Jääkiekon MM-kisat 2010, Saksa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomiii`
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Saksa!

Bykov varmaan mestataan mikäli Venäjä putoaa finaalista. Miettikää tota materiaalia ja miten äijät ylimielisesti lähtee rusettiluistelemaan,senkin jälkeen kun tietää miten Saksa on jo hurmiossa kaatanut isompiaan. Ihan uskomaton eka erä ja Saksa tästä finaaliin, kiitos.

Tajutonta peliä Saksalta. Ekan erän perusteella ansaitsisivat voiton, ja sitähän ainakin minä toivon. Venäjä aliarvioi Saksan joukkuetta todella pahasti, mutta eiköhän seuraavissa erissä nähdä vähän eri meininkiä Venäjältäkin.

Huvittavaa nähdä kun Venäjä sortuu vuodesta toiseen tohon samaan miinaan... .D

Aika hyvin ryssät on tuota petrannu viime aikoina, maailmanmestaruus 2008 ja 2009, että on siellä jotain tulostakin saattanu tulla. Nyt taas tosin näyttää vähän kuskaamiselta...

Saksalla samaa meininkiä kuin mitä Suomella oli Summasen alaisuudessa isoimmissa peleissä. Sähäkkyyttä, jokaisesta kierkosta taistellaan, nopeita syöttöjä..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Saksalla hiukan samaa meininkiä mitä suomella 1993-1995, kun Suomi periaatteessa liittyi noihin huippumaihin. Pirunmoisella sydämellä mennään, ehkä olisi Suomellakin jotain opittavaa tuosta asenteesta.

Kuinka moni muuten ihmetteli Suomi-Venäjä pelin erotuomarilinjaa? Tuli rangaistuksia ihan liukuhihnalta pienemmistäkin rikkeistä, minun mielestä aivan liian mitättömistä asioista. Tässä ja monessa muussakin ottelussa on taas ollut ihan eri linja.
Tais olla jenkkituomarit S-V -pelissä taas tunaroimassa.
Edit: tuossakin loppuhetkillä taklattiin selkään, josta ois tullut jenkkituomareilta penaltyä.

Jaksaakohan Saksa enää kolmatta erää? Toisen erän puolivälin jälkeen näytti jo hyökkäys paria poikkeusta lukuunottamatta aika väsyneeltä. Kiekkoa lyödään pois omalta alueelta ja Venäjän päätyyn, mutta perään ei juuri mennä.

Vittu mikä ratkaisu...

Oli kyllä paskin mahdollinen lopetus tälle pelille. Olin jo ihan varma että Saksa vielä yllättäisi, ja yllättihän se, mutta munaamalla loistavan hyökkäyksen ja kääntämällä sen tappioksi. Vituttaa jopa enemmän kuin Suomen tappio :curs:

Oishan se nyt ollu ihan sairasta jos Saksan karsintasarjan joukkue ois viilettäny finaalissa...

Kyllä ryssä on vaan ryssä. Se on ihan sama vaikka kaikki valittaa että yksin yritetään, mutta niin se vaan on, että ne maalintekijät yksin yrittää ja tekee ne tarvittavat häkit niistä paikoista. Saksallakin oli pari 2-1 hyökkäystä lyödä peli kahteen nollaan, mutta sitten kun pelimiehet(vaikkapa Datsuni) saa samanlaisen paikan, niin kiekko on pömpelissä. Siinä on se ero.

On se totta, että mahtavalla joukkuepelillä ja hengellä voi laittaa kampoihin vaikka kelle, mutta kyllä sitä henk. koht taitookin aina tarvitaan ratkasemaan ne pelit.

Kyllä mun mielestä tämän päivän pelit tarjosi loistavaa kiekkoviihdettä, tosin ensimmäisen pelin katsellin lähinnä toisella silmällä poislukien kolmannen erän+ja+rl. On aina kiva kattoa, kun Ruotsi saa kuokkaan, varsinkin tuohon tapaan, tasoitus 8s ennen loppua :) . Illan viimeinen peli kyllä oikein hieno osoitus siitä, että Saksalla voi olla sana jos toinenkin vielä sanottavana kunhan saavat tarpeeksi yhtenäisen ja fyysisen joukkueen aina kasaan. Vaikka pronssi voi huomenna tiukassa olla, niin kyllä itse ainakin toivoisin erittäin vilpittömästi, että Saksa murskaisi Ruotsin ja nöyryyttäisi hannuhanhia olan takaa! Venäjä - Tsekki tulee varmasti olemaan huikea henkilökohtaisen taidoin näytös, luultavasti paras peli kisoissa tähän asti. Josko punakone viimeinkin olisi valmis ja motivoitunut pelaamaan 110% heti ensimmäisestä aloituksesta lopetus-summeriin, vahvat uskot tähän. Jagr ja Tsekki ei varmasti mitään ilmaiseksi anna, huikea sota tulossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom