Järjestyksenvalvojan peruskoulutus / Joensuu

Järjestämme uudistetun lain mukaisen peruskurssin (32h) Joensuussa:
Maanantai 6.8.07 -Lauantai 11.8.07. Koulutus toteutetaan iltakoulutuksena.

Kurssin tavoitteena on, että kurssin hyväksytysti suorittanut pystyy toimimaan järjestyksenvalvojana tavanomaisissa tilaisuuksissa ja tapahtumissa (ravitsemisliikkeet, leirintäalueet, festivaalialueet) sekä hoitamaan lain mukaan järjestyksenvalvojalle kuuluvat tehtävät.

Kurssin päätteeksi kurssilaiset suorittavat kirjallisen kokeen.

Peruskurssin jälkeen, kurssin hyväksytysti suorittanut voi hakea kotipaikkakunnan poliisilaitokselta järjestyksenvalvojankorttia.

Peruskurssi sisältää teoriaosion sekä voimankäyttöosion, joka antaa oikeudet järjestyksenvalvojan hyväksyttyihin voimankäyttövälineisiin: patukkaan, käsirautoihin ja nippusiteisiin.

Tiedustelut ja sitovat ilmoittautumiset sähköpostitse osoitteeseen korpinurmi@netti.fi. Vastailen myös tässä threadissa esitettyihin kysymyksiin.

Koulutuksen tarkempi järjestämispaikka määräytyy kurssin koon mukaan ja tullaan ilmoittamaan jokaiselle ilmoittautuneelle henkilökohtaisesti. Kouluttajat ovat kumpikin turvallisuusalan yrittäjiä, joten kontaktit ensimmäisiin työkeikkoihin löytyy läheltä. Koulutukseen valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoitus julkaistu Miken luvalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hinnasta olisin itsekin kiinnostunut. Muuten kyllä kuulostaa hyvälle.

Hinta kiinnostais muakin, on kuitenkin pitkään jo pitänyt käydä tuo kurssi suorittamassa, ja tuo ois vielä hyvään aikaan itellekin.

Dodiih, vastailen tässä myös sähköpostiin tulleisiin kysymyksiin. Hinta tulee olemaan noin 170e joka sisältää myös alvin ja kurssimateriaalin. Jokainen koulutukseen osallistunut saa omakseen Järjestyksenvalvojan peruskoulutusaineiston.

Uuden lainsäädännön myötä koulutusmetodeja on tiukennettu. Nykyään kurssin läpiviennissä menee melkein koko viikko, sillä iltakoulutuksena pidettävää koulutusta saa vetää vain 6h illassa ja siksi kurssi ajoittuu useammalle päivälle.

Kouluttajina toimii minun lisäkseni ystäväni Tomi Viren Eurasta http://www.turvakerroin.com sekä pelastuslaitokselta tulevat ensiapukouluttajat.

Minä en järjestä toistaiseksi kaasusumutinkoulutuksia, mutta saan kontaktien kautta kyseisenkin kurssin järjestettyä ammattitaitoiselta ja luvat omaavalta taholta. Kysyn koulutuksen aikana halukkuuden kaasusumutinkoulutukseen ja toimitan listan eteenpäin eräälle paikalliselle kaasusumutinkouluttajalle.

Ilmoittautuessanne kertokaa myös halukkuutenne kaasusumutinkoulutukseen, niin tiedän valmistella tätäkin asiaa jo ennen koulutusta.

Täältä tulis kanssa pelkkään kaasusumutinkoulutukseen ainakin kaksi, jos sellainen erikseen järjestetään. Peruskurssi ja vanha voimankäyttö on käyty. Kaasulupa mulla on omiin työhommiin, mutta jv-hommissa ei saa enää käyttää.

Vanha jv-kurssi käyty. Voimankäyttö puuttuu. Onnistuuko voimankäyttö ja kaasukurssi pelkästään? Voiko sinne tulla muilta kyliltä?

Vanha jv-kurssi käyty. Voimankäyttö puuttuu. Onnistuuko voimankäyttö ja kaasukurssi pelkästään? Voiko sinne tulla muilta kyliltä?

Itse en kouluta kaasukoulutuksia, sillä en ole ase-elinkeinoharjoittaja. Voimankäyttö mikä peruskoulutuksessa käydään läpi, antaa oikeudet kantaa patukkaa, rautoja ja nippusiteitä. Jos sinulla on voimassa oleva JV-kortti, sinulla on myös oikeudet käyttää kyseisiä voimankäyttövälineitä vaikka et ole uudistettua 32h koulutusta käynytkään. Kannattaa tosin suhtautua varauksella patukan käyttöön vaikka siihen paperilla luvat olisikin. Patukkaa voi käyttää monella tavalla väärin/hengenvaarallisesti, joten suosittelen hankkimaan siihen koulutuksen ennen käyttöönottoa. Laki on nykyään tiukka ja se odottaa mm. patukan käyttäjiltä tietotaitoa kyseisten välineiden kantoon ja käyttöön. Väärinkäytöksistä on ennakkotapauksia ja käräjillä on syytettynä aika yksin jos perusteena on koulutuksen puute.

Ja saa tulla vierailtakin paikkakunnilta koulutukseen.

Ilmotteletko siitä kaasukoulutuksesta, järjestetäänkö sitä ja mihin hintaan?

Ilmotteletko siitä kaasukoulutuksesta, järjestetäänkö sitä ja mihin hintaan?

Katso turvallisuusalan valvontayksikön sivulta Marko Ruotsalaisen yhteystiedot ja kysy suoraan häneltä. Marko vetää Joensuussa koulutuksia ja osaa sanoa hinnankin tarkemmin. Olen kyllä markon kanssa yhteyksissä vielä kurssin tiimoilta, joten voin minä tännekin jotain huudella jos aikatauluja selviää.

Kaasukoulutus joensuussa 9.9.2007 klo 09:00 -
Koulutuksen hinta 100e
Lisätiedot Marko: 0405309936

Seuraava järjestyksenvalvojan peruskoulutus Nurmeksessa syyskuussa. Ilmoittautumisia otetaan vastaan. Kaasukoulutukseen ilmoittautuminen suoraan Markolle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom