Jääkiekon Liiga 2013-2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kuli
  • Aloitettu Aloitettu
Oli kyllä nannaa katsella tuo peli. Kärpät vei kyllä jokereita oikeestaa jokaisella osa-alueella.

Kukkonen on ylivoimalla kyllä ollu aiemminkin hyvä tuossa maalin edessä, nyt ihan pitelemätön :D Peruspakki joka takoo kypärätempun on hieman erilaista mihin ollaan totuttu. Olipa muuten siinäkin mielessä erikoinen peli kun molemmista joukkueista löytyi kypärätempun tehny jantteri, ei kovin monesti ole tullu moistakaa vastaa.

Hyvä Jokerit. Se kertoo tasosta paljon, kun Tyrväinen repii vaihtoaitiosta ja, mitä tekee koko kansan Lasse? Paukuttaa hatut :hyvä:

Vittu mitä turisteja koko joukkue täynnä ja ei varmaan ole epäselvyyttä, että kumpaa tarkoitan.

Vaikutat aika takakireältä tosikolta. Noh, joissain piireissä ihan jees.

Sun jutut ei nyt oikein aukea mulle. On niin hyviä vitsejä varmaan, että en vain ymmärrä!?

Takakireä voin olla jos se saa sut paremmalle mielelle. En oikein ymmärrä, mistä sä oikein edes jauhat, kun puhut piireistä ja takakireästä? Taidat olla siis perus ruskeanreiän narri

Sun jutut ei nyt oikein aukea mulle.
Sitähän mä sanoinki, et oot aika takakiree. Ihmettelisinki jos aukeis. Mut anyways, pointti oli toi et mikä koko kansan Lasse? Ja jos otat tollasen tosissas, nii relaa vähän.

Jos mä alkasin selittää "Koko kansan Söde!" ja joku kysyis "Mikä koko kansan söde?!?" nii en mä ny siitä vittuuntuis. :D

Ihme horinaa. Kukkonen on kuitenki yleisesti vihattu tai vähintää kritisoitu maajoukkuekapteeni, joka pelas eile aiva uskomattoman matsin. Kahen ja puolen sekunnin nimitys on siis täysin ansaittu :D

Onhan se niin että Kukkosen hattutempusta ois tehnyt Jokerien kannalta nolompaa vain se että tekijänä olisi ollut Niinimaan Janne. Hävettää...

Kyllähän tuo Jokereiden kriisi ja kyykkääminen hiukan hymyilyttää, mutta nyt eletään lokakuuta ja kautta on vielä jäljellä. Kyllä nyt Pelicans ja myös Ilves pelaa vahvasti ja voittaa, mutta tuskin enää runkosarjan lopulla noita joukkueita löytyy pleijariviivan yläpuolelta (kuuden parhaan joukosta). Harvoin on mikään joukkue pelannut läpi kauden tasaisesti, eiköhän Jokerit ole keväällä aika kova. Lämsä ulos tai ei, kyllä tuo joukkue tulee nousemaan, ei voi mitään.

Jokeritkin taitaa etsiä sentteriä, nykyiset kun ei muka riitä...ja niin sentteriä etsii myös IFK, ja taitaa kaikki muutkin joukkueet etsiä. Ei taida enää löytyä ykköskorin senttereitä, joten monessa joukkueessa joudutaan toteamaan, että näillä mennään.

No näkeehän sen sokeakin että Jokereilla puuttuu käsiä sentteriosastolta. Niin puuttuu kyllä laitureistakin. Lätkästä mitään tietämättömät voi huudella että onhan siellä Ritaa, Lahtea, Mosesta, Ruutua ja Tyrväistä. Hyviä pelaajia mutta noi on vaan kaikki täysin samasta puusta veistettyjä. Jos jengi on koottu noin päin helvettiä niin eipä siitä iloa ole. Jengistä poistuu Filppula, Eaves ja Pulkkinen eli käytännössä kaikki taitopelaajat ja tilalle tulee täysin vastakkaisen tyypin tyrväistä ja lahtea joita joukkue oli muutenkin jo täynnä. No kuuden joukkoon tolla pitäs heittäen mennä en mä sitä sano mutta jossei Teräväinen pelaa unelmapeliä niin keväällä toi ei riitä vaikka peli alkais miten kulkea. On muuten ihan täysin Matikaisen näkönen jengi. Jollain tavalla jopa ottasin sen loppukaudeksi penkin taakse.

5 ottelun kierros eikä sanaakaan siitä, pelkistä Jokereista.. mitenhä jengi pärjää ensvuonna.. no tietty voi siirtyy KHL:ään "kannustamaan" Jokereita kyntämään syvemmällä..
Täälläkin piilojokereita selkeesti, mut ku se ei oo nyt IN uskaltaa kannustaa niitä ku hjallis on homo ja kaikkee, tulkaa nyt vaan reilusti ulos sieltä kaapista!

Täälläkin piilojokereita selkeesti, mut ku se ei oo nyt IN uskaltaa kannustaa niitä ku hjallis on homo ja kaikkee, tulkaa nyt vaan reilusti ulos sieltä kaapista!

Olen Misanthrop ja ...:itku:

..ka.. ka.. kannatan Jokereita.

:itku:

..Tunteeton isäni tutustutti minut tähän ihmiskunnan mätäpaiseeseen jo 1970-luvun lopulla Nordenskjödinkadulla. :itku:

Voisiko vaikkapa Herra Mirandos (olen myös aina vihannut Hectorin tuotantoa :itku:) kertoa minulle, miten voisin päästä tästä heikkoudestani. Ehken koskaan pääse enää pelaamaan divaritasolla, mutta uskon vakaasti että minustakin voisi vielä joskus tulla ihan oikea mies.

:itku:

Kärpille makea voitto hunajata areenalta :) Kuudes voitto putkeen nollapelin saattelemana. Peli itessään ei mikään huippu ollu, toinen ja kolmas erä oli muutamia poikkeuksia lukuunottamatta Tepsin hallintaa. Liekö Marjamäki painottanu että edellisen pelin kaltaista neljää maalia omiin ei suvaita. Puolustettii todella tiiviisti ja ekan erän maalit riitti tuomaan arvokkaat vieraspisteet.

5 ottelun kierros eikä sanaakaan siitä, pelkistä Jokereista.. mitenhä jengi pärjää ensvuonna.. no tietty voi siirtyy KHL:ään "kannustamaan" Jokereita kyntämään syvemmällä..

Tää asia kyllä on huvittava. Japi ja Herra Mirandos ilmaantuu tänne "keskustelemaan" ainoastaan jos liigakierroksella on pelannut Jokerit ja Jokerit on hävinnyt ottelun tai jos lehdissä on ollut jotain kommentoimisen arvoista Hjalliksesta/Jokereissa. Plus tietty tapauksissa missä herrat purkavat pahaa oloaan Jokereiden kautta.

Kärpillä on tällä hetkellä kova liito, myös Saipa otti nyt 6 kotivoiton 7 kotiottelusta. Ilves myös väänsi jälleen voiton. Tps-Kärpät ottelussa nähtiin Willsielta aika törkeä poikittainen maila päähän, mutta tuskinpa tuosta mitään sanomista tulee kun ei tapahtunut loukkaantumista...

Toi kärpät näyttää kyllä kovalta paketilta. Siinä on hyvin koottu jengi. Mikäs ton Aaltosen tilanne on? Pelaako se koko kauden?

eipä sitä vielä tiedä. Sopimuksen mukaan se saa lähteä ulkomaille marraskuun maaottelutauolla, jos saa itteään miellyttävän tarjouksen.

Back
Ylös Bottom