Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siellä on onneksi Jalonen hereillä.JESS! Kukkonen tuli Anne "missä mä oon" Niinimaan tilalle.
Monta maalia O Jokinen on tehny arvokisoissa. Muistan vaan sen jäätyneen rankkarin jossain kisoissa. Mun mielestä jokinen ei oo sateentekijä eikä tuo joukkueeseen enää tässä vaiheessa mitään. Väsynyt mies ja tulee kesken kisojen joukkueeseen, aiheuttaa muille senttereille päänvaivaa ja pahin moka mitä tapahtuu on se että Jokinen pistetään N Kapasen tilalle ykkösketjuun joka pelaa tällä hetkellä kisojen parasta peliä hyökkäyspäässä niin sillä sekoitettaan koko pakka.
JESS! Kukkonen tuli Anne "missä mä oon" Niinimaan tilalle.
Anne " suomen yliarvostetuin itkijänainen (puolustaja)", kautta aikojen. Pois sieltä tieltä. Täytyy todella toivoa, ettei pääse takaisin kokoonpanoon.
En kyllä jaksa millään uskoa, että Jalonen ja kumppanit ois niin pässejä, että hajottas ton Suomen ykkösen, vaikka "Babyface" Jokinen tuliskin kisoihin... Oon sitä mieltä, että kyllä Päällikölle joku rooli tän hetken joukkueesta löytyy ihan varmasti.
Mihin aikaan huominen tsekki peli tulee?
Mihin aikaan huominen tsekki peli tulee?
sveitsi johtaa 2-1 venäjää vastaan. loistava matsi tulossa.
USKOMANTONTA PASKAA TUOMAREILTA....Kummankin maalin jälkeen Ryssiltä poikittaista maalintekijälle---> Eikä noi vitun puusilmät nää mitään...:curs::curs::curs:Jaahas. Venäjä - Sveitsi 1-1. Ja venäläiset senkun jäähyilee:D
Maaaaaliiiiiiiiiiiiii!!!!!! Sveitsille 2-1! Uskomatonta!
No...vasta eka erä...
Ainoa, mikä niillä nousee. On jo päähän noussut KUSI !!! Vituttaa tollanen saatanan maillalla hakkaaminen. Pelatkaapa taas tänä vuonna Kanadaa vastaan samalla lailla-----> TULEE NOUTAJA...Ryssät nousee vielä huippu yksilöillä Kovaltshuk ei oo viel mitn ihmeitä esittäny mut kohta nousee omalle tasolleen ja iskee 3 häkkiä.
Valitettavasti :curs:Ihan sama mikä siellä päässä hölskyy jos kädet on maailman taitavimpia. top 10 on varmaan 8 ryssää ku puhutaa henk kohtasesta taidosta.
täytyy toivoo et jos Suomi joutuu ryssiä vastaan niin saadaan just niiden kusipäät hölskymää kovilla pommeilla ja J ruudun ärsytyksellä niin että koko pakka menee ihan sekasin. Viime vuonna näki ko noi pelas kerranki joukkueena, murhaavaa jälkeä ja suomea vietii välierissä kuin sokeeta pässiä.
toista se oli sit taas torinossa ku venäjä kaatu 4-0 välierissä mut sillon niillä oli just ylimielisyyttä ja yksilöiden pätemistä