Jääkiekko olympialaisissa 2014 - 12. - 23. helmikuuta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu
Voisin pitää earth game:n. En pidä mitään vastaanotinta päällä pelin aikana. Oli tilanne, mikä hyvänsä, niin en mä paikkoja pasko, mutta ei mun pää vaan kestä. Ois jompikumpi edes sen verran ylivoimainen, ettei tarvis jännittää. Venäjä-pelissä kyllä tipahti lusikallinen kummaltakin puolelta housuun.

Leijonia on tultu herättämään keskellä yötäkin - "Ensimmäistä kertaa jääkiekossa veritestejä" - Jääkiekko - Ilta-Sanomat
Nähtävästi testataan, onkohan osa kieltäytyjistä ja "loukkaantuneista" huomioinu testin mahdollisuuden..

Ainiin, ihan kuin ilkeämielisesti vihjataan, että se vanhempi Turun veljeksistä jätti kisat väliin, kun olisi joutunut kusemaan purkkiin. Syksyllä oli paha loukkaantuminen, siitä yllättävän nopeasti toipuminen pelikuntoon, tietysti ilman "apukeinoja." Tuon jälkeen pelaaminen joka toinen päivä ja palautuminen kovista otteluista, tämäkin tietysti ilman "palauttavia menetelmiä." Kateellisten tyhjää panettelua ja paskapuhetta. Olympia-aate, reilu peli, Nuori Suomi, kaikki pelaa ja rakkaus lajiin ovat ne tärkeimmät.

Tänään oli jokin peli? Siitä vähän ajatuksia. Suomi voittaa.

mutta muistakaa että pessimisti ei pety..mutta se saa iloisia yllätyksiä :D me ollaan niin hävitty tää peli :(

Hyvat maanmiehet. Kuka nelisilmista olisi tietokoneasioissa niin hyva, etta loytaisi minulle hyvan streamin jota seurata etelaisella pallonpuoliskolla? Itse etsimalla loydan hitaita patkivia streameja. Palkintona ylafemmat ja hymy kun kohdataan.

Kiitos etukateen!

Nyt jos tulee turpaan niin on hyvä spekuloida olisiko voitto tullut jos Rask olisi ollut maalilla... Ei vaan oikein Lehtonen vakuuta näillä näytöillä kun pelas hyvän pelin jotain Norjaa vastaan, Tuukalla 37 torjuntaa Venäjää vastaan ja hienoja vielä niin kertoo jo jotain. Mutta eipä voi mitään, shit happens ja toivotaan parasta...

Ei mistään löydy hyvää streamia ? Duunikoneitten palvelimet sweduissa eikä vittu Areena pelitä, eikä noilla neuvoilla mitä ylempänä oli onnistu.

Oho, sveduilla liikaa kierroksia päällä.... Rangaistuksia ropisee. Nyt vain kylmillä hatuilla kiekkoa reppuun.

Painaisivatkohan Kanada- ja Venäjä -ottelut vielä keskushermostossa? Suomi ei nyt oikein syty tähän peliin.

kysyn vaan että mitä vittua tolla selänteellä tuolla oikein tekee, sutii kokoajan laatasta ohi...
juuri tätä tarkoitin, kahden miehen ylivoima ja kiekko ei mene maaliin vaikka on parhaat kentällä, toi salokin on ihan turha hessu kun se laukaus on kyllä kova mutta ei se paljoa lämmitä kun ne menee kesämökin verran maalista ohi..

Back
Ylös Bottom