtemään (Born to run)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muutama aika hauska tuli mieleen
Alkuperäinen Elvis Presley - A Little Less Conversation ---> Antti Huovila - Mä haluun toimintaa
Alkuperäinen legendaarinen biisi- Del Shannon - runaway.. Kaikki varmaan on kuullut se wo-wo-wo wonder biisin.. murharyhmän tunnari ---> Frederik - Savoon jäin :david:

Neljä Ruusua on lainannut aika tehokkaasti Bryan Adamsilta biisin "Run To You" soinnut, eikä taida olla edes cover kyseessä. Jos katsoitte eilen MTV3:n musiikkilähetystä niin siellä soi heti alussa. Mä jo hetken aikaa luulin että ihanko Bryan ite siellä soittaa kasarihittiään. :arvi:

Aikuisten oikeasti........ tuo "Pompi pois nyt kumikumimies, kumikumimies, kumikumikumimies............." oli viime aikojen huippu.

Parin vuoden Dragostea din tei:kin oli tarpeeksi tönkkö, tästä suomicoverista nyt puhumattakaan...........

Seija Simola - Juna turkuun. Eli alkuperäiseltä nimeltään "Tredi di tozeur i", oli joskus vuonna nakkisota italian euroviisubiisi. Tuo suomiversio on ylivoimaisesti kauheinta sontaa mitä oon ikinä radiosta kuullut. Joku frederikin kumimies ihan oikeasti hyvä biisi tähän verrattuna, vaikka ihan paska onkin.

PS. Jos joku jostain löytää ton niin ilmoittakaa, on niin älytöntä sontaa että pakko saada

Muistanko väärin, että Paula Koivuniemi olisi tehnyt coverin Apulannan -anna mulle piiskaa biisistä ? Muistaakseni hirveän kuuloinen

snj sanoi:
Varmaan tarkoitat Kirsi Rannon "Ei jaksa kiinnostaa"-biisiä alkuperäiseltä nimeltään That don't impress me much?

Tämä on kyllä kiistaton ykkönen!Perhana kun tulee semmosia kylmiä väreitä, kun hävettää sen esittäjän puolesta niin paljon:eek: Uskomaton fiilis, niin kova myötä häpeä...Alkuperäinenkin on muuten ihan hirveää jaskaa.

Tuolla on aika tiukkaa listaa vähemmän hyvistä covereista. Oma suosikkini on ehdottomasti mielikuvituksellinen:

Tutti Frutti (on jäätelö hyvää kun yksin syö) - Jussi & th[/URL]e Boys, 1973

Johnny Cashin (June Carterin) Ring Of Firestä tehty suomennos Nuotiopiiri :urjo:

Tais olla Juiken tekemä käännös, mutta menee kyllä raiskauksen puolelle niin että heilahtaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom