Jääkiekon MM-kisat 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hyrre
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
:hyper: :hyper: :hyper: HYVÄ SUOMIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!:hyper: :hyper: :hyper:

Mahto olla mukavaa ryssien kuunnella Viron kansallislaulua tuon murheen keskellä!:rock:

Eipä ois uskonu, loistavaa venymistä!!!

Teille takinkääntäjille, TOSIMIES KANNUSTAA ALUSTA ASTI!!

oikeasti nyt alkoi pelottaa terveyden puolesta, koska meinasin nyt jo saada paska halvauksen ja sydän kohtauksen!! entäs huomenna sitten!?!?!?!? SUOMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

p.s. ja naapurit tykkää..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
p.s. ja naapurit tykkää..[/QUOTE]

itselläkin taitaa kohta häätöilmotukset rapista postiluukusta kun melu on jotain aivan uskomatonta. Huomisesta tulee hieno päivä suomalaiselle jääkiekkoilulle.. tämä on faktaa:D

Jotenkin oli jo aamusta fiilis, että ryssät ei paineita kestä. Senpä takia Suomen puolesta vetoakin löin : )

Sama se kuka finaaliin tulee, Suomea ei enää kukisteta. Toivotaan Ruotsia, saapahan maukkaimman mahdollisen voiton.

Suomi Finaaliin!!!!! Toivottavasti ei tule Ruotsi vastaan.

Tuleekohan Venäjältä monta pistettä tänään illalla Euroviisuissa:)

MITÄ MINÄ SANOIN! :D

Itse uskon suomen mahdollisuuksiin, vaikkakin joukkueesta puuttuu todelliset maalintekijät. MM95 ryhmässäkin oli todella paljon ensikertalaisia mukana, mutta myös kokemusta sopivassa suhteessa. Ne ensikertalaiset sitten ovat nykyään Suomen jääkiekon kirkkaimpia tähtiä..

Mestaruuteen tarvitsee kyllä paljon tiivistä pelaamista, ilmiliekeissä oleva maalivahti ja maalinteon onnistumista edes kohtuullisella prosentilla.
Suomella on etuna joukkuepelaaminen, ja se että kiekon perään ja eteen kyllä syöksytään kun tosipelit tulee

Integrandin kanssa olen täysin samaa mieltä.

Suomen ykkösvitja on kyllä kova, ja sen varassa suomi kyllä paljon on.
Venäjän superlahjakkaille hyökkääjille on myrkkyä suomen tiukka ja järjestelmällinen peli. Ei tule olemaan missään tapauksessa mikään läpihuutojuttu venäjälle.

Veikkaanpa, että Koistinen tulee olemaan todella positiivinen yllätys.
Ei Erkka, Kurri, Virta nyt ihan idiootteja ole, kyllä ne tietää mitä tekee. Ainakin tällä luotetaan siihen.

Vaikka minkälaisen joukkueen kokoaisi,niin aina löytyy vinkujia.

Huomenna mulla iltavuoro!!!!!!!!!! :hyper: Kiitos siitä!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggghhhh!!!!!!!:curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom