Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisiko tänä vuonna olla erikseen ketju jossa voi leikkiä asiantuntija-analyytikkoa ja katsomovalmentajaa, ja sitten toinen ketju jossa voi heitellä näitä loputtomia määriä sijoituslistoja ja muita banaanitanssi-marakatti tsemppijuttuja?
Katoin just aivan samaa että suunilleen b-sarjan joukkueitakin on arvailtu ruotsin eteen:hyvä: Ruotsi tulee jokatapauksessa olemaan pirullisen kova tänäkin vuonna, sanokaa mitä sanotte:whip:Pistää oikein silmään ettei kenelläkään ole rakasta naapurimaata Ruosia mukana listoilla. Onko muka niin surkea joukkue?
kertokaa mulle mitä vittua toi komarov tekee maajoukkueessa?????????????
en oo paskempaa pelaajaa hetkeen nähny siellä.
1. ei pelisilmää
2. tyhmiä jäähyjä
3. ei osaa luistella
4. ei osaa vetää
5. onko se ees jääkiekkoa se sen touhu? :D
Entä kuka kantaa joukkueen johtajanroolin kentällä kun luottomiehet (Peltonen, Selänne Koivu) ovat kaikki pois.
Hehemut varmaan vähän sellainen jääkiekon litti tuolta puuttuu. Varsinkin jääkiekossa tuo pukukoppipelaaja on hyvin tärkeä ja se joka saa siihen joukkueeseen energiaa. Itse oon jotenkin kyynistynyt koko jääkiekkoon - kattoo junnujen mm-pelejä niin Suomi on nykyään valovuoden perässä ja parin kolmen vuoden päästä se näkyy aikuisissakin. Sääli.
Hehemut varmaan vähän sellainen jääkiekon litti tuolta puuttuu. Varsinkin jääkiekossa tuo pukukoppipelaaja on hyvin tärkeä ja se joka saa siihen joukkueeseen energiaa. Itse oon jotenkin kyynistynyt koko jääkiekkoon - kattoo junnujen mm-pelejä niin Suomi on nykyään valovuoden perässä ja parin kolmen vuoden päästä se näkyy aikuisissakin. Sääli.
ööh katoin olisko ollu 2007 vai 2008 kisat? Viimeksi tullut mitalli 2006.
Tänä vuonna ei suomi päässyt edes jatkolohkoon.
Ja viimevuonna matka tössäsi puolivälieriin.
Ei siinä kauheasti kaunisteltavaa ole