Jääkiekon MM-kisat 2014: Valko-Venäjä

Voi vitun vittu.. :jahas:

Suomen peli on kyllä kauheaa katseltavaa. Se on sitten jatkopaikka muiden käsissä..

Venäjähän nämä karkelot tulee voittamaan näytöstyyliin.

Nyt tarttis sitten muilta sopivaa ristiinpelaamista että huomisella pelillä olis vielä merkitystä.. Argh!

Eipä ole Suomi tällä pelillä edes ansainnut paikkaa jatkoon. Aikaisemmissakin peleissä vastustaja on hallinnut ottelua, vaikka Suomi niistä voiton ottikin. Tässä on lopputulos, kun oli vara jättää kaksi maalintekijää pihalle.

Ihan turhake tämä Olli Jokinenki. Mitä ihmettä tollanen tekee joukkueessa, jonka liike on, kuin hidastetussa elokuvassa. Koko ajan antaa huonoja syöttöjä, taklaa itsensä pihalle tilanteista tai muutenvaan hiihtelee menemään, kuin mikäkin muumi.

Toivotaan nyt kuitenkin, että paikka ihmeen kaupalla jatkoon aukeaisi.

Aivan hirveä ottelu kaikin puolin, ja nyt ei ollenkaan harmita että aikaisempia matseja en katsonut. Ei Yhdysvallatkaan säkenöivä ollut, ja Suomelta Rinne ainoa positiivinen merkintä. Jostain syystä melkein toivon Kazakstanin voittoa. Ilmeisesti kuitenkin jotkut on tyytyväisiä tähän peliin, ja sehän se on tärkeintä.

Suikkasta lainatakseni: "Ei voi vittu kahen metrin syötöt/vedot mennä kolme metriä ohi!":D

Tossa oli kyl mun mielestä Suomen huonoutta enemmän ku Usan hyvyyttä, ei tommosia kämmejä tolla tasolla voi tulla.

Toivottavasti Jalonen muuttaa Suomen pelityylin ensi vuodeksi suoraviivaiseksi. Tosin jos ei luisteluvoima ja materiaali riitä joukkueessa kuin höntsäilyyn, niin mikäs siinä ja selkeä kiekollinen pakki tarvitaan. Hyökkäyksessä on se sama ongelma mikä on jossain vaiheessa vaivannut vuosia. Kun ei saada maaleja niin vittuaks siinä sitten. Vedetään kaverin logoon tai kolme metriä ohi/yli. Sitten se Thomasin peli, kyllä olisi pitänyt ampua paljon enemmän noin epävarmalle maalivahdille. Kaikki kiekot pomppi tai sylki eteen. Huono peli koko joukkueelta. Rinne oli mielestäni ihan hyvä. 2-0 maali olisi ehkä ollut otettavissa, mutta lähti kyllä aika pahasti puolustajan jaloista, että näkikö edes kunnolla.

Lehterä möhli monet paikat mut niin ois möhliny muutkin Suomen pelaajat, kaikki yhtä paskoja tekee maaleja silloin ku on vapaa paikka. Se on nähty monina vuosina. 3 erä ja maalipaikkoja parhaimmillaan tolkuttomasti mut ykskään mee sisään.

Jokohan nyt voi sanoa että Erkka on epäonnistunut aivan totaalisesti. Valitaan joukkueellinen puukäsiä ja sitten peluutetaan pelitapaa joka vaatisi taas sitä kiekollista osaamista. Yhtään ei nyt materiaali ja pelikirja tue toisiaan. Oli kyllä hienoa että uhrattiin nämä kisat johonkin Erkan aivan ihmeelliseen aivopieruun, mitähän vittua tässä oikeastaan edes yritettiin tehdä? Toivon oikeasti ettei tuo joukkue pääse jatkoon jos sillä vältytään tulevaisuudessa tällaiselta paskalta.

Nuorilta ja kokemattomilta tollasta epävarmuutta jne jotenkin kyl ymmärtää mut esim. Jokiselta ja kumppaneilta ei oikein.
Erkka ajaa sisään näitä uusia tulevaisuudenlupauksia, toivottavasti ainakin.

En kyl oikein ymmärrä sitäkään selityksenä että ajetaan sisään tulevia lupauksia. Pelaamaan opetellaan seurajoukkueissa. Ei kisoihin tulla opettelemaan.

OJ on kyllä aivan karmaiseva pettymys ollut, flegmaattista surffailua eikä oikein mitään tulosta. Alan ymmärtää miksi lempinimi on Suomessa päällikkö ja rapakon takana vaan kurpitsapää.

Vaikka nyt varmaan kovasti ketuttaakin, niin ei silti kannattas tollasiin henkilökohtasuuksiin kuitenkaan mennä. Ei se peli nyt koko elämää kaada kuitenkaan.

Ei mua ketuta juurikaan. Ei ainakaan pelin tulos. Erkan kommentit olivat aika kummallisia kuitenkin 3-1 tappion jälkeen. Sinun kommenttisi jälkeen alkoi kyllä vähän ketuttamaankin. Sen verran vedit omia olettamuksiasi yhden lauseen perusteella. Epäilenkin että sinua ketuttaa hyvin paljon, mutta projektoit sen kiukkusi muihin ja esität tyyntä.

Muista, että elämä jatkuu silti ja aurinko noussee huomennakin. Tsemppiä jatkoon!

Olli Jokinen, mitä helvettiä? En ole Winnepegin matseja seurannut juurikaan, mutta pelaako tämä kaveri NHL-liigaa? Kurpitsa jopa tavallista huonompi.
Sitten Tuukka Mäntylä, pää pyörii kuin pedofiililla puuhamaassa kun pygmi nojailee ylipitkään mailaansa ja hyvä että pystyssä pysyy kiekottomana.
Toki teki maalin, mutta liian hidas, liian puukäsi ja liian pieni.

Nuoret pelasi ok tasolleensa nähden. Enemmän haparoi juuri em. kaverit?

Erkka peluuttanut selkeästi Kontiolan ym. piippuun. Lehterällä todella huono päivä muuten vain. Hieno turnaus.

Haula, Pakarinen, Salliset, Salomäki ja Atte kohtuu positiivisella pelipäällä. Harmi, että kädet ei pelitilanteissa riittänyt maalintekoon.

Aika hauskat kisat kyllä ollut :P Tuskin suomi tästä tippuu vielä, mutta aika ylläripyllärihän se olisi :) Tekee hyvää välillä käydä maanpinnalla, loppuu se jääkiekon kanssa runkkaaminen suomessa edes hetkeksi. ;)
NHL on vielä käynnissä, että on kovemmat kisat käynnissä jokatapauksessa. Näitä mm-pelejä kun katsoo niin aika naistensarjaa tää toisinaan on kun vertaa isojenpoikien peleihin NHL:ssä.

Mutta joo, oliko tää häviö tuomareiden vika? Vitsit mä oon hyvällä tuulella kun suomalaiset on katkeria. Voi että. Tekis mieli ihan kosketella itseäni :D

Ei mua ketuta juurikaan. Ei ainakaan pelin tulos. Erkan kommentit olivat aika kummallisia kuitenkin 3-1 tappion jälkeen. Sinun kommenttisi jälkeen alkoi kyllä vähän ketuttamaankin. Sen verran vedit omia olettamuksiasi yhden lauseen perusteella. Epäilenkin että sinua ketuttaa hyvin paljon, mutta projektoit sen kiukkusi muihin ja esität tyyntä.

Muista, että elämä jatkuu silti ja aurinko noussee huomennakin. Tsemppiä jatkoon!

Pyydän anteeksi mikäli käsitin sinut väärin. Ilmeisesti tulkitsin viestisi väärin, olen pahoillani.

Mua taas ei ketuta ollenkaan, siksi olen mielestäni tyyni. Kiitän silti tsempistäsi ja toivotan sitä samaa sinullekin.

Vetääköhän toi Jokinen levyllisen Diapameja ennen matsia.. Pari kertaa oon kattonu ja miettiny että "toi on varmaa Jokinen", ku joku kiekon kanssa luistelee ihan muissa maailmoissa eikä mitään tilanteentajua. Ja niinhän se on Jokisen Olli siellä niin..

Back
Ylös Bottom