Törkeä päähän kohdistuva taklaus, joka voi huonoimmassa tapauksessa tehdä toisen liikuntakyvyttömäksi.. Mutta hei, ei se mitään, se on taitopelaajamut kyl se ovy on vieläkin aivan loista pelaaja..ei yks taklaus sitä huimaa taitoo yms vie pois![]()
![Rolleyes :rolleyes: :rolleyes:](/smilies/rolleyes.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Törkeä päähän kohdistuva taklaus, joka voi huonoimmassa tapauksessa tehdä toisen liikuntakyvyttömäksi.. Mutta hei, ei se mitään, se on taitopelaajamut kyl se ovy on vieläkin aivan loista pelaaja..ei yks taklaus sitä huimaa taitoo yms vie pois![]()
haaha:lol2: vittu mitää se oo järjestäny. yhessäki pelissä missä se mukavas suunnitellusti heittäytyi kiekon eteen, nii totuus oli se et se kaatu omiin jalkoihinsa. toivottavasti pärssinen saa paikkansa takasin..
Originally Posted by Joo
Ei hitto oot pässi äijä. Noitten sun juttujen perusteella et todellakaan seuraa yhtään näitä pelejä...
Kuka katto eilen pelin jälkeen sen J. Ruudun haastattelun? Mitä se Ruutu heittikään tosta Hedströmistä kun siltä kysyttiin niiden kohtaamisesta? Jotain nasevaa se oli, ei vaan muista.
Törkeä päähän kohdistuva taklaus, joka voi huonoimmassa tapauksessa tehdä toisen liikuntakyvyttömäksi.. Mutta hei, ei se mitään, se on taitopelaaja![]()
eeee prkl mä en ymmärrä tota erkkaa.. bergenheim ja kontiola ylimääräsinä! mun mielestä juuri kyseisten heppujen pitäs saaha peliaikaa, ja ovat tuonu pirteyttä porukkaa.. kallion paikalla pitäs olla bergenheim tossa koivun kentässä
Sinäkö muka seuraat:lol2: Juu, oon ymmärtäny että fanitat J.Ruutuu ei siinä mitää..
En, vaan sitä että vaikka olisi itse jääkiekon Mooses, niin tuommoista EI saa tehdä.aika moni pelaajan varmaan joskus jotain tyhmää...meinaatko et nyt ovy on sit huonompi pelaaja ja sen taidot tippu kun se teki jonkun tommosen tyhmän tempun...
Originally Posted by Mike Jotain samaa menoa.