Jääkiekon MM-kisat 2015 Praha & Ostrava

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
"Salonen kentälle!" "Mut en mä osaa luistella!" "No vittu vedät vaikka päälläs mut kentälle menet!" "Ok sitte"

somethings_not_quite_right_here.gif

Kaikessa yksinkertaisuudessaan: Barkov sen sanoi...:)

Seuraa

Aleksander Barkov....Varmennettu tili
‏@Barkovsasha95
Ostrava, Česká republika
CElbtFQVIAE7Jn5.jpg

Tilasin mtv3 kanavapaketin, mutta eihän näillä pummeilla ole edes studiota kuin vain Suomen matseissa. Tuli ikävä YLE mm kisoja. Muutenkin paska urheilutarjonta noilla kanavilla paitsi UFC. On kyllä kova turnaus menossa ja sen voittaa Kanada.

Pitkään meni Venäjän valmentajalla tajuta ettei joukkueen parasta pelaajaa kannata peluuttaa nelosessa :D Tosin nytkin vain kolmosessa, kun kaikenmaailman KHL "tähdet" valtaa kärkiketjut.
Kovalchuk kyllä väärä valinta kapteeniksi. Levittelee käsiään ketjukavereiden epäonnistumisista ja suu käy kokoajan. Jonkin verran katsoin SKA:n pelejä playoffeissa ja vaikutti noissa erittäin hyvältä johtajalta eikä vaastaavaa kusipäisyyttä näkynyt lainkaan.

^ joo, Bykov on aina saanut pelikuria Venäjän tähtiin, varsinkin Kovaltchukiin. Tulosta on tullut niin maajoukkueessa kuin nyt SKA:ssakin. Kurkunleikkaaja-Znaroksilla ei ihan samanlaista auktoriteettia oo mun mielestä koskaan ollu

Tuo Slovakia-Venäjä matsi näyttää siltä kuin Venäjä olisi jatkuvasti ylivoimalla.

Mukava nähdä, että Slovakia on tähän kolmanteen erään saanut täyden miehityksen kentälle. Nehän yrittää ihan tosissaan voittaa tuon pelin.

Jos nyt en ikinä sen suurempi kendomies ole ollut, mutta kyllä maikkari tappaa sen vähänkin innostuksen. Alta kaks erää on tullut yhteensä kisoja katottua vaikka kyllä mä yleensä nyt ainakin sivusilmällä olen Suomen matsit kattonut.

Ei tee yleisesti hyvää hokin näkyvyydelle Suomessa. Fanit kattoo kumminkin, mutta mun kaltaiset justjajust jaksaa kiinnostaa ihmiset ajetaan aika vahvasti ulos kisoista.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Olen katsonut Suomen matseja Youtubesta. Saukkonenkaan ei voi olla niin huono kuin IIHF:n viralliset selostajat.

Valko-Venäjällä kaikki vaarallisimmat paikat toistaiseksi. Ja vieläpä YV:lle nyt.
E. Mäntylä on kyllä yhtä hirveä kuin jokaisessa vähänkään kovemmassa pelissä.

On kyllä suomi pelannu alivoimat perkeleen hyvin.
Oliko se niin että tähän mennessä 13 alivoimaa ja ei yhtään päästettyä maalia?

Huikeeta tuo Suomen viimeistelytaito :D

Niinpä..kolme metriä ohi sivuilta,ylhäältä ja alhaalta. Vetopaikoista muutenkin haetaan sitä viimeistä syöttöä. Ja hyvän perään pitää manata Jalosen valintoja, Kontiola,Immonen,Pesonen ja Pihlström täysin turhia jätkiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom