Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tapparalla oli alla kumminkin 9 pelin putki jossa ei ollut hävinnyt varsinaisella peliajalla kertaakaan ja muutenkin menettänyt vain 3 pistettä. Joten hieno voitto Jokereilta. Toivottavasti meno jatkuu samanlaisena kuin Kärpillä..Nelonenpro:n sivuille noita tulee aina kesken kierroksenkin mutta ainakaan itellä ei skulannu kumpikaan noista tän iltasista Gillies videoista.Onko videota jo jossain?
Olen Misanthrop ja ...:itku:
..ka.. ka.. kannatan Jokereita.
:itku:
..Tunteeton isäni tutustutti minut tähän ihmiskunnan mätäpaiseeseen jo 1970-luvun lopulla Nordenskjödinkadulla. :itku:
Voisiko vaikkapa Herra Mirandos (olen myös aina vihannut Hectorin tuotantoa :itkukertoa minulle, miten voisin päästä tästä heikkoudestani. Ehken koskaan pääse enää pelaamaan divaritasolla, mutta uskon vakaasti että minustakin voisi vielä joskus tulla ihan oikea mies.
:itku:
Aaltosesta vähän kaksjakoinen fiilis. Pamauttihan se joo Jokereita vastaan 1+4, mutta silti pelaaminen on ollut hieman ylimielistä ja laiskaa. .Kokeilee turhan paljon vetää niitä kikkojaan. Mikäli tuollainen pelaaminen jatkuu, niin olisi ehkä parempikin, että lähtisi. Hieman nimettömämpikin korvaaja hyvällä asenteella saattaisi keväällä olla eduksi. Saataisiin vielä hieman budjettia puolustajaan, sellaista kun Kärppien puolustus tällä hetkellä eniten kaipaa Lehtosen ollessa sairastuvalla ja Emingerin koomaillessa kentällä.
Mutta negailut sikseen, se oli seitsemäs voitto putkeen.
Kärpät on pelottavan kova tällä hetkellä..saas nähdä mikä joukkue onnistuu tuon putken poikkasemaan. Hifkille ja Kalpalle jälleen tappiot, milloinkohan rupeaa päitä putoilemaan tuolla..? Tuo tapaus Gillies on aivan älytön..vastustajille tietysti tuosta on vaan hyötyä kunhan kukaan ei loukkaannu. Hienot tehot Gilliesillä:
Olipas Mirandosilta taas todella kypsää keskustelua. Jännä että näitä trolleja ei oo Jokereiden voittoputken aikana näkynyt yhtään tässä ketjussa. Vihapuheet ollu aika minimissä :D