Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koko kansan Lasse? Wtf?
Vaikutat aika takakireältä tosikolta. Noh, joissain piireissä ihan jees.
Sitähän mä sanoinki, et oot aika takakiree. Ihmettelisinki jos aukeis. Mut anyways, pointti oli toi et mikä koko kansan Lasse? Ja jos otat tollasen tosissas, nii relaa vähän.Sun jutut ei nyt oikein aukea mulle.
Täälläkin piilojokereita selkeesti, mut ku se ei oo nyt IN uskaltaa kannustaa niitä ku hjallis on homo ja kaikkee, tulkaa nyt vaan reilusti ulos sieltä kaapista!
kertoa minulle, miten voisin päästä tästä heikkoudestani. Ehken koskaan pääse enää pelaamaan divaritasolla, mutta uskon vakaasti että minustakin voisi vielä joskus tulla ihan oikea mies.
Kuudes voitto putkeen nollapelin saattelemana. Peli itessään ei mikään huippu ollu, toinen ja kolmas erä oli muutamia poikkeuksia lukuunottamatta Tepsin hallintaa. Liekö Marjamäki painottanu että edellisen pelin kaltaista neljää maalia omiin ei suvaita. Puolustettii todella tiiviisti ja ekan erän maalit riitti tuomaan arvokkaat vieraspisteet.5 ottelun kierros eikä sanaakaan siitä, pelkistä Jokereista.. mitenhä jengi pärjää ensvuonna.. no tietty voi siirtyy KHL:ään "kannustamaan" Jokereita kyntämään syvemmällä..
Täälläkin piilojokereita selkeesti, mut ku se ei oo nyt IN uskaltaa kannustaa niitä ku hjallis on homo ja kaikkee, tulkaa nyt vaan reilusti ulos sieltä kaapista!