Jääkiekon MM-kisat 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maicceli
  • Aloitettu Aloitettu
Hyrre anna tulla vaan! Itse valitsin tämän päivän päävedoksi interwettenin Kanada-Slovenia over 6,5 goals @ 1.70

Slovenialla kuitenkin potentiaalia tehdä 1-2 maalia. Pääosin toi over-linja on jotain 8,5 tai 9,5 eli toi Interwettenin vaihtoehto on todella maistuva ja vieläpä noin hyvällä kertoimella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jees, hyvä löytö Prim0kselta.
Näistä saa väsättyä hyvän tuplan. Seitsemällä tai kahdeksalla maalilla molemmat oikein:

Kanada - Slovenia U8.5 - 1.952 - 59% - Pinnacle
Kanada - Slovenia O6.5 - 1.7 - 68% - Interwetten

Kellää tietoa onko Heinolan lahja maailmalle eli Karri Rämö kakkos vai kolmos vahtina kisoissa? Bäckström "varmaa" ykkösenä

Kellää tietoa onko Heinolan lahja maailmalle eli Karri Rämö kakkos vai kolmos vahtina kisoissa? Bäckström "varmaa" ykkösenä

Jatkoajan mukaan Vehasen passi leimattu, Rämön ei. Shedden kuulemma luvannut Norja pelin Vehaselle. Eli Rämö vaikuttaisi olevan kolmonen.

Mä tein betsonilla: Kanada - Slovenia: Maalien määrä alle 8.5 maalit 1.90

Mitä tuo 0.5 tarkottaa, eikös sen pitäis olla tasa luku. Puolikas maali?
En oo ennen veikannu..

se on niiku alle 9 maalii mut se on tehty vaa sillei et ois selvempi systeemi... en osaa selittää joku viisaampi saa selittää paremmi.

Se on sen takia et jos siin olis pelkkä 8 ja tulee 8 maalii ni olisko se yli vai alle? eli nyt 8 maalii on alle ja 9 yli. Sekavast kerrottu mut toivottavast tajusit.

Hei, Taukki! On se ihan helvetin harmi, että Suomen kaikkien aikojen(ehkä paras) jääkiekonpelaaja tulee edustamaan Suomea MM-kisoihin. Todella harmi!

Sitten voit itestäs miettiä, että onko Änäri pelkästään niiden amerikkalaisten mielestä parasta jääkiekoa.

No ei tarvi paljon miettiä, on se nyt aika yleisesti tunnustettu maailman kovimmaksi kiekkoliigaksi. Olisin vain suonut Teemulle mielummin vielä yhden kauden kuin yhdet kisat. Taukki.

Olisin vain suonut Teemulle mielummin vielä yhden kauden kuin yhdet kisat.

Eihän Selänne kai ole missään sanonut että lopettaa uran NHL:ssä mikäli tulee kisoihin. Jossakin haastattelussa häneltä kyseltiin Vancouverin 2010 kisoistakin joita ei ainakaan suoralta kädeltä tyrmännyt.
Itse en jaksa uskoa että kuitenkaan sinne asti jatkaa, mutta siitähän voi päätellä ettei nämä kisat sulje sitä mahdollisuutta että jatkaa.

Oma veikkaus on että pelaa ainakin yhden kauden vielä.

Aika ihanaa, lienee toimii myös Macilla?
Macista ei tietoo. Onko joku muuten katsonut noita ylen nettilähetyksiä? Millainen kuvanlaatu ja kuinka nopean liittymän vaatii? Itse en oo noita ennen käyttänyt, mutta nyt joutuu varmaan muutaman matsin tuolta seuraamaan.

Tänään lähtee sitten Suomen osalta kisat käyntiin! :kippis1:

Kyllä pelottavan hyvältä näyttää jo turnauksen ekassa pelissä Kanadan ja Venäjän peli. Ylivoima oli tietty odotettavissa tommosia vastustajia vastaan, mutta aikamoista myllytystä ja syöttelyä silti...

Jännä nähä miten Ruotsille käy todella nimettömällä joukkueella tänään Valko-Venäjää vastaan... Siinä saattaa olla pien yllätyskin ilmassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom