Itsetutkiskelua - kisaminä vs. "normaali" minä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja akki
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%

akki

From fitness to fatness
Ikä
46
Vielä tässä vaiheessa dieettiä aivot näköjään jonkin verran toimii ja yks ilta huomasin pohtivani kaikenlaista kisaamiseen liittyvää...Päälimmäisenä nousi mieleen ajatus siitä, että miten ainakin minussa elää kaksi täysin erilaista ihmistä, kisaminä ja normaali minä...Ja sitä jäinkin ihmettelemään, että miten samasta ihmisestä voi löytyä kaksi näin eri puolta, ilman että kyse on mistään persoonallisuushäiriöstä :D

- Kisaminä treenaa tunnollisesti salilla 4 krt/viikko -> normaali minä käy salilla 2-3 krt/viikossa (ellei tule muita menoja)
- KM punnitsee ja laskee kaikki ruokansa -> NM ajattelee, että mikä helvetin ruokapuntari?!
- KM syö paljon proteiinia -> NM syö paljon vaaleaa leipää
- KM syö omia eväitä -> NM syö ulkona usein
- KM herää ennen töihin menoa lenkille -> NM nukkuu mahdollisimman pitkään, mieluiten kellon ympäri
- KM juo ruoan kanssa light colaa -> NM joisi ruoan kanssa punkkua aina jos vaan viitsisi :D
- KM syö hiilaripäivänä pari lakua -> NM syö 300 g lakua kerralla (ja helposti!!)
- KM saa leffassa yhden hedelmämerkkarin riittämään 10 min ja juo loppuajan pepsimaxia -> NM syö leffassa 200 g irtokarkkia ja ison pöntön popcornia (ja usein nuo loppuu kesken)
- KM ostaa hyviä karkkeja, heittää ne kaapiin perälle odottamaan dieetin loppumista -> NM ostaa hyviä karkkeja ja syö ne samantien (ei jää edes seuraavaan päivään)
- KM maistaa sormella Waynes Coffeen omena-kanelimuffinssin kuorrutusta kun hakee niitä palaveriin -> NM syö koko muffinsin ja vielä toisenkin jos vaan on tarjolla
- KM iloitsee siitä että saa 150 g hiilaria parin 50 g:n päivän jälkeen -> NM miettii miksi hiilarit pitäisi muka ylipäätään laskea erikseen?
- KM nauttii makukahveista -> NM nauttii Roberts Coffeen kaakaosta kermavaahdolla ja suklaakastikkeella (:kuola: )
- KM syö paljon purkkaa -> NM ei syö purkkaa ku maha ei tykkää
- KM ottaa kehittävänä kritiikkinä valmentajan sanoessa että takapuoli on löysä -> NM loukkaantuu verisesti jos joku sanoo että takapuoli on löysä :D
- KM ostaa mikroshortsit ja jopa pitää niitä (kotona!!) -> NM ei voi kuvitellakaan edes unissaan pitävänsä mikroshortseja (edes kotona!!)
- KM nauraa kun tissit häviää dietatessa -> NM harmittelee pieniä tissejään
- KM tanssii selvinpäin baarissa -> NM ei mene selvinpäin baariin, koska se on hullujen hommaa
- KM seisoo lavalla ylpeänä ja nauttii siitä, mitä on kovalla työllään saavuttanut -> NM miettii mikä ihme saa ihmisen kiusaamaan itseään kuukausia, jotta saa 10 min esitellä itseään yleisölle ja tuomareille :D

Tässäpä mun ajatuksia, jatkakaa mikäli joukosta löytyy muita vastaavia yksilöitä :lol2:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Vielä tässä vaiheessa dieettiä aivot näköjään jonkin verran toimii ja yks ilta huomasin pohtivani kaikenlaista kisaamiseen liittyvää...Päälimmäisenä nousi mieleen ajatus siitä, että miten ainakin minussa elää kaksi täysin erilaista ihmistä, kisaminä ja normaali minä...Ja sitä jäinkin ihmettelemään, että miten samasta ihmisestä voi löytyä kaksi näin eri puolta, ilman että kyse on mistään persoonallisuushäiriöstä :D

- Kisaminä treenaa tunnollisesti salilla 4 krt/viikko -> normaali minä käy salilla 2-3 krt/viikossa (ellei tule muita menoja)
- KM punnitsee ja laskee kaikki ruokansa -> NM ajattelee, että mikä helvetin ruokapuntari?!
- KM syö paljon proteiinia -> NM syö paljon vaaleaa leipää
- KM syö omia eväitä -> NM syö ulkona usein
- KM herää ennen töihin menoa lenkille -> NM nukkuu mahdollisimman pitkään, mieluiten kellon ympäri
- KM juo ruoan kanssa light colaa -> NM joisi ruoan kanssa punkkua aina jos vaan viitsisi :D
- KM syö hiilaripäivänä pari lakua -> NM syö 300 g lakua kerralla (ja helposti!!)
- KM saa leffassa yhden hedelmämerkkarin riittämään 10 min ja juo loppuajan pepsimaxia -> NM syö leffassa 200 g irtokarkkia ja ison pöntön popcornia (ja usein nuo loppuu kesken)
- KM ostaa hyviä karkkeja, heittää ne kaapiin perälle odottamaan dieetin loppumista -> NM ostaa hyviä karkkeja ja syö ne samantien (ei jää edes seuraavaan päivään)
- KM maistaa sormella Waynes Coffeen omena-kanelimuffinssin kuorrutusta kun hakee niitä palaveriin -> NM syö koko muffinsin ja vielä toisenkin jos vaan on tarjolla
- KM iloitsee siitä että saa 150 g hiilaria parin 50 g:n päivän jälkeen -> NM miettii miksi hiilarit pitäisi muka ylipäätään laskea erikseen?
- KM nauttii makukahveista -> NM nauttii Roberts Coffeen kaakaosta kermavaahdolla ja suklaakastikkeella (:kuola: )
- KM syö paljon purkkaa -> NM ei syö purkkaa ku maha ei tykkää
- KM ottaa kehittävänä kritiikkinä valmentajan sanoessa että takapuoli on löysä -> NM loukkaantuu verisesti jos joku sanoo että takapuoli on löysä :D
- KM ostaa mikroshortsit ja jopa pitää niitä (kotona!!) -> NM ei voi kuvitellakaan edes unissaan pitävänsä mikroshortseja (edes kotona!!)
- KM nauraa kun tissit häviää dietatessa -> NM harmittelee pieniä tissejään
- KM tanssii selvinpäin baarissa -> NM ei mene selvinpäin baariin, koska se on hullujen hommaa
- KM seisoo lavalla ylpeänä ja nauttii siitä, mitä on kovalla työllään saavuttanut -> NM miettii mikä ihme saa ihmisen kiusaamaan itseään kuukausia, jotta saa 10 min esitellä itseään yleisölle ja tuomareille :D

Tässäpä mun ajatuksia, jatkakaa mikäli joukosta löytyy muita vastaavia yksilöitä :lol2:

Anteeksi:offtopic: , mutta SÄÄ OOT KYLLÄ HUIPPU!!!

Loisto posti :lol2: . Hullua hommoohan tämä kisaan valmistautuminen on, mutta on se kuitenkin aika kivaa. Eli summa summarum, on kivaa olla vähän hullu :D .

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Heh, hauska postaus tosiaankin. Itseironiaa havaittavissa.

Olekohan mä vähän outo, mutta mun dieetillä olo ei hirmu paljon eroa offikaudesta, en esim. tykkää ryypätä ja herkut on melko minimissä (apua, jos mä söisin kaks munkkia kerralla). Eli elän terveellisesti offillakin ja takaraivossa ajatus, että haluan joskus pärjätä kisalavoilla. Tähän sopisi klisee fitness on minulle elämäntapa. Kisaminä on vissiin sen verran sulautunut minäkuvaani.

En oo nyt kisadieetillä mut kirjotanpa kuitenkin:

Kisa-minä aina peilin ohi kulkiessaan spennaa ja arvioi. Normi-minä irvistää:D tai ei edes vilkaise.
Kisa-minä saa morkkikset jos syö liikaa kaalia. Normi-minä syö 700g karkkia ja reeni kulkee seuraavana päivänä entistä paremmin ja p**kat väliä jos sillon tällön vetäsee.
Kisa-minä noudattaa säännöllistä vuorokausirytmiä. Normi-minä saattaa lähteä kaverin kanssa "parille" viikonloppuna ja tulee aamuyöllä tuhannen päissään kotiin todeten "tällä kertaa kävi näin":kippis1: (no, ehkä kerran kuussa tai harvemmin)
Kisa-minä vetää reenin läpi ja hyytyy. Normi-minä menee salille aina mielellään ja yrittää kehittää Massoo & Woimoo
Kisa-minä on tyytyväinen jos ruokailu vähän myöhästyy. Tällöin viimesen aterian saa syödä myöhemmin. Normi-minä tulee nälkäsenä hieman äreäksi ja väsyneeksi.
Kisa-minä on "fitnesskissa". Normi-minä kehittää voimaa ja reenaa huvikseen mutta kovvoo.
Kisa-minä ei jätä reenejä väliin. Normi-minä saattaa siirtää seuraavaan päivään ihan hyvin, jos ei ole palautunut tms.
Kisa-minä punnitsee kaikki ruuat. Normi-minä syö vain paljon ja kahtoo että saa roteiinia ainakin 120g.
Kisa-minä tekee aerobista rasvanpolttoon. Normi-minä tekee sitä palauttavana reeninä ja astman takia.
Kisa-minä haaveilee massakaudesta. Normi-minä haaveilee dieetistä:D

Sellasta. Kisaaminen ja fitness on yksi osa elämää, mutta siitä en tule ikinä leipääni tienaamaan. Salilla kuitenkin reenataan hamaan hautaan asti jos terveys sallii. On se vaan niin ihanaa puuhaa:whip:

ma_rian tavoin minäkään en harrasta alkoholia offillakaan, mutta mitähän muuta saisin listalle keksittyä :rolleyes: ?

- KM juo päivittäin light-mehua pari pulloa. NM ei koskaan juo light-mehuja vaan tuomitsee ne hurjan epäterveellisenä myrkkynä :D .
- KM ostaa hulluilta päiviltä yli 50 eurolla herkkuja ja piilottaa ne lukolliseen matkalaukkuun. NM ostaa hulluilta päiviltä laatikon pusuja ja syö ne heti.
- KM syö tarkasti 180 g proteiinia päivässä. NM syö vahingossa yli 200 g proteiinia päivässä, koska ruokia ei tarvitse punnita ja laskea.
- KM harrastaa puntin lisäksi vain aamuaerobista ja vaparitreenejä. NM harrastaa puntin lisäksi tanssitunteja :haart: , akrobatiaa ja loikkatreenejä, muttei todellakaan aamuaerobisia.
- KM tykkää, kun saa mieheltään lempinimen Bony Azz Skinny Biatch ja ajatus rehevästä takapuolesta kauhistuttaa. NM tykkää, kun saa mieheltään rakkaudentäytteisiä kommentteja rehevästä ghettoperseestään ja ajatus pienestä takapuolesta kauhistuttaa.
- KM huumaantuu karjalanpiirakoiden hajusta cafe picniciä ohittaessaan. NM ei edes muista, että jotain karjalanpiirakoita on olemassa.
- KM kadehtii täysin avoimesti kaikkia raskaana olevia, koska he saavat syödä kaikkea ja paljon. NM ei näe ainuttakaan syytä tulla raskaaksi ikinä.
- KM nauttii suklaanmakuisesta palautumisjuomasta kuin se olisi parastakin herkkua. NM pitää suklaata maailman ainoana todellisena nautintoaineena eikä tajua, miksi kukaan ryhtyy kisadieetille, joka estää suklaan päivittäisen syömisen :lol2: .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom