Jääkiekon MM-Kisat 2012

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jätkä on lukenu liikaa Esko Seppäsen artikkeleja. Slovakia Paskamaa? Vittu että turhauttaa toi "mies ajettu loppuun kissänristiäisillä ja tempauksilla". Toi on isointa paskaa mitä oon ikinä lukenut.

En tietääkseni ole lukenut yhtään Eskon artikkelia, en edes tiedä mihin kirjoittelee, aika harvoin luen mitään artikkeleja mm-lätkään liittyen. Huomennahan tuo nähdään, saa nähdä hyllytetäänkö Granlund taas vai annetaanko surffailla yössä koko peli.

kanada-suomi meni kylläkin 5-3. Onhan se granlundin peliäly kyllä ihan vertaistaan vailla, harmi vain, että suomen joukkueessa kukaan ei niin viisas ole, että osaisi hakea ne paikat. Kyllähän nuo kaikki eht, junnu mm-kisat sun muut on varmasti väsyttänyt, mutta kun nuori äijä kyseessä, niin sitä haluaa tehä mistä tykkää. Oli väsy tai ei! Rehellisyyden nimissä on kuitenkin sanottava, että ei se pelkästään mg:n peli ole ollut vähän heikkoa, vaan koko kakkosketju on ihan kuutamolla ollut.

Vähän pelonsekaisin tuntein huomista odotellaan. Mutta kyllä USA saa varmasti vastaansa ihan erilaisen joukkueen kuin sunnuntaina. 3-2 Suomelle.

Tässä vielä näitä katsomohauskuutuksia:

977931637.gif

lakana10605KV_j0.jpg

1288467118189.jpeg

greedybird_2_130512SAL_503_j0.jpg

ulehti.jpg

eskoseppanen05052012.png

En oo noita kummolajuttuja lukenu, mut mun mielipide on noista urheilulehden lätkätoimittajista, että sais hypätä jääkoneen alle molemmat. Sihvonen osaa vissiin tasan yhden sanan (pelikirja) mitä se on toistellu viimesen 5 vuotta jokasessa jutussaan. Muistaa myös haukkua kaikki sm-liigan ja maajoukkueen valmentajat ja niiden pelikirjat. Ja itse ei ole saanut aikaan yhtään mitään. Esko Seppänen ihan samaa sarjaa.

Kyllä ihmetyttää suomalaisten 'fanien' ja etenkin lehdistön takinkääntökilpailu. Vaikka kärppä ei vahvimmillaan tässä turnauksessa ollutkaan, niin ei suomi siiihen ole kaatunutkaan. Olishan siellä ollut jokunen otettavissa, mut ihan oikeesti. Jos vastustaja heittää yhessä matsissa viis byyriä ja ite jäädään kiikareille, niin mitäs helvetin väliä sillä enään on ? Neljän maalin estäminen viidestäkään ei olis riittäyt. Kummasti on sylkykupin roolia heti ollut tarjolla. Peli olis jenkkejä vastaan tosin voinut saada uuden käänteen kun Pyörälä olisi tolpan sijaan osunut kehikkojen väliin, sen sijaan seuraavasta vastahyökkäyksestä tais tilanne olla jo kolme - muna. Ehkä. Ikävä fakta vaan on se että ei tolla Jalosen ''meidän pelillä'' pohjois-amerikkalaisia joukkueita vastaan ole mitään jakoa. Fyysisyys on toinen erittäin iso ongelma. Puolustajista ainoastaan Järvinen & Väänänen kaksikko kykeni jollain tapaa vastaamaan fyysisyydessä jenkeille, muita vietiin ku mätää kukkoa.

Kyllä tässä jatkon kannata pitää toivoa ettei jenkeille taas pelaaminen maistu, muuten on erittäin hankalaa saada omaa peliä rullaamaan. Jatkoon meneminen ei ole mahdottomuus, mutta se kyllä vaatii ihan erinäköisen ja pelirohkeamman joukkueen jäälle kuin edellisessä kohtaamisessa. Pikkusen on pakkaa näköjään sekoitettu, itse olisin nähnyt mieluusti Kiiskisen jopa kakkosessa Pesosen tilalla, Tuppuraisellekin olisi tilausta ollut nykyisessä kolmosessa. Nooh, huomennahan sitä taas nähdään pääseekö sitä vihdoin jokavuotisen kevätvitutuksen äärelle, viimevuonna kun moinen urheiluvuoden klassikko jäi välistä.

^^ samoilla linjoilla Big Sexyn kanssa... lehdistö alkaa heti etsiä kusitolppaa kun hävitään matsi.... En tykkää lehdistön asenteesta " näissäkään kisoissa" :(

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kyllä Suomi huomenna vie, sellasen draivin kun saavat päälle ja uudella taktiikalla jolla saadaan USAn karvaus ihan kuutamolle. Teillä ketkä täällä nyt itkee jotain häviötä (jota ei siis ole tapahtunut) niin voitte pysyä mun puolesta poissa täältä voiton jälkeen, tehdäänkö diili?;)

Eilen kello 13:00 kirjoitettu tekstini.

Noniin nämä itkijät joita näkyi ennen tuota postausta ja tuon postauksen jälkeenkin, pysyttekö poissa?

Kippa, _-Tane, puupekka ja JWG#19 ainakin nyt etunenässä vois pitää suunsa kiinni mun puolesta juhlinnan suhteen:D

Millonkas sitä tulee seuraavaa peliä ja monelta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom