Jääkiekon MM-kisat 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hyrre
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Aikapulan vuoksi en kerennyt lukemaan pahemmin aikaisempia viestejä, mutta mitä itse kukin lupaa/on luvannut tehdä JOS Suomi voittaa kultaa? :D

Originally Posted by vaksi
Aikapulan vuoksi en kerennyt lukemaan pahemmin aikaisempia viestejä, mutta mitä itse kukin lupaa/on luvannut tehdä JOS Suomi voittaa kultaa? :D

no mulle ei tuu mitenkään yllätyksenä et suomi veis kullan kotiin.

no jos ja kun suomi voittaa nii kai mä juon kaljan, ehkä juon toisenkin, tai sit

koko korin..

todennäköisesti sekoan :rock:

Odotan kyl mielenkiinnolla että saako suomen ykkos kenttä mitään aikaseks! Must ne on pelanu tosi huonosti, ainoastaan ylivoimalla saavat jotain aikaseks.
Peltonen on kyl kova!:rock:

Hyvää vauhdikasta peliä molemmilta... Suomelta puuttuvat ne kylmäveriset maalintekijät: hyviä paikkoja, mutta ei niin ei. Noista paikoista olisi voinut jo scorata...

Vittu kun etoo toi mertaranta, pelkkää negatiivisti.
suomi pyörittää mutta EI, ei saa maalia.

JA USA pääsee helposti... plaa plaa plaa. aina sama negatiivinen poru, joku uus tilalle !!!!!!!!!!!!!!

hyvää katseltavaa , muttei kuunneltavaa.

suomi pyörittää mutta EI, ei saa maalia.

JA USA pääsee helposti... plaa plaa plaa.!!!!!!!!!!!!!!

Usa pääsee helposti suomen alueelle.
Usa saa kiekon omalla alueella. Kaikki Suomen hyökkääjät peruuttaa heti sinisen ja punasen väliin.
Ne saa tulla ihan rauhassa yli punasen.
Suomi ku saa kiekon omassa päässä, jenkit käy 2 miehellä kiinni suomen päässä.
Onko kukaan huomannu samaa..?

Usa pääsee helposti suomen alueelle.
Usa saa kiekon omalla alueella. Kaikki Suomen hyökkääjät peruuttaa heti sinisen ja punasen väliin.
Ne saa tulla ihan rauhassa yli punasen.
Suomi ku saa kiekon omassa päässä, jenkit käy 2 miehellä kiinni suomen päässä.
Onko kukaan huomannu samaa..?

Kyllä, karvaavat korkealta kahdellakin miehellä ajoittain... painostaa ja pakottaa suomalaiset ahtaalle tai virheisiin. Mutta jenkit luistelevat myös nopeasti takaisin alas puolustamaan. Ainakaan vielä eivät ole yltiopäisesti karvanneet tai hyökänneet miehissä syvälle, josta Suomi voisi päästä nopeasti vastaiskuun... Ja jenkit vievät taklaukset hyvin loppuun joka tilanteessa.

Edit: T. Ruutu osui...!!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Voi kristus mitä touhua! Ei ollut toinen av-maali Usalle kaukana... :haart: pettää..

Suositut

Back
Ylös Bottom