Jääkiekon MM-kisat 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maicceli
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi Dustin Browni on niin näädän näkönen jätkä ettei järkeä.
Ei jenkeillä pää kestä jos ne ei saa tulosta... Valmentajaki on jo täysin hiilenä.
Hahaa ku olis Jarkko kentällä niin vittu olis kaikki jäähyllä. Tuomaritki. :D

Ajatelkaa, jos Suomella olis J.Ruutu kehissä:evil:

Ruutu on kyllä mahtava ärsyttäjä, jäähynkalastelija ja taklaaja mutta hanskaajana on lähinnä keskitasoa. Osaa toki senkin homman paremmin kuin kukaan muu tällä hetkellä Suomen joukkueessa.

Tässä yön pimeinä tunteina tuli kaksikin hah-hah-hauskaa pointtia pelistä mieleen:

- Ensiksikin Pillua saadaan koko ajan vastustajan maalille, millä saataisiin sitä Sinkun toitottamaa munaa omalle pömpelille?

- Toiseksi eniten munaa meidän joukkueeseen tuo juuri Pillu.

Voi vittu mä oon hauska.

Ruutu on kyllä mahtava ärsyttäjä, jäähynkalastelija ja taklaaja mutta hanskaajana on lähinnä keskitasoa. Osaa toki senkin homman paremmin kuin kukaan muu tällä hetkellä Suomen joukkueessa.

Tässä yön pimeinä tunteina tuli kaksikin hah-hah-hauskaa pointtia pelistä mieleen:

- Ensiksikin Pillua saadaan koko ajan vastustajan maalille, millä saataisiin sitä Sinkun toitottamaa munaa omalle pömpelille?

Voi vittu mä oon hauska.

Hahah mä ainaki repesin, taitaa vähä väsyttää :D

Voi vittu mä oon hauska.

e: eeeeh, senat sakasin... ;P

e: mitä vittua sveitsi tekee?!?!?

Ruutu osaa matsata ja taklata mun mielestä paremmin kuin muutama vuosi sitten. En tietenkää osaa sanoa (vaikka guruvelho olenkin) että onko kyseessä taitojen paranemisista vai mistä. Mä tykkää Ruudusta ja sen otteita on hauskaa seurata...kunhan kyseessä ei ole Suomen maajoukkuepeli :)

Voi vittu mä oon hauska.

:lol2:

Tarkoitinkin just tuota ärsyttämistä. Vähänkö olis brauni hermoromahduksen partaalla

Kato viimeisin ruudun ja tuckerin matsi. Osaa se poika tapella nykyää:rock:

Nähty on. Ruutu vie kyllä mutta sillä lyöntimäärällä mikä perille menee on ihmeen vähän tulosta, aikamoinen pillow puncher ja Ruutu tiedostaa tämän itsekin. Aika harvoin Ruutu lähtee loppupeleissä varsinaisiin nyrkkitalkoisiin.

Edit. En nyt jaksa tästä vääntää enempää, vertaan nyt lähinnä tässä lätkätappelufanittajana Fedorukeihin yms. Ruutu on kyllä ehdottomia suosikkipelaajiani ja ottaisin koska tahansa tähän joukkueeseen miehen mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom