Jäätävän kokoiset etureiteni :(

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tästä ketjusta saa aika hyvän reality checkin... Mun reidet on 65 cm ja pituutta on 175cm. Jos tarkemmin vielä analysoi, niin D-muotoa löytyy etyreisistä, ja takareidenkin lihakset on mielestäni sillain nätisti "pyöreät". Ja ihan saman lailla kuin Sinivuokollakin läski kerääntyy reisien yläosaan ja laihdutettaessa häviää viimeiseksi sieltä reisistä. Nykyisin minä jopa pidän näistä jaloistani, enkä haluaisi vaihtaa pienempiin.

Täällä ilmoittautuu myös yksi, jolla on "jäätävät" reidet. :D Tiesin, että on ennestäänkin reisissä kokoa, mutta kun nyt pistin jalkaani sortsit, jotka oli vielä viime kesänä löysää mallia niin nyt ne kirraa kiinni reisistä (vyötäröstä edelleen löysät)... Mutta itse kyllä tykkään olla hieman "reitevä", kun se kerta on lihasta enimmäkseen :)

No nyt te kaikki, joilla on ainakin omien puheidenne mukaan jäätävät reidet, niin treenivinkkejä kehiin! :)

Mulla tehtiin kuukausi sitten polven tähystysleikkaus, ja on kuulemma sen malliset polvet tällä tytöllä, että nyt pitäisi niiden tukemiseksi hankkia jäätävät reisilihakset. Olen tosin jo pitkään muutenkin treenaillut reisiäni, mutta ei ne mun mielestä lihaksikkaat ole vieläkään. Olen 177 cm pitkä, joten olen vain jotenkin ajatellut, että onko hujoppien sitten jotenkin vaikeampi kasvattaa jalkojen lihaksia...

Ja vähän toipilaana olen vieläkin, en ole uskaltanut vielä tehdä esim. kyykkyä tms. Mutta tuota voisi kokeilla, että seinää vasten istuskelee jalat 90 asteen kulmassa...Lisäksi olen tehnyt reiden ojennuksia. Ja sitten sellaista liikettä, että makaa selällään, ja nostaa jalkaa lattiasta suorana pitäen, ja pito n. 5 sekkaa.

Olen 177 cm pitkä, joten olen vain jotenkin ajatellut, että onko hujoppien sitten jotenkin vaikeampi kasvattaa jalkojen lihaksia...

Itse olen kutakuinkin saman pituinen, ja reiteni ovat kehitettävien listalla. Kisaajana olen saanut kuulla, että niihin juuri tarvitsisin lisää lihasta. Pitkällä lihasmassan kasvattamisen vaikeus johtuu pitkänmallisista lihaksista, jolloin niihin on saatava lyhyempiä kanssasisaria paljon enemmän lihasta näyttääkseen samalta. Paljon kiinni lihaksen mallista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom