Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nii, saatanan maikkari, mertaranta ei selosta !
onko jollain tietoa miksei Hannes Hyvösestä tai Janne Pesosesta oo puhuttu MM-kisa valintojen yhteydessä juuri mitään???? onko äijät kieltäytyneet vai mikä multa on jääny kuulematta??

leijonien ketjut ekoissa reeneissä näytti kohtuu hyvältä... ainut muutos minkä toivosin näkeväni ois Oskar Osalan nostaminen pelaavaan kokoonpanoon... esimerkiks Riku Hahlin tilalle. (saanu näyttöpaikan mun mielestä tarpeeks monesti ja todistanu olevansa hyvä puolustava hyökkääjä mut uutta verta kehiin mielummin) Jalonen antaa kyllä varmasti näyttöpaikan myös Osalalle![]()
Sellaisen vaikutelman oon saanut. Toivottavasti J.Jokinen ja Miettinen eivät floppaa ykkösketjussa. MV-osasto näyttää myös hyvältä.Filppulan tulo olisi hyvä juttu. Ja eiköhän se Osala pääse pelaamaan, kuten kaikki muutkin ainakin alkusarjassa.
Joukkue näyttää suht valmiilta turnaukseen, jotenkin pelaajat odottavat tätä innollaSellaisen vaikutelman oon saanut. Toivottavasti J.Jokinen ja Miettinen eivät floppaa ykkösketjussa. MV-osasto näyttää myös hyvältä.
detroit heräs taisteleen vielä, joten saa nähä miten käy filppulan kisojen..
Onkos porukat nyt vähän jäässä? Ei ne oikeudet vielä oo maikkarilla vaan yleisradiolla 2012 asti... Mertaranta ihan normisti selostaa Suomen geimit. Kattellaan sit 2012 uudemman kerran ketä siellä ääntelee mikrofoonin takana
Onko joku muka oikeesti niin idiootti, että luuli että kisat on jo nyt Maikkarilla ja selostajana joku Saukkonen? :D
Filppula ei siis tule kisoihin. Ei haittaa, ei oo mikään sateentekijä niin kun olympialaisissakin nähtiin.
Ainoostaan pari vuotta edessä aikaansa vaan..Onko joku muka oikeesti niin idiootti, että luuli että kisat on jo nyt Maikkarilla ja selostajana joku Saukkonen? :D
Filppula ei siis tule kisoihin. Ei haittaa, ei oo mikään sateentekijä niin kun olympialaisissakin nähtiin.