Itseruskettavat tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Monica
  • Aloitettu Aloitettu
Hiepä hei!

Pari vuotta sitten kävin rusketus-suihkussa ja ostin värin ylläpitämiseen "itseruskettavaa" sprayta missä oli hieman väriä sekä itseruskettavaa mukana. Onko kenelläkään tietoa mistä saisi tuollaista tuotetta ja minkä nimistä? Kun nyt en muista mitä tuo aine oli?? Nyt siis ei ole kyse normi itseruskettavasta vaan tuotteesta missä on hiema jo väriä mukana, joten tuloksen näkee heti.
Samaa ainetta on luultavasti juuri noissa rusketus-suihkuissa.

Jaa-a, kannattaa varmaankin kysellä kauneushoitoloista, joissa suihkubrunaa on tarjolla. Mun tuttu on Simillä hommissa, ja ne ainakin myy sellaista suihkurusketuksessa käytettävää litkua pikkupulloissa.

Ite olen tykännyt ihan Doven pikkuhiljaa ruskettavista kosteusvoiteista, niillä on vaikea saada epätasasta tulosta. Mutta onhan noissa oma hommansa, kun joutuu viikon kahden välein kuoria koko kropan huolella ja alottaa "ruskettumisen" alusta. :) Mutta näin oon todennu oman ihon pysyvän parhaimmassa kunnossa ja rusketustakaan ei uskoisi purkista tulleeksi.

olisko jotain ruskettavaa joka ei tuoksuis niin kauhealle. Näin keväällä olisi kiva saada esim. jalkoihin väriä mutta ahdistaa se tuoksu jokaikisen ruskettavan kohdalla kun se vielä kestää niin pirun pitkään :(

Mä rakastan Nivea Sun Touch-itseruskettavan tuoksua. Muutenkin olen ollut tyytyväinen. 1 kerralla tulee nätti sävy ihoon. 2 kerralla saa syvemmän rusketuksen, jos ei tunnu riittävän. Itseruskettavaa voi sekoittaa 50/50 myös päivävoiteen sekaan, niin saa hieman sävyä.

Se acon ruskettava body lotion on kanssa toiminut oikein mallikkaasti :) Itse kuitenkin albiinona käytän sitä 50/50 kosteusvoiteen kanssa.

Se acon ruskettava body lotion on kanssa toiminut oikein mallikkaasti :) Itse kuitenkin albiinona käytän sitä 50/50 kosteusvoiteen kanssa.

Voisin kokeilla! Onko kallista? Netistä katsoin, että ACO SENSE & CARE Sun kissed Bodylotion on 200ml pakkauksessa. Nivean 150ml maksaa n.9€ ja onkin mielestäni kohtuu edullista.

Voisin kokeilla! Onko kallista? Netistä katsoin, että ACO SENSE & CARE Sun kissed Bodylotion on 200ml pakkauksessa. Nivean 150ml maksaa n.9€ ja onkin mielestäni kohtuu edullista.

En valitettavasti osaa auttaa kun en itse maksa niistä :/ Äiti on nimittäin farmaseutti.. :) Mutta tuloksesta mulla ei oo kyllä mitään valittamista.

Hei, suositelkaa mulle jotain kasvoille tarkoitettua itseruskettavaa josta ei tule kellertävää rusketusta. mulla on vaalea iho joten voi johtua siitäkin, että ei näytä iholla ruskealta vaan kellertävältä :wtf:

Yves Rocherin Bronze Nature- tuotteet ovat mielestäni parhaita! Luonnollinen ja tasainen rusketus tulee. :)

Kasvoille:
10557.jpg

Koko kropalle suihkutettava ja geeli:
77524.jpg

8461964.jpg

KesäJaloille
78193.jpg

Itselläni ei ole kokemusta ko. tuotteista ja kysymys kuuluukin: Tarttuuko voide (treeni)vaatteisiin hikoillessa? Tuleeko vaaleisiin toppeihin raitoja? Varmasti jotain väriä irtoo, mutta onko sitä ihan haitaksi asti?

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=33923&highlight=itseruskettavat+voiteet

Tuolla oli useampi sivu tästä aiheesta. Taitaa olla joka keväinen juttu kun ihmiset havahtuu omaan kalpeuteensa.

Susanah: taitaa riippua paljolti tuotteen merkistä. Mä sotkin vaaleanpunaisen puuvillatopin garnierin itseruskettavalla eikä lähtenyt millän pois. Taisi olla oma vika kun laitoin ensin kosteusvoidetta ja päälle varsinaista itseruskettavaa. Sit pihalle reippaasti hikoilemaan. Avonin kevyesti sävyttävä suihke ei ole sotkenut edes valkoista paitaa, mutta saman valmistajan paksuhko voide ei tunnu imeytyvän kunnolla ja sen kanssa en uskaltaisi pitää vaaleita vaatteita.

Okei, kiitos :). Ei ole montaa päivää viikossa jolloin en hikoile huolella, joten voiteet saa jäädä käyttämättä. Ikävää tosiaan, jos ne ei vielä lähde pesussa pois vaatteista.

Ei mulla ainakaan Yves rocherin tuotteet jääneet vaatteisiin. Kyllähän sä väri haalenee tietty jos kovaa hikoilua ja suihkussa käynti on, melekimpä joka kolmas päivä sais ihoa rasvailla sitten ja laittaa lisää tuota väriä.

Mä käytän viikottain lähes vuoden ympäri kevyesti sävyttävää vartalovoidetta. Doven Summer Glow on suosikki, samoin Avon Sun Kissed bodylotion. Näillä ei jää rajoja kun ensin kuorii koko kropan (hiton hyvää & halpaa on Garnierin keltainen Bodytonic kuorinta...jos haluu panostaa niin Vichyllä on isossa tuubissa ihana vartalonkuorinta kanssa) ja levittää voiteen tasaisesti. Sävy on nätti ja luonnollinen.

Vaatteiden sotkemisen (ja tuoksun, keitä se haittaa) vuoksi voide kannattaa levittää iltasuihkun jälkeen ennen nukkumaanmenoa. Vähän aikaa kun hengailee ilman vaatteita ja antaa voiteen imeytyä, voi mennä pehkuihin. Seuraavana aamuna on nätti väri, jota voi syventää tarvittaessa. Eikä minulla ole mennyt mitään vaatteita piloille, kun näin teen. Mulla ei ainakaan ole mitään vaikutusta ihon kuntoon vaikka levitän voiteen yöksi (jollakulla oli jotain kokemuksia tästä..). Muutamaan tuntiin voiteen laittamisen jälkeen en kyllä lähtisi hikoilemaan vaaleissa vaatteissa. Tai ylipäätään, ettei tule kirjava lopputulos.

Ja modet vois siirtää tän aiemman purkkirusketusketjun jatkoksi, kiitti :)

Mä oon mun talven reissun rusketusta jatkanut tolla Dovella, musta se on vaan helpoin mulle. Sitten se, missä on niitä hileitä joukossa, on ihan parasta. Ei sitä ikinä kehtaa missään käyttää, mutta kotona on kiva kimaltaa :D

Minusta se Doven asteittain ruskettava on ihan ok, siis tosi vaaleaihoisille. Vähän tummempaa väriä haluaville Oriflamen itseruskettava on ok, mut mulla se aiheutti kyllä tukkeumia ihoon..
Nivealla on ainakin ollut sellainen spray-mallinen ruskettaja, ok, mut vähän kellertävä lopputulos ja tää kyllä haisee :(

Paras tähän mennessä on ollut Lorealin Sublime Bronze, mut voi ihan vaaleaihoisille antaa liiankin voimakkaan sävyn. Kannattaa tosiaan kuoria iho hyvin ja tarkkailla muutenkin lopputulosta myös luonnonvalossa ulkona, ei ainoastaan siellä vessan peilin edessä keinovalossa :)

Aattelin, että jos sekottas tuota lorealin sublime bronzea johonkin perusvartalovoiteeseen niin sais kevyemmän värin. Mutta miten vaikeeta tuloksesta on saada tasanen jos sitä ruskettavaa levittelee samaan malliin kun normaali kosteusvoidetta. Entäs kuinka nopeesti se väri jämähtää kämmeniin? Pelkään, että käsistä tulee semmoset porkkanan väriset hetkessä. Pitääkö siis välillä pestä käsiä? Onko muuten lumenella enää tuota sublime bronzea vai onko nimi vaihtunu, kun en lumenen sivuilta löytäny tuota. Entäs kasvot? Voiko rasvan levittää esim. meikkisienellä? Tuntus ainakin, että itseruskettavan levittämisestä käsin, ei saa hyvää lopputulosta, vai oonko ihan väärässä. Tulipa kysymyksiä. Sitä myös mietin, että sotkenko kaikki vaatteet ja lakanat siihen väriin, mutta ilmeisesti ei niin tartu kun vaan kuivattelee hyvin?

Mäki yrittäny alkaa käyttää tota Doven Summer Glowta mut oon tosi huono rasvaamaan itseäni, ärsyttää aina mennä nukkumaan rasvasena :D Tietty jos rasvais ennen sitä nii olis iha hyvä. Pitää nyt ryhdistäytyä niin sais ees vähän rusketusta!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom