Jää hyvästi, Bumtsi, nyyh

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Metri
  • Aloitettu Aloitettu
Onkos täällä Bumtsibumin ystäviä? Viime vuosina en ole sitä katsonut, kun menee muiden suosikkieni kanssa päällekkäin. Mutta tänä iltana on ihan pakko katsoa vihoviimeinen. Oli Bjurströmkin lehtien mukaan herkistynyt kyyneliin viimeistä osaa purkitettaessa. Miulle kyllä tulee ikävä. Ihan oma lajinsa musiikkivisailujen joukossa: pitää osata laulujen sanat, laulaakin se piisi, tunnistaa säveliä ja tietää jotain yleistäkin. Aina silloin kun on ollut miun suosikkiartistejani, olen kyllä katsonut. Miun vanhemmat katsoivat kai yhden kerran: kun eräät vanhan polven laulajat lauloivat sota-ajan ralleja.

Onpa meiän koulussamme ollut leikkimielistä Bumtsia joskus ystävänpäivänä. Joulun alla olen miekin käyttänyt ideaa joululauluihin soveltaen kielten tunneilla. No, onneksi muisto jää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Todella iso Nyyh.. :itku: :itku:

:lol2: :evil: :urjo:

Toi koko Bumtsibum on ollut sitten lavastettua, joten ei välttämättä kovin todesta kannata ottaa sitä niiden hämmästyttävää muistamiskykyä..

Kyllä jään kaipamaan Marcon ihanasti liikkuvia lanteita sekä maanmainion vakioväen sekä loistavien vieraiden esittämiä iki-ihania kappaleita. :haart: Voi mikä maansuru ja itkuvirsien sinfonia nyt kuohuu ympäri maan, kun joka lauantain TV-tarjonnan helmi näin raakasti lakkautetaan, itken verta.. :itku:

No itseäni ei kyllä yhtään jää harmittamaan ton ohjelman loppuminen eikä se että nami-nami häipyy :curs: En jaksoakaan tota katsonut kertakaan.

Mutta toisaalta on pakko sanoa harmi että telkkarista ei enää sitten kai tule tuollaisia bumtsibumin tapaista koko perheen (hö höö, keski-ikäisten ja eläkeläisten :D ) tavallaan perinteistä hyvää ohjelmaa. Ohjelma jossa kuitenkin on hyvä vetävä juontaja, hyvä meininki, laulua ja sen semmoista rehellistä aidosti hauskaa sisältöä. Siis itse en toki asia koe noin mutta luulisin että suurinpiirtein noin ne jotain miljoonaa katsojaa on ton kokenut

Suurinosa viihde(???)ohjelmistahan on reality-paskaa tai sitten homot kokkaa, sisustaa , stylaa tms. täysin idioottimaista paskaa mitä normaali ihminen ei voi eikä pysty katsomaan :david:

Kraftwerk n sanoi:
Toi koko Bumtsibum on ollut sitten lavastettua, joten ei välttämättä kovin todesta kannata ottaa sitä niiden hämmästyttävää muistamiskykyä..

Millä tavalla homma on ollut lavastettua?
Nyyh...onko minua huijattu nämä kaikki vuodet.... :curs:

En kyllä myönnä tirauttavani kyyneltäkään...

BS1 sanoi:
Ohjelma jossa kuitenkin on hyvä vetävä juontaja, hyvä meininki, laulua ja sen semmoista rehellistä aidosti hauskaa sisältöä.

Tuohon onnistuit kiteyttämään seikan, jonka itsekin uskon olleen syynä ohjelman miljoonayleisölle. Aitoa hauskanpitoa, kaikilla hyvä mieli ja fiilis.

Ja tuosta huijauksesta. Osallistujat ovat etukäteen saaneet listan vaikkapa 30:stä laulusta, joista osa on sitten oikeita vastauksia. Pitää vain omata hyvä muisti...

Rukouksiini on vastattu :worship: viellä muutama suomalainen ohjelma ja tai ulkomailta kopioitu ohjelma kun lopetetaan niin alkas olla vastinetta lupamaksulle.

Ps. Jos suomalaisista ohjelmista uutiset ja urheiluruutu jäis jäljelle muut ohjelmat korvattas vaikka Puolalaisilla dokumenteilla niin olisin tyytyväinen

Onneksi loppuu. Niillä ohjelmilla ei kai muuta eroa ollut kuin, että tyypeillä pianon takana oli eri naamarit päässä joka lauantai.

Samaa jööttiä se oli, vaikka kuka pystyyn kuollut tangokuninkaallinen siellä laulo niitä väsyneitä iskelmiä.

En kuitenkaan halua suututtaa oikeita pumptsi-faneja :peace:

Hovin Sepi ehti kuitenkin lanseerata täysin oman versionsa termistä "Ei ole kahteenkymmeneen vuoteen nähnyt varpaitaan", pianonsoittoasento oli ninittäin sellainen, ettei mies ole kahteenkymmeneen vuoteen nähnyt rintakehäänsä.. :)
Lisäksi Seppo ehti ottaa legendaariset pultit Joonas Hytönen Show'ssa kun häneltä kysyttiin tapauksesta, jossa mies oli opiskeluaikoinaan soittanut pianoa peniksellään. Pätkä valitettavasti leikattiin lopullisesta ohjelmaasta, mutta Sepille :worship:

Maailmassa on sittenkin oikeutta :hyper:
piis.gif

Metri sanoi:
Onkos täällä Bumtsibumin ystäviä? Viime vuosina en ole sitä katsonut, kun menee muiden suosikkieni kanssa päällekkäin. Mutta tänä iltana on ihan pakko katsoa vihoviimeinen. Oli Bjurströmkin lehtien mukaan herkistynyt kyyneliin viimeistä osaa purkitettaessa. Miulle kyllä tulee ikävä. Ihan oma lajinsa musiikkivisailujen joukossa: pitää osata laulujen sanat, laulaakin se piisi, tunnistaa säveliä ja tietää jotain yleistäkin. Aina silloin kun on ollut miun suosikkiartistejani, olen kyllä katsonut. Miun vanhemmat katsoivat kai yhden kerran: kun eräät vanhan polven laulajat lauloivat sota-ajan ralleja.

Onpa meiän koulussamme ollut leikkimielistä Bumtsia joskus ystävänpäivänä. Joulun alla olen miekin käyttänyt ideaa joululauluihin soveltaen kielten tunneilla. No, onneksi muisto jää.

Voi hitto!
En oikeasti uskonut että sillä ohjelmalla on ystäviä. Luulin/luulen että ohjelman katsojaluvut perustuu vain johonkin tilastovääristymään tjms.
Mikä siinä oli niin hyvää? Ne tekohauskat vitsit, myötähäpeää aiheuttavat yliinnokkaat omaa ääntään rakastavat esiintyjät vai muka innostunut juontaja?
Olen katsonut 1-2 jaksoa kokonaan. Ainoa hi-light oli Jope. Pakosta on tullut katsottua joitakin jaksoja osittain.

Tupla yök:

Tästä päivästa alkaa uusi ajanjakso elämässäni, oikeasti.

Huh, loppuihan se vihdoin, vielä ens viikolla on joku special-jakso, eikä tartte enää vanhoja paskoja ralleja kuunnella lauantaisin. Samat vieraat on käynyt varmaan jo kymmenen kertaan, ei niitä "staroja" riitä Suomesta ihan seittemäksi vuodeksi. Yks turha ohjelma vähemmän telkussa, saa nähä millainen se Huuma oikein on...

Metri sanoi:

No en nyt itkua rupea vääntämään, mutta onhan bumtsibumissa ollut hyviä jaksoja paljon enemmän kuin huonoja. Ainoastaa oopperalaulajat ja muut vastaavat saivat minut kääntämään kanavan toiselle. Nyt se on loppu ja varmasti vastaavia ohjelmia tulee uusia.

Edit. :itku:

Fortuna sanoi:
Millä tavalla homma on ollut lavastettua?
Nyyh...onko minua huijattu nämä kaikki vuodet.... :curs:

Ne on harjoituksissa aina harjoitellut juuri niitä lauluja joiden joukosta aika muutama sitten on ohjelmassa mukana. Sitten se yhden lähetyksen purkittaminen on oikeasti kestänyt tuntikausia kun starat on siellä puoli tuntia raapineet päätään jonkun laulun kimpussa ja pohtineet oikeaa. Ja tietenkin myös jotain vihjeitä on saatettu antaa.. :rolleyes:

Tällasena klassisen musiikin ex-harrastajana positiivisena muistona sarjasta jäi mieleen jakso, jossa vieraina olivat Seppo Ruohonen, Raimo Sirkiä, Jyrki Anttila ja Tomi Metsäketo. Voi jessus, kun tenorilaulu raikasi studiossa. :rock: Kaverit yltyivät kylläkin paikka paikoin vähän liiankin kanssa esittelemään ylärekisteriään, mikä tuntui vähän tarpeettomalta, silti aika rokrok jakso!

kerran oli hyvä jakso jossa oli laulamassa kaskilahti ja mertaranta :rock: muuten ei harmita kyllä..varsinki ne oopperalaulajat :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom