Jääkiekon MM-kisat 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hyrre
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
mut kyl se ovy on vieläkin aivan loista pelaaja..ei yks taklaus sitä huimaa taitoo yms vie pois:)
Törkeä päähän kohdistuva taklaus, joka voi huonoimmassa tapauksessa tehdä toisen liikuntakyvyttömäksi.. Mutta hei, ei se mitään, se on taitopelaaja :rolleyes:

haaha:lol2: vittu mitää se oo järjestäny. yhessäki pelissä missä se mukavas suunnitellusti heittäytyi kiekon eteen, nii totuus oli se et se kaatu omiin jalkoihinsa. toivottavasti pärssinen saa paikkansa takasin..

Ei hitto oot pässi äijä. Noitten sun juttujen perusteella et todellakaan seuraa yhtään näitä pelejä...

Kuka katto eilen pelin jälkeen sen J. Ruudun haastattelun? Mitä se Ruutu heittikään tosta Hedströmistä kun siltä kysyttiin niiden kohtaamisesta? :D Jotain nasevaa se oli, ei vaan muista.

Originally Posted by Joo
Ei hitto oot pässi äijä. Noitten sun juttujen perusteella et todellakaan seuraa yhtään näitä pelejä...

Kuka katto eilen pelin jälkeen sen J. Ruudun haastattelun? Mitä se Ruutu heittikään tosta Hedströmistä kun siltä kysyttiin niiden kohtaamisesta? Jotain nasevaa se oli, ei vaan muista.

Sinäkö muka seuraat:lol2: Juu, oon ymmärtäny että fanitat J.Ruutuu ei siinä mitää..

Törkeä päähän kohdistuva taklaus, joka voi huonoimmassa tapauksessa tehdä toisen liikuntakyvyttömäksi.. Mutta hei, ei se mitään, se on taitopelaaja :rolleyes:

aika moni pelaajan varmaan joskus jotain tyhmää...meinaatko et nyt ovy on sit huonompi pelaaja ja sen taidot tippu kun se teki jonkun tommosen tyhmän tempun...

eeee prkl mä en ymmärrä tota erkkaa.. bergenheim ja kontiola ylimääräsinä! mun mielestä juuri kyseisten heppujen pitäs saaha peliaikaa, ja ovat tuonu pirteyttä porukkaa.. kallion paikalla pitäs olla bergenheim tossa koivun kentässä

kontiola viltissä???mitä vittua????

eeee prkl mä en ymmärrä tota erkkaa.. bergenheim ja kontiola ylimääräsinä! mun mielestä juuri kyseisten heppujen pitäs saaha peliaikaa, ja ovat tuonu pirteyttä porukkaa.. kallion paikalla pitäs olla bergenheim tossa koivun kentässä

Juu on erkalta seonnut pää nyt todella pahasti. Pärssisen vois vaihtaa Bergenhaimiin ja Miettisen tai Kallion Kontiolaan..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Sinäkö muka seuraat:lol2: Juu, oon ymmärtäny että fanitat J.Ruutuu ei siinä mitää..

Seuraan seuraan. Mutta sä ilmeisesti et, koska puhut aivan mitä sattuu täällä, ilman mitään perusteluita.

Enkä fanita sen erityisemmin J. Ruutua, kunhan vaan totean että ei se paskin pelaaja todellakaan Suomen joukkueessa ole.

Tuosta AO:n taklauksesta. En nyt ryhdy suosikkiani puolustamaan, tyhmä teko oli. Törkeä, en tiedä. Kisojen linjan mukaisesti 5+20 ansaitusti. Jatkossa ei nyt kuitenkaan kolmen ottelun pelikiellon arvoinen, ehkä yhden, kun direktoraatin kuitenkin jotain annettava... Vrt. aiemmin kisoissa kanukin pelikielto ohimenneen taklauksen "korjaamisesta" kyynärpäällä.

NHL:ssä olisi Ovetchkin saanut tempustaan vielä turpaan koko vastustajajoukkueelta...

Harvoin näkee jääkiekossa taklausta joka osuu pelkästään päähän, mutta tuossa kävi juuri niin. Tuskin Ovetchkin aitiosta hypätessään yritti juuri tuota ja vastustajan vahingoittamista. Yksi potku Ovetchkinilta vähemmän ja olisi voinut olla ehkä puhdas taklaus, toki täysin puun takaa.

Enivei, Ovetchkin loistava pelaaja, jolla joskus (kuten lähes kaikilla) menee pelissä johdot solmuun ja tapahtuu jotain tyhmää...

Edit: Ihmeellisiä ratkaisuja Erkalla.

Voi helvetin Erkka... onneksi siitä kohta päästään.
Jos joku pitäisi vilttiin laittaa niin Miettinen, se kaveri ei ole toistaiseksi saanut mitään aikaiseksi (ok, eilisessä Italia pelissä muutama hyvä paikka, mutta se nyt ei vielä paljon ole), aivan turha jätkä tuossa joukkueessa.

aika moni pelaajan varmaan joskus jotain tyhmää...meinaatko et nyt ovy on sit huonompi pelaaja ja sen taidot tippu kun se teki jonkun tommosen tyhmän tempun...
En, vaan sitä että vaikka olisi itse jääkiekon Mooses, niin tuommoista EI saa tehdä.

Jotain samaa menoa.

1014765445.jpg

Oli kyllä aikamoinen mäihämaali, Suomella kuitenkin yritystä ja potkua enemmän ku Ruotsilla.. reilukerho.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom