Jääkiekon MM-Kisat 2012

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Itse loppujen lopuksi tyydyin maksamaan 35 euroa katsomon palvelusta jolla saa tuon 24/7 kanavan näkyviin. Noh eipä tällä pallolla ole mikään ilmaista. Sunnuntaina taisin tuon ostaa ja ihan hyvin toiminu koko ajan. Kelpo vaihtoehto telkkarittomille ihmisille.

Millon seuraava peli ja ketä vastaan?

Itse loppujen lopuksi tyydyin maksamaan 35 euroa katsomon palvelusta jolla saa tuon 24/7 kanavan näkyviin. Noh eipä tällä pallolla ole mikään ilmaista. Sunnuntaina taisin tuon ostaa ja ihan hyvin toiminu koko ajan. Kelpo vaihtoehto telkkarittomille ihmisille.

Joskus olen yrittänyt Katsomosta jotain katsella, niin pätki siihen malliin, että oli täysin katselukelvotonta. Ja telkkaria en omista.
Luultavasti katson edelleen Youtubesta, vaikka viiveellä tuleekin.

Joskus olen yrittänyt Katsomosta jotain katsella, niin pätki siihen malliin, että oli täysin katselukelvotonta. Ja telkkaria en omista.
Luultavasti katson edelleen Youtubesta, vaikka viiveellä tuleekin.

Eihän toi silverlight nyt mikään maata mullistavan hyvä ohjelma pohja ole mutta kyllä sen pitäisi toimia pätkimättä mikäli kone ei nyt ole todella alitehoinen.

Eihän toi silverlight nyt mikään maata mullistavan hyvä ohjelma pohja ole mutta kyllä sen pitäisi toimia pätkimättä mikäli kone ei nyt ole todella alitehoinen.

Vika on kyllä koneessa, mutta ei sen alitehoisuudessa. Jotakin menny luultavasti rikki, eikä ole ehtinyt käyttää huollossa, kun tarvitsen konetta kuitenkin päivittäin.

Jotta ei menisi ihan ohi aiheesta, niin todettakoon, että Suomella tänään Ranskaa vastaan mukana neloskentässä Tuppurainen ja Kiiskinen. Mukava nähdä myös näiden peliä ja luultavasti kaksikolla on kova näyttämisen halu.

Tä kisojen siirtyminen maikkarille ja maksukortin taakse alkaa näyttää paremmalta kokoajan.Ite epäilin alunperin koko hanketta,mutta maikkari on opetellut hommat EHT otteluissa.Tä on samanlainen laadunnosto ku SM-liigan siirto aikanaan Canal + kanavalle ja sieltä URHOlle.

Maikkarin porukka on katsonu peiliin ja opetellut hommat.Tä on valovuosien päässä muinaisista Hockey Night lähetyksistä.Minä olen tyytyväinen maksukorttiasiakas,ai niin mähän en maksa näistä lätkäpeleistä oikeastaan mitään ku olen kanavapaketin tilaaja ja nä tulee ihan bonuksena.Ei tarttenu ku virittää tä 24/7 kanava digiboksiin.

Omasta mielestäni parannetavaaa olisi vielä tuossa studiotyöskenetelyssä. Taitaa jokaisessa Suomen pelissä ollut samat asiantuntijat "vieraana". Pientä kierrätystä voisi harrastaa. Sitten se yksi juntti pois sieltä kaukalonlaidalta. Ketään ei varmasti kiinnosta sen kommentit ja Mertaranta eilen jo vähän naljailikin sille. Mutta kun mainoksia ei ole, niin se on tärkeintä. Ylestä ollaan vähän jäljessä ja varmasti kun tuon liikayrittämisen karsisi niin homma napsahtaisi kohdilleen. Avalta tuo lähetys on aivan taattua MTV-kuraa. En kuitenkaan ole ensi vuonna maksamaan kisoista listahintaa. Eri asia jos tulee tälläinen "tarjous". Canalin tarjonta ei muutenkaan vakuuta pitkässä juoksussa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Avalta tuo lähetys on aivan taattua MTV-kuraa.

Minkähän takia se on taattua kuraa? Ainoa asia mikä mun mielestä siinä on paskaa on se että usein juuri kun vihelletään rangaistus, mennään mainoksiin eikä välttämättä ehdi näkemään mistä tilanteesta rangaistus tuli ja hidastuksia ei tietenkään näytetä vaan sinä aikana kattellaan dressmannin bokserimainoksia ku niitä hidastuksia mahdollisesti hallissa ja muilla kanavila näytetään. Muutenhan tuo toimiii ihan hyvin. Erätauoilla sitä helvetin analyysiä ei jaksa kuitenkaan kuunnella varsinkaan jos kaveriporukalla katotaan. Jokaisella kotisohvan puusilmällä on kuitenkin heittää jotain vitun analyysiä mikä kiinnostaa enemmän ku tammisen ikuiset "meijän pitää vaa saada kiekkoo maalille ja täältä siniviivilta laukauksia ja maskimieheks tähän kaveria eteen" jne.

Minkähän takia se on taattua kuraa? Ainoa asia mikä mun mielestä siinä on paskaa on se että usein juuri kun vihelletään rangaistus, mennään mainoksiin eikä välttämättä ehdi näkemään mistä tilanteesta rangaistus tuli ja hidastuksia ei tietenkään näytetä vaan sinä aikana kattellaan dressmannin bokserimainoksia ku niitä hidastuksia mahdollisesti hallissa ja muilla kanavila näytetään. Muutenhan tuo toimiii ihan hyvin. Erätauoilla sitä helvetin analyysiä ei jaksa kuitenkaan kuunnella varsinkaan jos kaveriporukalla katotaan. Jokaisella kotisohvan puusilmällä on kuitenkin heittää jotain vitun analyysiä mikä kiinnostaa enemmän ku tammisen ikuiset "meijän pitää vaa saada kiekkoo maalille ja täältä siniviivilta laukauksia ja maskimieheks tähän kaveria eteen" jne.

No juuri niiden mainosten ja itselleni lisäksi huonon selostajan takia se on kuraa. Suoraan urheilulähetykseen ei mielestäni mainokset kuulu. Itse kyllä yleensä jaksan katsoa ne ennakkotunnelmat, analyysit, vieraat studiossa, jne. jos ne on hyvin toteutettu. En osaa sanoa lähettikö Yle HD-kanavaltaan pelejä. MTV:n HD-kanavalle en niitä edes haluaisi, koska kuvanlaatu on niin huono.

Miksi just suomen peleissä sen yhen pitää höpöttää paskaa siellä kaukalonlaidalla? Ehkä turhimmat kommentit tulee aina sieltä. Vittu ketä kiinnostaa missä asennossa ne pelaajat siellä vaihossa istuu??!?! Muutenkin niin vitun masentavan olonen tyyppi. Joku vois käydä lämäsemässä sitä kiekolla ens pelissä.

^Hahaa.

Pystyn mielessäni näkemään sen, kun toi säfööri kertoilee suu vaahdossa noita homotarinoita ja kuin salamana kiekko lyö sen tainnoksiin lattialle. Aurinkokuningas tekee pienen vilkaisun lattialla makaavaan "kommentaattoriin" ja jatkaa analyysiä niinkuin mitään ei olisi tapahtunut.

Alkaa pikku hiljaa kisatunnelma nousta sekä kotona että katsomossa. Välillä tulee kyllä fiilis, että kattelis jotain Euro Hockey Touria, kun näkee ainoastaan Suomen matseja. Ylen aikana tuli sentään seurailtua muitakin pelejä ainakin sivusilmällä. Plussaa täytyy antaa kyllä noista grafiikoista, joita käytetään pelin analysoinnissa. Hieman eriluokka kuin Sakke Pietilän vapaalla kädellä kuvaruutuun piirtämät harakanvarpaat. Mainoksista miinusta, menee aina kaikki hidastukset ohi. Saukkosen puusilmäisyyteen menee kyllä totaalisesti hermot. Kaveri ei huomannu eilen esim. siirrettyä rangaitusta, joka tuli polvitaklauksesta, vaikka Vehanenkin lähti pois maalilta. Ja jotain Jokisen laukausta haukku lerpuksi, vaikka selvästi oli nähtävissä, että ranskis-puolustaja sai mailan laukauksen eteen.

Minkähän takia se on taattua kuraa? Ainoa asia mikä mun mielestä siinä on paskaa on se että usein juuri kun vihelletään rangaistus, mennään mainoksiin eikä välttämättä ehdi näkemään mistä tilanteesta rangaistus tuli ja hidastuksia ei tietenkään näytetä vaan sinä aikana kattellaan dressmannin bokserimainoksia ku niitä hidastuksia mahdollisesti hallissa ja muilla kanavila näytetään.
Mun mielestä myös ainoa ongelma, ja mitä selostajaan tulee niin ainakin mulle passaa vallan hyvin.

Plussaa täytyy antaa kyllä noista grafiikoista, joita käytetään pelin analysoinnissa. Hieman eriluokka kuin Sakke Pietilän vapaalla kädellä kuvaruutuun piirtämät harakanvarpaat. Mainoksista miinusta, menee aina kaikki hidastukset ohi. Saukkosen puusilmäisyyteen menee kyllä totaalisesti hermot. Kaveri ei huomannu eilen esim. siirrettyä rangaitusta, joka tuli polvitaklauksesta, vaikka Vehanenkin lähti pois maalilta. Ja jotain Jokisen laukausta haukku lerpuksi, vaikka selvästi oli nähtävissä, että ranskis-puolustaja sai mailan laukauksen eteen.

grafiikat on kyllä ollu tosi hyvännäkösiä mitä oon sivusilmällä nähny :thumbs: Se on kyllä totta että siinä vaiheessa kun kaveriporukalla katellaa ja ruvetaa oikee kuuntelee mitä se saukkonen höpöttelee sielä on sellasta liirumlaarumia välillä. Se toinen oli vitusti parempi, kuulosti jopa vähän mertarannalta. Tosin silläkään nyt edelleenkään ei oo väliä kuka sielä selostaa ku meillä tuntuu omaa mielipidettä olevan kokoajan eikä hiljasta kamalasti tuu ku katotaa. Kyllä periaattessa sen selostajan pitäis olla vähintäänkin sellanen että just tollaset vehasen maalilltalähtemiset huomaa ja sanoo ku itekään en tota heti huomannu. Osaava selostaja ilmottaa tämänkin välittömästi ja katsoja pysyy hyvin mukana.

Miksi just suomen peleissä sen yhen pitää höpöttää paskaa siellä kaukalonlaidalla? Ehkä turhimmat kommentit tulee aina sieltä. Vittu ketä kiinnostaa missä asennossa ne pelaajat siellä vaihossa istuu??!?! Muutenkin niin vitun masentavan olonen tyyppi. Joku vois käydä lämäsemässä sitä kiekolla ens pelissä.

En oo kyllä vielä nähny mistä tyypistä puhut mut tälläsen käsityksen sain tosta tyypistä sun puheen perusteella :D

No juuri niiden mainosten ja itselleni lisäksi huonon selostajan takia se on kuraa. Suoraan urheilulähetykseen ei mielestäni mainokset kuulu. Itse kyllä yleensä jaksan katsoa ne ennakkotunnelmat, analyysit, vieraat studiossa, jne. jos ne on hyvin toteutettu. En osaa sanoa lähettikö Yle HD-kanavaltaan pelejä. MTV:n HD-kanavalle en niitä edes haluaisi, koska kuvanlaatu on niin huono.

Nii voi olla että oon enemmän sun kans samaa mieltä tän illan jälkee ku pitäis ilmeisesti mennä tota känädä-peliä ja Anal+ lähetystä kattoo kaverille 140tuumasesta videotykkikuvasta. Kun näkee kunnon kuvaa ja ilman mainoksia ni miltä se sitten sen jälkee tuntuu ku kotona taas kattelee... saap nähä. Intoa on kuitenkin ollu koska tähän mennessä se nautinto siitä pelin seuraamisesta on tullu just siitä kun/jos poijjaat pelaavat hyvin ni se myös telkkaristakin näkee, ihan sama mikä kanava. Sanon "poijjaat" koska alkavat olee helvetin monet nuorempia ku minä, ja silti vähän tulee "fanitettua". Tavallaa vähän outoa :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Mika Kortelainen se siellä jakelee ajatuksiaan.Toi homma on kopsattu NHL ja Elitserienin tv-lähetyksistä.URHOn ja Nelosen PRO SM-liiga lähetyksissä tätä kaukalonlaita toimittajaa ei ole käytetty.

Toi aurinkoneekeri on iha jäätävän paska. Miten sille ei oo annettu potkuja vielä? Nyt vittu oikeesti. Robottikin osaa puhuu paremmin kuin tuo änkyttävä solariumfeissi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom