Jääkiekon MM-kisat 2011, Slovakia (liveseuranta toisessa ketjussa)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 56124
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Järkätäänkö Stadissa mitään isoa screeniä minnekään ulos/sisälle? Toki baareissa näkee, mutta ei taida vielä alkusarjan peleihin järjestyä screeniä?

Toivottavasti ei tuu samalaista alkusarja rämpimistä ku viime vuonna...

Mun mielestä pitäs heittää tuo Jalonen vittuun tuolta valmennus paikalta, ku ei oo sanu mitään aikaseks. Aina pistää ihmetyttämääm nuo pelaajat joita se joukkueeseen valittee. Toivottavasti pitäis Granlundin nyt joukkueessa, niin saatettas nähä luultavasti todella hyvää keikkoo kaverilta.

Niinpä alkaakin! Ja kisojen arvokkain pelaaja tulee sitten olemaan muuan Jaromir Jagr!!. vai eikö?
muistaako kukaan ilman googlea, kuka oli viime vuoden kisoissa arvokkain pelaaja-palkinnon saanut..??
vinkki: ei ollut tomas vokoun.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ei hemmetti ihan turhaa olla leimaamatta kisapassia jos odotellaan jotain Jarkko Ruutua joka ehkä haluaa tulla kisoihin, sekin on vasta kolmen pelin jälkeen. Kukaan ei häntä halua joten pidetään nyt joukkue vaa tämmösenä ja Joensuu pyörälän tilalle...

ihanfinaalissa.fi sivustolla on kaikkea MM-2011 ja etenkin leijoniin liittyvää juttua ja hauskaa videota, haastatteluita, blogia yms.

Ketjut näyttää hyviltä, siihen suhteutettuna millä joudutaan pärjäämään, jokaisesta ketjusta löytyy ns. ratkaisija, ketä uskaltaa kokeilla, ykkösketju on jopa KOVA jos se Aaltonen jättää ne kurvailut vähän vähemmälle ja syöttää tai jopa välillä laukookin maalia kohti :)

Maalivahti tilanne tosin saisi vähän kirkastua, siis okei vehanen on hyvä maalivahti ja siihen kisat ei tule kaatumaan jos maaleja saadaan vaan aikaiseksi, mutta siinä tapauksessa jos vehanen loukkaantuu, niin ne kisat oli sitten siinä suomen osalta, siis Lassila/Hovinen ei ole kärkeä edes SM-Liiga tasolla.

Tämä on käsittämätöntä! Jukka Jalonen ei valinnut Hartikaista kisoihin?!?!? http://yle.fi/urheilu/lajit/jaakiek...kainen_ei_tuonut_viela_lisaarvoa_2549691.html

Kurri: Noniin sieltä Härskin pelit päättyivät P-Amerikassa. Eiköhän kilauteta poika kisoihin, vai mitä Jukka?

JJ: Ei ei Jari. Pyörälän Mika saippuoi minun selkäni ja Pihlström Antti on rutinoituneempi tälle tasolle. Etkö muista, että EHT-pelit ovat kovempia kuin NHL:n runkosarjaottelut. Niinhän minä olen sanonut..ja Anttihan onnistui 2008. Joten meillä ei ole tilaa tällä hetkellä joukkueessa

Miten voi olla mahdollista, että Hartikaista ei ole edes pyydetty. Ei hyvä päivää. Ihan millon vain voisi ottaa Pyörälän tilalle, kun ei Mika kumminkaan mitää kisoissa tule aikaan saamaan.

Ei vittu kyllä. Sinne meni viimeisestkin arvostuksen rippeet valmentaja Jalosta kohtaan. Toisaalta toivoisi, että Suomi floppaisi näissä kisoissa kunnolla, niin saataisiin Jukka heitettyä hyvillä mielin pois maajoukkueen peräsimestä, ja voitaisiin kotikisoihin lähteä mielellään semmoisella valmentajalla jolta löytyvät kivekset.

Tämä on käsittämätöntä! Jukka Jalonen ei valinnut Hartikaista kisoihin?!?!? http://yle.fi/urheilu/lajit/jaakiek...kainen_ei_tuonut_viela_lisaarvoa_2549691.html

Kurri: Noniin sieltä Härskin pelit päättyivät P-Amerikassa. Eiköhän kilauteta poika kisoihin, vai mitä Jukka?

JJ: Ei ei Jari. Pyörälän Mika saippuoi minun selkäni ja Pihlström Antti on rutinoituneempi tälle tasolle. Etkö muista, että EHT-pelit ovat kovempia kuin NHL:n runkosarjaottelut. Niinhän minä olen sanonut..ja Anttihan onnistui 2008. Joten meillä ei ole tilaa tällä hetkellä joukkueessa
kuka se on?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom