Jääkiekon MM-kisat 2009

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
JESS! Kukkonen tuli Anne "missä mä oon" Niinimaan tilalle.
Siellä on onneksi Jalonen hereillä.

Anne " suomen yliarvostetuin itkijänainen (puolustaja)", kautta aikojen. Pois sieltä tieltä. Täytyy todella toivoa, ettei pääse takaisin kokoonpanoon.

Salmela ja Koistinen eri ketjuihin: " samassa parissa pelanneille Koistiselle ja Salmelalle olisi tarvittu kaksi eri kiekkoa, sillä kummallakin herralla on kova halu pitää limppua".

Hyvä hyvä. Jalosen vahvuus on edelleenkin roolitus ja tilanteen tasalla pysyminen...

Monta maalia O Jokinen on tehny arvokisoissa. Muistan vaan sen jäätyneen rankkarin jossain kisoissa. Mun mielestä jokinen ei oo sateentekijä eikä tuo joukkueeseen enää tässä vaiheessa mitään. Väsynyt mies ja tulee kesken kisojen joukkueeseen, aiheuttaa muille senttereille päänvaivaa ja pahin moka mitä tapahtuu on se että Jokinen pistetään N Kapasen tilalle ykkösketjuun joka pelaa tällä hetkellä kisojen parasta peliä hyökkäyspäässä niin sillä sekoitettaan koko pakka.

En kyllä jaksa millään uskoa, että Jalonen ja kumppanit ois niin pässejä, että hajottas ton Suomen ykkösen, vaikka "Babyface" Jokinen tuliskin kisoihin... Oon sitä mieltä, että kyllä Päällikölle joku rooli tän hetken joukkueesta löytyy ihan varmasti.

En sitten tiiä, että kuka tässä ketjussa kerkes jo sanoa jotain, että "Jokinen vissiin tulossa kisoihin"... :D Onkos Kulli ottanu jo puhelua Melonille?

No huh, että oli komea maali tuo Venäjän ensimmäinen Sveitsiä vastaan. Siinä käytetään todella koko kenttä hyväkseen.

JESS! Kukkonen tuli Anne "missä mä oon" Niinimaan tilalle.

Anne " suomen yliarvostetuin itkijänainen (puolustaja)", kautta aikojen. Pois sieltä tieltä. Täytyy todella toivoa, ettei pääse takaisin kokoonpanoon.

En kyllä jaksa millään uskoa, että Jalonen ja kumppanit ois niin pässejä, että hajottas ton Suomen ykkösen, vaikka "Babyface" Jokinen tuliskin kisoihin... Oon sitä mieltä, että kyllä Päällikölle joku rooli tän hetken joukkueesta löytyy ihan varmasti.

:lol2:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jaahas. Venäjä - Sveitsi 1-1. Ja venäläiset senkun jäähyilee:D

Maaaaaliiiiiiiiiiiiii!!!!!! Sveitsille 2-1! Uskomatonta!

No...vasta eka erä...

sveitsi johtaa 2-1 venäjää vastaan. loistava matsi tulossa.

Jep! :rock:

Alkaa selvästi ryssillä vähän keittämään, kun joku pienempi maa uskaltaa mennä niitä vastaan johtoon. Molempien maalien jälkeen on ryssät järjestäny jotain mähinää.

Jaahas. Venäjä - Sveitsi 1-1. Ja venäläiset senkun jäähyilee:D

Maaaaaliiiiiiiiiiiiii!!!!!! Sveitsille 2-1! Uskomatonta!

No...vasta eka erä...
USKOMANTONTA PASKAA TUOMAREILTA....Kummankin maalin jälkeen Ryssiltä poikittaista maalintekijälle---> Eikä noi vitun puusilmät nää mitään...:curs::curs::curs:

Ryssät nousee vielä huippu yksilöillä Kovaltshuk ei oo viel mitn ihmeitä esittäny mut kohta nousee omalle tasolleen ja iskee 3 häkkiä.

no Tami jauhaa taas koko tauon träpeistään...voipi olla et tokassa erässä tulee jäälle aivan erilainen venäjä...toivottavasti ei kuitenkaan.

Ryssät nousee vielä huippu yksilöillä Kovaltshuk ei oo viel mitn ihmeitä esittäny mut kohta nousee omalle tasolleen ja iskee 3 häkkiä.
Ainoa, mikä niillä nousee. On jo päähän noussut KUSI !!! Vituttaa tollanen saatanan maillalla hakkaaminen. Pelatkaapa taas tänä vuonna Kanadaa vastaan samalla lailla-----> TULEE NOUTAJA...

Taitavia pelaajia, mutta kusipäitä.:curs:

Ihan sama mikä siellä päässä hölskyy jos kädet on maailman taitavimpia. top 10 on varmaan 8 ryssää ku puhutaa henk kohtasesta taidosta.

täytyy toivoo et jos Suomi joutuu ryssiä vastaan niin saadaan just niiden kusipäät hölskymää kovilla pommeilla ja J ruudun ärsytyksellä niin että koko pakka menee ihan sekasin. Viime vuonna näki ko noi pelas kerranki joukkueena, murhaavaa jälkeä ja suomea vietii välierissä kuin sokeeta pässiä.

toista se oli sit taas torinossa ku venäjä kaatu 4-0 välierissä mut sillon niillä oli just ylimielisyyttä ja yksilöiden pätemistä

Ihan sama mikä siellä päässä hölskyy jos kädet on maailman taitavimpia. top 10 on varmaan 8 ryssää ku puhutaa henk kohtasesta taidosta.

täytyy toivoo et jos Suomi joutuu ryssiä vastaan niin saadaan just niiden kusipäät hölskymää kovilla pommeilla ja J ruudun ärsytyksellä niin että koko pakka menee ihan sekasin. Viime vuonna näki ko noi pelas kerranki joukkueena, murhaavaa jälkeä ja suomea vietii välierissä kuin sokeeta pässiä.

toista se oli sit taas torinossa ku venäjä kaatu 4-0 välierissä mut sillon niillä oli just ylimielisyyttä ja yksilöiden pätemistä
Valitettavasti :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom