Jääkiekon MM-kisat 2014: Valko-Venäjä

Viisikkopeli toimii kuitenki koko ajan paremmin. IMO jos ei se toimi "pikkumaita" vastaan, niin ei se toimi muitakaan vastaan. Tosiasiahan kuitenki on, että Suomi ois ollu syvässä suossa jo aikaa sitte ilman Rinteen huippupelastuksia.

Ja mulla riittää uskoa tähän joukkueeseen.

Ikävän paljon tullut NHL-miehille pahoja loukkaantumisia kisoissa. Tänään sai Alex Burrows makarooninviljelijältä sellaisen polvitaklauksen, että tuskin pelaa lopputurnauksessa peliäkään. :jahas:

Ikävän paljon tullut NHL-miehille pahoja loukkaantumisia kisoissa. Tänään sai Alex Burrows makarooninviljelijältä sellaisen polvitaklauksen, että tuskin pelaa lopputurnauksessa peliäkään. :jahas:

Burrows ei tainnu koko loppu ottelussa pelata enää. Mikä lie hänen tilanne tällä hetkellä?
Ja Venäjä sai huippuvahvistuksen. "Malkin on painajainen" tais lukea mun fb-päivityksessä jonku vuoden MM-kisojen aikana, kun kyseinen herra pyöritti joukkuetta ku joukkuetta lähes soolona.

... Enää yhen maalin johto. Jännäksi se menee tämäki peli.

Loistavia syöttöjä lähtee tuolta Sveitsin junnulta. Jos ei loukkaantumisia tms tule, niin kova pelaaja kasvamassa.

^ joo on kyllä pelisilmää Fialalla. Ja homma sen kun helpottuu syksyllä kun pääsee häkistä eroon..
Kavennusmaali oli kyllä hieno veto, just paskamaisen korkuinen tolpan juureen.

Edit. No voi vittu, nyt se Josi sit onnistu

Tässä se taso taas nähtiin. Jos ei koko joukkue onnistu täydellisesti molaria myöden niin ollaan helisemässä pikkumaiden kanssakin.

Nyt kannattaisi tehdä yv maali :D

Tiukille meni, mutta voitto tuli! Nyt nähdään mihin tämän ottelun 2 pistettä riittää.

Btw. On kuulema "hienon" kuulosta ku akka täällä huutaa kurkunpääntulehduksessa Suomen maaleille, kun ääntä ei ole lähteny maanantain jälkeen. Omistautumista sanon minä, tyhmyyttä sanoo mies, joka ei seuraa kiekkoa.

Voitosta huolimatta ei kyllä voi olla tyytyväinen Suomen peli-ilmeeseen. Yhdessäkään matsissa ei olla vielä oltu pelillisesti parempia vaan vastustaja on kontrolloinut pääasiallisesti kiekollista peliä. Onneksi on maalintekopeli.

Puolitoista, ehkä jopa kaks, erää Suomi pelas tyylillä, mutta sitte ote herpaantu ja Sveitsi pääsi niskan päälle. Mielenkiinnolla odotan Suomi-USA peliä, kun ei tuo Capt AMURICA (!) ole sekään pelannu niin vakuuttavasti.

Aika hyvin veikkasin. Olli löytää itteensä Haulan avulla ja 3-2. Rinne kantaa...

Johtoasemassa pelaaminen tuntuu olevan uskomattoman vaikeeta. Sunnuntaina jenkkejä vastaan pitää kyllä tosissaan pelata koko ajan, vaikka oltas 2 maalin johdossa.

Ei tässä turneessa oo vakuuttanu muut ku venäjä. Niillä tuntuu olevan pitkästä pitkästä aikaa ihan oikea valmentaja joka ei vaan turpa kiinni seiso siellä penkin takana. Saa nähä mitä kemali saa aikaan, sitten kun pelaa.

Johtoasemassa pelaaminen tuntuu olevan uskomattoman vaikeeta. Sunnuntaina jenkkejä vastaan pitää kyllä tosissaan pelata koko ajan, vaikka oltas 2 maalin johdossa.

Eikö se tuo johtoasema ole ollu Suomelle lähes aina aika myrkyllinen? Siinä vaiheessa oma peli passivoituu ihan mystisesti ja totta kai tällä tasolla pelatessa vastustaja rankaisee siitä.

Ihan liikaa on tullut lähes joka pelissä vastustajan pyöritystä omassa päässä. Pääsee aina pyörittämään minuutin jopa kaksi putkeen. Ei noita pidemmän päälle kestä näitä kovimpia maita vastaan. Ja sitten se hyökkäykseen lähtö. Mä olen aina inhonnut sitä oman maalin takaa lähtöä (vaihdot on asia erikseen). Kaveri kerkeää vetämään keskialueen tukkoon. Niitä pitäisi välttää. Nopeammat lähdöt pitää olla. Ykkösketju oli aika näkymätön muutamaa vaihtoa lukuunottamatta. Sunnuntaina tuollainen peli ei sitten riitä, vaan se on vedettävä tasainen 60 minuuttia.... joka kentän ja joka jätkän.

Valko-Venäjä voitti (odotetusti) Saksan. Suomellehan tämä tarkottaa käytännössä sitä, että USA-pelistä on pisteitä otettava mikäli mielii päästä puolivälieriin.

Back
Ylös Bottom