Jääkiekon MM-kisat 2011, Slovakia (liveseuranta toisessa ketjussa)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 56124
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
On se granlund ihme jätkä, eka mm-turnaus ja eka maali HETI :) Ja muutenkin ollut vakuuttava!

Mutta jonkun verran olen huolissani tuosta meidän "ykkösketjusta", kyllähän sieltä maali on sieltäkin suunnalta tullut, mutta muuten peli ollut tältä kentältä aika levällään.

Katsookohan sitä Suomen peliä pitkästä aikaa jollain tavalla yltiöpositiivisesti, kun tuntuu että tämä MM-avaus näyttää tänä keväänä yllättävänkin hyvältä. Onhan vastassa tietysti kuitenkin vasta Tanska, mutta yllättävän valmiilta näyttää hyökkäys jo tässä vaiheessa. Puolustus ja maalivahtipeli sitten testataan myöhemmin.

Voi saakeli kun nyt hymyilyttää siis tämä joukkuehan pelaa hyvin!
En malttaisi millään odottaa maanantaihin että näkee lisää!!

Häh, ostettu tuuri voitto ja mitä maanantaihin tulee niin vastassa Latvia. Vasta keskiviikon Tsekkimatsi alkaa kertomaan joukkueen tasosta jotain!!

Totta, mutta pelillisesti hyvätasoista menoa. Tanska ei oikeita laukaisupaikkoja saanut tuon maalipaikan lisäksi. Hyvää ja pirteää peliä - mukava katsoa.

Oli kyllä hieno esitys Leijonilta. :hyvä: Itse epäilin Mika Pyörälää, mutta pelas kyllä ihan pirteesti tän ekan matsin! Tsekkipelissä nähdään onko Leijonista taistelemaan kultamitalista. :rock::rock::rock::rock::rock:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Joka ketjulta hyvää peliä. Varsinkin ykköseltä ja kolmoselta. Maalivahista ei oikein voi paljo sanoa ku laukauksia tuli niin harvakseltaan. Mutta Tsekki matsiahan se vasta jonkimoinen mittari on.

Niin siis voitonhan nyt pitikin olla varma. Mutta joukkue pelasi hyvin maalipaikkoja oli paljon, maaleja olisi pienellä tuurilla voinut olla pari lisää. Jokainen ketju pelasi ainakin minun silmääni hienosti

Joo siis kyllähän voiton tanskasta piti olla suomelle varma, mutta niin piti venäjänkin voiton olla saksasta varma, mutta tärkeätä silti on ottaa se voitto ja oli hienoa, että suomi teki sen vieläpä tyylillä, eikä sortunut ylimielisyyteen.

Tulee tsekeille hankala peli, kun latvia pääsi 1-0 johtoon, koska toi masalkis on maalivahdiksi aika virtuoosi ollut ainakin aikasempina vuosina

Suositut

Back
Ylös Bottom