Järjestyksenvalvojakoulutus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suortti
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt olis mukavia hommia tiedossa, mutta jvkortti puuttuu. Sanokaas missä kannattaa kouluttautua Helsingin tienoilla? Googlella löysin jonkun Primesecin, mutta kotisivuilla ei hinnoista puhuttu mitään.

PS: Käytin söörtsiä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Amiedussa peruskurssi 160 €. Googlaile myös Adultaa ja muita aikuiskoulutuskeskuksia, ne järjestää kursseja. Mutta tuolla Amiedun sivuilla ainakin on hintoja hyvin esillä, myös voimankäyttökoulutuksista.

Miten mukavia hommia tiedossa?

Kannattaa kysyä se yhteishinta, joilla tosiaankin on eroja, myös paikkakunnan sisällä. Jos on mahdollisuutta päästä myös jonkin järjestön siivellä niin siitä vaan. Teet sitten yhen keikan sille järjestölle, vaikka joku motocross-show, missä saat ilmaista viihdettäsamalla ;)

Grosskopf sanoi:
Miten mukavia hommia tiedossa?
Keikkaluontoista eli sopii hyvi koulun ohella. Palkka ei oo kummonen, mutta usein tulee ilta ja yölisät siihen päälle. Katotaan nyt huoliiko ne mua ees sinne.

Jotkut seurat yms. järkkäilee noita silloin tällöin, hinta on näkynyt olevan 50-100e peruskurssi. Ihan samahan se on missä kurssin käy, asialla ei ole mitään merkitystä.

Olen itse käynyt mm. Prime secin kursseja, jo joutuu kyllä sen verran mainostamaan niiden puolesta, että on vaikka kurssi ei ollutkaan halvin, paikkasi kouluttajien ammattitaito ja koulutuskokemus hintaeroa myönteiseen suuntaan.

Koska koulutus on kestää kuitenkin pitempään kuin pari tuntia, sijoittaisin itse valuuttani mieluummin laatuun kuin halvimpaan mahdolliseen.

Amiedu vaikutti loistavalta, mutta koulutus on liian myöhään, kun työn hakuaika päättyy 6.2. Noista muista en onnistunu löytämään mitään. Primesec on tässä vaiheessa vika toivo.

ToughGrip sanoi:
Jos on mahdollisuutta päästä myös jonkin järjestön siivellä niin siitä vaan. Teet sitten yhen keikan sille järjestölle, vaikka joku motocross-show, missä saat ilmaista viihdettäsamalla ;)

Suosittelen. Itse kävin nuorisoseuran porukan mukana joten sain kortin täysin ilmaseksi. Kävin sitten kerran kattomassa (järjestyksenvalvojana) näytöksen siellä sen nuorisoseuran kesäteatterilla niin sillä oli ne hommat kuitattu. Halpaa. :)

Googlella en ainakaan löytänyt, että olisiko Toukokuussa Helsingissä järjestyksenvalvoja kursseja. Voisiko joku viisaampi auttaa?

Onko jv korttia mahdollista saada jos on rikosrekisteri?

Onhan se mahdollista. Riippuu vähän mitä siellä on. Paikkakunnan poliisihan sen päättää, joten eroja löytyy mutta esim. joku yks pahoinpitely nyt ei pitäs vielä hommaa kaataa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom