Itseruskettavat tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Monica
  • Aloitettu Aloitettu
Aattelin, että jos sekottas tuota lorealin sublime bronzea johonkin perusvartalovoiteeseen niin sais kevyemmän värin. Mutta miten vaikeeta tuloksesta on saada tasanen jos sitä ruskettavaa levittelee samaan malliin kun normaali kosteusvoidetta. Entäs kuinka nopeesti se väri jämähtää kämmeniin? Pelkään, että käsistä tulee semmoset porkkanan väriset hetkessä. Pitääkö siis välillä pestä käsiä? Onko muuten lumenella enää tuota sublime bronzea vai onko nimi vaihtunu, kun en lumenen sivuilta löytäny tuota. Entäs kasvot? Voiko rasvan levittää esim. meikkisienellä? Tuntus ainakin, että itseruskettavan levittämisestä käsin, ei saa hyvää lopputulosta, vai oonko ihan väärässä. Tulipa kysymyksiä. Sitä myös mietin, että sotkenko kaikki vaatteet ja lakanat siihen väriin, mutta ilmeisesti ei niin tartu kun vaan kuivattelee hyvin?
Kasvoille paras tuote omasta mielestäni on ollut Doven Summer Glow daily face moisturiser...löytyy kahta sävyä, imeytyy nopeasti ja saa sopivan värin kasvoille (itse käytän sitä tummempaa vaihtoehtoa). Mulla on myös aina tapana laittaa itseruskettava ennen nukkumaan menoa, sitten joku tumma pyjama päälle (kun on ensin kuivanut). Väri tummuu muutaman tunnin kuluessa, eli riittää kun peset kädet hyvin saippualla ihan lopuksi kun on voiteen saanut koko kroppaan laitettua. Sitten voi vielä rasvata kämmenet tavallisella kosteusvoiteella :).

Heh, kävi hauska juttu ton Doven kanssa. Mulla on tullut sisäreisiin raidat, yhdet missä väri on tummempaa ja yhdet, missä ei ole ollenkaan. Ihan reidestä polveen asti ulottuu :D
Veikkaan että oon taas unohtanut levittäneeni sitä rasvaa ja oon verkkareissa paukannut liikkeelle jolloin saumat on saanut nuo raidat aikaan. Onneks ne on helppo duunaa pois, mutta kyllä me miehen kanssa naurettiin kun huomasin.

Eilen kokeilin doven asteittain ruskettavaa voidetta (sekä vartalolle, että kasvoille). Kuorin ihon ennen voiteen levittämistä ja olen kyllä ihan tyytyväinen lopputulokseen. Muuten meni ihan ok tasaisesti, mutta en tiedä mikä ihme säärissä oli kun sinne tuli hirmuiset raidat xD Siis näkyy se mihin suuntaan voidetta on vedelty. Sit ranteisiin jäi rajat vaikka koitin levittää voidetta kämmenselkiinkin käsien pesun jälkeen. Pitää ehkä parin päivän päästä laittaa tuota voidetta uudestaan ja koittaa tasoittaa nuita jälkiä mitä jäi (varsinkin nuo sääret). Muuten onnistui ihan hyvin ja rusketuskin on ihan kiva. Näin ainakin parempi, kun mitä tuo kalmankalpea iho.

Täytyy myös kehua Dovea. Se vaalealle iholle tarkoitettu on tosi luonnollinen, sopii kalmankalpeallekin. Sitä tummempaa versiota käytän kesällä/kesän jälkeen kun on vähän omaakin väriä pinnassa. Dovessa on myös mielestäni ihan siedettävä haju, eikä se tunnu pahasti tahraavan vaatteitakaan. Ja vaikka on valkoisia vähän tahrannutkin, niin lähtee kyllä pesussa pois.

Musta doven ruskettava kosteusvoide on ihan käsittämättömän hitaasti imeytyvää ja pahanhajuista!Ainakin itse olen enemmän tykännyt Nivean vastaavasta voiteesta joka imeytyy huomattavasti nopeammin. Kasvoihin olen käyttänyt Biothermin päivettävää voidetta, siitä tulee tosi luonnollinen sävy, ei uskoisi purkkirusketukseksi. Tietty hinta on suolainen, 39€/50ml.

Imeytyvyys on kyllä vähän huonoo tuossa, mutta en sitten tiedä, että kuinka nopeasti muut ruskettavat imeytyy. Kun ei tiedä paremmasta niin tuo on ihan hyvä :D Itse odottelen ehkä noin tunnin, ennen kuin pistän semmoset super löysän yökkärin päälle. Ei ainakaan sillon oo mihinkään tarttunu mitään

Mut ilmeisesti nuo itseruskettavat on sellaisia, että ihosta riippuen ne haisee erille ja näyttää erille. Minua ei ole ainakaan tuo tuoksu häirinnyt.

Mulla on vissiin jotenkin erilainen iho, kun dovea pitää vähintään kaks tuntia kuivatella ja silti pitää olla äly varovainen mitä pukee päälle rasvauksen jälkeen. Yleensä saan silti siitä jonkinlaiset huvittavat läikät aikaseks, kun ei meinaa millään imeytyä..:rolleyes:
Nivea kuivuu mulla noin puolessa tunnissa!! Eli Dove jää kyllä hyllylle kaupassa=)

Meille tuli töihin testeri siitä Acon uudesta kasvojen asteittain päivettävästä voiteesta ja kokeilin sitä yhtenä päivänä sääriin. Seuraavana päivänä ihmettelin, että mistä nää "mustelmat"...:wtf: oli siis aika yllättävää, että asteittain päivettävästä tulee sellaiset "rannut", varsinkin kun on kasvoille tarkoitettu. Siitä Acon vartalon asteittain päivettävästä on kyllä hyvät kokemukset.

jalat on todella usein talven jäljiltä kuivat korput ja rasvaa pitää levittää tasainen määrä joka puolelle, ei niin paljon kun imeytyy. vaikeaa jos on iho kuiva. käytän siksi just noita suihkutettavia, aina on ollut tasainen tulos, kuivuu heti ja väri nätti. eikä mene ku 30s yläkropan laittoon :) suosittelen siis lorealin sublime bronzer airbrush (tai joku vastaava) tuotetta ja garnierinki vastaava melkein yhtä hyvä.

Mulla on ollut tuota L'Orealin Sublime suihkutettavaa, jota voin kyllä lämpimästi suositella.

Paras kuitenkin toistaiseksi on ollut Neutrogenan MicroMist . On nopeampi käyttää kuin L'Orealin ja suihku on vielä tasaisempi. Neutrogena ei haise lainkaan (paitsi suihkutettaessa) ja sitä saa eri sävyasteina: 2 tai 3 astetta tummempi (medium & deep). Tuotetta ei tarvitse levittää lainkaan käsin, sen kun suihkuttelee, tosin ei liian läheltä, muuten lopputulos voi olla kirjava. Plussana pullo toimii myös ylösalaisin. Neutrogenaa voi tilata esim. Amazonin kautta.

onko tuossa iso hintaero tuohon lorealiin? se on jotain 12-14e puteli. ei myöskään tarvi levittää ja voi suihkutella ylösalas mut olen valmis kokeilemaan uusia jos hinta ei huimaa päätä :)

Muistaakseni maksoi noin 10 dollaria jenkeissä, mutta vakavasti harkitsen tilaamista kun nuo vanhat putelit on käytetty, mikäli postarit eivät sitten ole hirmuisen kalliit.

Jos kokeilet Neutrogenaa, niin kuitenkin pari varoituksen sanaa: tuotetta ei todellakaan saa suihkuttaa liian läheltä, etäisyys noin 30-50 senttiä, eikä liian paljon (parempi vaikka vähän joka päivä)! Ja ihon on oltava täysin kuiva, jos vähänkin kostea, niin lopputulos on taatusti raidallinen.

Tosin L'Orealilta mulla on käytössä edelleen se kasvoille tarkoitettu suihkutettava. Tuota L'Orealia olen ostellut tax freena 20€ kaksi purkkia, mikä on mielestäni ihan hyvä hinta.

mä löysin laivalta viime viikolla tuota lorealia alle 7e puteli, jes :) nyt on taas vähäksi aikaa aineita, kun ei tuonne aurinkoon tänä kesänä taida päästä :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom