Jääkö tulliin ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
herätellääs tätä kun en muualta löytänyt vastausta.

Tilasin tuossa vuoden vaihteessa treenibuusterin https://ironaddictsbrand.com/collections/featured-supplements/products/sidewalk-kraka <-- tullilta tuli kirje että tekevät selvityksen että onko tämä LÄÄKE? Voinen laittaa sinne kirjallisen vastineen, mutta en tiiä miten tässä kuuluisi edetä? Osaako joku kertoa ravintosisällön perusteella mikä tässä tuotteessa hiertää? Tänks!

Rauwolfia nyt ainakin heti hyppäs silmään, joka on lääkelistalla. Mutta onpas jännää. Itse tilannut monesti esim. yohimbinea sisältäviä tuotteita jenkeistä, aina tullut postitullauskirje, jos on mennyt yli rajan niin oon maksellut ja he laittavat postiin. Aina ottanut myös ilmaiset samplet mitä erilaisempia pärinäbuustereita. Mun käsitys on, että jos on vähäiset määrät niin päästävät läpi. Esim. puhdasta pelkkää yohimbinea en taas ole tilannut.

"
Hei,

valmiste sisältää DMHA octodrine , joka löytyy WHO:n INN luettelosta ja Fimea on luokittelee sen lääkeaineeksi. Lääkkeiden vastaanottaminen postitse Eu:n ulkopuolelta on kielletty.

Kannattaa tutustua www.fimea.fi lisäravinteita tilatessa.

Yt,

lentohaltuunotot"

Ilmeisesti Yohimbe heitä ei sittenkään kiinnostanut, vaan 2-Aminoisoheptane..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom