Jääkiekon MM-kisat 2014: Valko-Venäjä

Kyllä tuosta niitistä olisi monessa muussa pelissä tullut vitonen ja ulosajo.
Kiekotonta äijää päähän (oli syöttänyt jo pois ennen kuin osui), ei mitään epäselvää.

Kyynärpäätaklaus se ei ollut, vaan irtosi taklauksen jälkeen. Mutta päähän se selkeesti yritti ja siinä myös onnistui, eli ei missään nimessä puhdas taklaus. Siksi odotan jälkiseuraamuksia tuosta. Vaikka Jormakkakaan ei kyllä pelannu missään nimessä fiksusti niin silti se pelaajien välinen kunnioitus puuttui tuosta täysin.

Olisi kyllä alemmaksikin voinut taklata, sen myönnän.

Kyllä tuosta niitistä olisi monessa muussa pelissä tullut vitonen ja ulosajo.
Kiekotonta äijää päähän (oli syöttänyt jo pois ennen kuin osui), ei mitään epäselvää.

Kyllä tuo mielestäni sen kiekollisuuden kanssa meni ihan oikein, tuosta giffistäkin näkee kuinka lyhyt aika rystyjätöstä oli osumaan.

Kuten sanoin, vittumainen tilanne.

http://i.imgur.com/SZ2flOl.gif

edit: aika tylyn näkönen tilanne kyllä. Mitään en ymmärrä jääkiekosta mutta ei tuo kyllä erityisen puhtaalta näytä.

Nää on just näitä tilanteita mitkä pistää miettimään, että hakeutuuko kiekkoa pelaamaan kaikki vitun mielisairaat yksilöt. Ihan sairas mälli toikin, tarkoituksena vaan pistää toinen kylmäksi. Ei mitään järkeä. Huh huh. Tuomaritkin ihan apinoita.

Olisi kyllä alemmaksikin voinut taklata, sen myönnän.

Sillon jos olisi ottanut kroppaan taklauksen niin olisi ollut puhdas. Nyt se ei sitä ollut.

Kyllähän nämä kisat alkavat muistuttaa sellaista antikliimaksia mitä ounastelinkin. Tuomarit paskoja, Suomi on paskaa, ja oikeastaan kaikki muukin. Pohjois-Amerikkalaiset vätystelee, Tami ylvästelee, Mertaranta on kuutamolla ja Saukkonen on yhä Saukkonen. Viisi Liiga-pelaajaakin kieltäytyi koko karkeloista.

Kyllähän se päähän taitaa osua. Mutta mun mielestä on silti ihan vitun käsittämätöntä, että tuolla vielä luulee pelaaja pystyvänsä leikkaamaan poikittain keskialueella ja kattomaan samalla taaksepäin. Kyllähän se on aika varma että sieltä tulee pommia, sattuu se vaikkei päähänkään osuis niin luulis olevan vähän itsesuojeluvaistoa.

nyt on tullut latvialta pataan ja nyt saadaan kylmää venäjältä.... miksi westerlund on valittu valmentajaksi??

Täällähän nämä vanhan liiton Paavo Väyryset sun muut kerran vuodessa pariviikkoa(tänävuonna 2kertaa) lätkää katsovat "kiekkoasiantuntijat" taas provoaa... Auta armias jos suomi voittais tällä porukalla kultaa niin kyllä ois kääntötakki kaupoista heti hakemassa huutelemalla "en epäillyt kertaakaan mahdollisuuksia".

Sitten itse väittämääsi tuosta (5-7) - 1 lopputuloksesta niin kyllä siinä pitäis rinteellä ja koko suomen pakkikalustolla olla jo melko surkea päivä. Tosin venäjällä on kyllä tänävuonna hyvä joukkue kasassa. Ylimääräisiä nimipelaajia kuten Pepsinjuojat on jätetty tyystin rannalle joukkueesta ja kerrankin joukkue pelaa joukkueena eikä pelkästään soolomaaleja koita tehdä. Se on toki eriasia olisiko tällä Pekka Rinteellä se huono päivä joka tainnut parikin kertaa olla Vezina Trophy ehdokkaana.

Vanhan liiton paavo väyryset kerran vuodessa jääkiekkoa seuraavat taas näköjään tiesivät ja patriootit olivat väärässä. Se ei aina kato suomi voita ja maaleja tippuu jatkuvaan tahtiin. Vedot kusi tätä kirjoittaessa kun suomi teki toisen mutta kyllähän tästä aika rumat loppulukemat taas tulee.

Tietoa oli miten käy, vielä kun saisi muut ymmärtämään.

Kyllähän nämä kisat alkavat muistuttaa sellaista antikliimaksia mitä ounastelinkin. Tuomarit paskoja, Suomi on paskaa, ja oikeastaan kaikki muukin. Pohjois-Amerikkalaiset vätystelee, Tami ylvästelee, Mertaranta on kuutamolla ja Saukkonen on yhä Saukkonen. Viisi Liiga-pelaajaakin kieltäytyi koko karkeloista.

Meneehän nämä, tällä joukkueella ei ollut mahiksia edes lähdössä.

- - - Updated - - -

nyt on tullut latvialta pataan ja nyt saadaan kylmää venäjältä.... miksi westerlund on valittu valmentajaksi??

Enemmän tekisi mieli tietää miksi Harkimon jokerit ovat yliedustettuna tuolla, verratkaapa syksyllä alkavan jokerien nimilistaa niin löytyy aika iso nippu näitä ÄMÄM miehiä sieltä.

Kai sitä nyt jokainen lätkää seuraava tiesi jo etukäteen, että Venäjä on tällä kertaa pahempi vastus kuin mitä lähiaikoina on ollut.
Yleensä kuitenkin omaa joukkuetta kannustetaan edes sen verran, että ei etukäteen huudella "me on hävitty tää peli".

Oli vittumaisen epäselvä tilanne. Mielestäni suht puhdas talkaus, mutta kun surffailee kroppa rentona taakseen tuijottaen niin helposti sattuu. Kyynärpäätaklauksessa pitäisi olla aika selkeästi taklaajalla käsi irti vartalosta. Pahasti myöhässäkään ei ollut, vaikka kiekko ei lavassa ollutkaan.

Katotko sä nyt samaa peliä?

Eihän tilanteessa nyt ollu mitään epäselvää, vaikka katsoisi millä laseilla tahansa. Jormakka pelasi vähän hölmösti, mutta taklaus oli tarkoitettu päähän ja sinne se myös osui.

Katotko sä nyt samaa peliä?

Eihän tilanteessa nyt ollu mitään epäselvää, vaikka katsoisi millä laseilla tahansa. Jormakka pelasi vähän hölmösti, mutta taklaus oli tarkoitettu päähän ja sinne se myös osui.

Juu sanoin tuossa ylempänä, että ylös osui

Juu sanoin tuossa ylempänä, että ylös osui

Sanoit myös että oli suht puhdas taklaus. Mä en edelleenkään näe mitään puhdasta. :D

Mut nää on makuasioita, kukin näkee tavallaan.

Kai sitä nyt jokainen lätkää seuraava tiesi jo etukäteen, että Venäjä on tällä kertaa pahempi vastus kuin mitä lähiaikoina on ollut.
Yleensä kuitenkin omaa joukkuetta kannustetaan edes sen verran, että ei etukäteen huudella "me on hävitty tää peli".

Tottakai sitä voi kannustaa, mutta realiteetit voi silti tunnustaa. En minä ainakaan lyö vetoja sen puolesta miten haluaisin pelin päättyvän vaan sen mukaan mikä on mun mielestä todennäköistä. Ja toki sanon sen ääneen.
Olisihan se ollut siistiä olla väärässä voimasuhteista.

Sanoit myös että oli suht puhdas taklaus. Mä en edelleenkään näe mitään puhdasta. :D

Mut nää on makuasioita, kukin näkee tavallaan.

Suht puhdas, ei myöhässä eikä kyynärpäällä. Ei nyt millään viitsisi vääntää tästä ihan väkisin, kyllä hidastuksia veivaamalla näen että olkapää osuu päähän.

BGDvbRDCIAACo1I.jpg:large

Tottakai sitä voi kannustaa, mutta realiteetit voi silti tunnustaa. En minä ainakaan lyö vetoja sen puolesta miten haluaisin pelin päättyvän vaan sen mukaan mikä on mun mielestä todennäköistä. Ja toki sanon sen ääneen.
Olisihan se ollut siistiä olla väärässä voimasuhteista.

En mä puhunut vedonlyönnistä, sitä nyt ei tunteiden pohjalta koskaan kannata tehdä (itse en tosin myöskään lyö omia joukkueita vastaan vetoja vaan jätän väliin, jos en usko voittoon).
Mun mielestä vaan suomalaisen lätkäfanin pitää puhua ennen peliä Suomen voiton puolesta, vaikka vastassa olisi kuinka kova jengi tahansa.

Suomalaiseen mentaliteettiin on niin kovaa iskostunut voittamisen pelko sekä menestymisen kavahtaminen/pilkkaaminen, että me ei kertakaikkiaan kestetä sitä painetta. Me mielummin piilohurrataan vastustajille ja vittuilevaan sävyyn kuittaillaan kisaamisesta tähän tyyliin:

Tästä pois oppiminen on täysin mahdotonta

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom