Ei kai Salmela loukannu itteään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajatelkaa, jos Suomella olis J.Ruutu kehissä:evil:On toi Dustin Brown kyllä yks pelle.
Ajatelkaa, jos Suomella olis J.Ruutu kehissä:evil:
Ruutu on kyllä mahtava ärsyttäjä, jäähynkalastelija ja taklaaja mutta hanskaajana on lähinnä keskitasoa. Osaa toki senkin homman paremmin kuin kukaan muu tällä hetkellä Suomen joukkueessa.
Tässä yön pimeinä tunteina tuli kaksikin hah-hah-hauskaa pointtia pelistä mieleen:
- Ensiksikin Pillua saadaan koko ajan vastustajan maalille, millä saataisiin sitä Sinkun toitottamaa munaa omalle pömpelille?
- Toiseksi eniten munaa meidän joukkueeseen tuo juuri Pillu.
Voi vittu mä oon hauska.
- Ensiksikin Pillua saadaan koko ajan vastustajan maalille, millä saataisiin sitä Sinkun toitottamaa munaa omalle pömpelille?
Voi vittu mä oon hauska.
...mutta hanskaajana on lähinnä keskitasoa.
Meinaat siis, ettei Pillu tarvitse enempää munaa?
Sami Helenius siellä pitäis olla ennemmin kun J. Ruutu.
Ruutu on ilkeempi kaveri ja pystyy tarvittaessa tekemään maalejakin.Sami Helenius siellä pitäis olla ennemmin kun J. Ruutu.
Ruutu on kyllä mahtava ärsyttäjä, jäähynkalastelija ja taklaaja mutta hanskaajana on lähinnä keskitasoa. Osaa toki senkin homman paremmin kuin kukaan muu tällä hetkellä Suomen joukkueessa.
Tässä yön pimeinä tunteina tuli kaksikin hah-hah-hauskaa pointtia pelistä mieleen:
Voi vittu mä oon hauska.
e: mitä vittua sveitsi tekee?!?!?
Kato viimeisin ruudun ja tuckerin matsi. Osaa se poika tapella nykyää