Jääkiekon MM-kisat 2011, Slovakia (liveseuranta toisessa ketjussa)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 56124
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
ei vittu ku olin lisäämässä ja editoimassa jonni aikaa sit tuohon kuvan ylle perusteluja tolle ja siis senki, ETTÄ TODELLA meinaan, että se ei ole maali. no sit olikin jo aika mennyt umpeen enkä jaksanu tuplapostaa, mut arvasin kyllä että joku tuon käy sanomassa tähän, kun tuo anto olettaa että minun mielestä se olisi maali... hohhoi taaitaa väsymys painaa.. nukkumaan siis ja huomenna välierä, ja ryssän kaato!

ei vittu ku olin lisäämässä ja editoimassa jonni aikaa sit tuohon kuvan ylle perusteluja tolle ja siis senki, ETTÄ TODELLA meinaan, että se ei ole maali. no sit olikin jo aika mennyt umpeen enkä jaksanu tuplapostaa, mut arvasin kyllä että joku tuon käy sanomassa tähän, kun tuo anto olettaa että minun mielestä se olisi maali... hohhoi taaitaa väsymys painaa.. nukkumaan siis ja huomenna välierä, ja ryssän kaato!

Tää on vaan jääkiekkoo.

- Hannu Jortikka

Joo ei se mikään maali ollu munkaan mielestä ku jossain ryssäkanavalla striimiä kattelin ja siellä hidastuksia. Toi kuva on ihan väärästä kulmasta eikä toi näytä totuutta.

Tää ei oo kyl saanu unta: :lol2:

1134647-max484x290.jpg

Helvetti sehän on perjantai 13. päivä, ja välierä :D Kyse ei ole nyt kuitenkaan taikauskosta, vaan tästä uutisesta, toistaako historia taas itseään?

http://www.mtv3.fi/urheilu/mmjaakie...lasto-perjantai-13-paiva-mm-kisat-ja-leijonat

Taikauskoa tai ei, mutta Leijonat ei ole tähän mennessä onnistunut voittamaan jääkiekon MM-turnauksen ottelua, joka on pelattu perjantaina 13. päivä. Suomi kohtaa tänään Venäjän MM-välierässä.

Suomi on pelannut MM-turnauksessa vuodesta 1939. Siitä lähtien MM-kisat ja perjantai 13. päivä ovat osuneet vain aniharvoin yhteen. Viimeksi näin kävi vuoden 2005 Itävallan kisoissa, mutta tuolloinkin kyseinen perjantai oli välipäivä ennen välieriä.

1990-luvulla perjantai 13. päivä osui toukokuuhun vain 1994, jolloin Italiassa pidetyt MM-kisat ehtivät päättyä jo muutamaa päivää aikaisemmin. Samoin kävi MM- vuosina 1977 (Itävalta) ja 1983 (Italia).

Perjantai 13. päivä osui toukokuuhun myös 1988, mutta tuolloin ei vielä järjestetty erikseen MM-kisoja olympiavuosina – ja Calgaryn helmikuisessa turnauksessa 13. päivä ei osunut perjantaiksi.

Historiasta löytyy kuitenkin kaksi päivämäärää, jolloin Leijonat on pelannut MM- kisoissa perjantaina 13. päivä: 13.3.1959 ja 13.4.1973. Molemmilla kerroilla vastassa on ollut rakas naapurimme Ruotsi – ja molemmilla kerroilla Leijonat hävisivät ottelut maalein 1-2.

MTV3 – Tero Koivula, Bratislava

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kyllä tänään viedään Venäjää toistamiseen ja Suomi-Ruotsi finaali saa uusinnan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä voin kertoa miten tässä käy:

Suomi vie venäjän maalein 3-1 ja menee finaaliin.

Tshekki vie Hurrit maalein 4-0 ja etenee finaaliin.

Suomi-Tshekki päättyy rangaistuslaukauksen kisan jälkeen suomelle 3-2 Mikael Granlundin ennennäkemättömän upealla rankkarilla.

Ruotsi-Venäjä Pronssiottelu päättyy Ruotsin 4-1 voittoon, ja sivuhuomiona Artyuihin flippaa ja lyö ensin päätuomaria ja sen jälkeen perseraiskaa Ruotsin Valmennustiimin ja oudointa on, että valmennustiimi nauttii tästä.

Edit: Tänään venäjä saa niin pahasti nenäänsä, että venäjän valmennustiimi luulee, että on vuosi 1918.

Suomen toimesta toivottavasti.

Tosin nostan kyllä edelle "kunhan ne menee!", lopputulos > tyylipisteet. :)
Juurikin näin! Sama se vaikka tehtäisiin perseellä ne maalit, kunhan tehdään!

PS. femma kiinni pitkävedossa suomen ja tsekin voittoon varsinaisella peliajalla. Pakko voittaa :)

Vittu ei tullu lyötyy vetoo.. :D Tänää vois, näillä mennää:

Ruotsi - Tsekki; Fasth pitää ruotsia pystyssä ja nuori joukkoe näyttää samaa taistelutahtoa ku Suomi ja tulee takaa-ajo asemasta 3-2 voittoon

Suomi - Venäjä; Tää on eka peli joka EI mee varsinaisen käsikirjotuksen mukaan, eli Suomi ei missään vaiheessa ole tappiolla ja pieksee venäjän 3-1

E: laitoin vaa tulosvedot noista ja aijai, tän illan jälkee oon rikas..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom