Itsemurha yhä yleisin kuolinsyy Venäjän armeijassa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nooo, ajatelkaa positiivisesti. Ainakaan niitten ei tartte olla kaivosmiehiä Kiinassa...

mitenköhän meillä noita meni. Oliko se kaksi joka läks rovajärvellä. Yks hyppi parolassa motarilla.. hmm.. sitten en muista ole kuullukaan. Jotain loma-ajoja tod näk loput.
6kk ennenku tulit parolaan, kranaatinheitinkomppaniassa yks jätkä veti itteltään ranteet auki, mutta selvis.

Räjäyttämällä tulee yleensä homma valmiiksi.

kattelin nuo pätkät niin ompas aika kovaa menoa, surutta turpaan vaan alokkaita/varusmiehiä!!! jotain rajaa nyt kuitenkin!!

Noita videoita katellessa tunnen ensi kertaa sääliä ryssää kohtaan.

Asian helvetin ironinen valoisa puoli on se, että tuollaisilla hakatuilla ja alistetuilla pojilla tuskin on kovinkaan paljoa motivaatiota lähteä hyökkäyssotaan esimerkiksi Suomea vastaan.

Noita videoita katellessa tunnen ensi kertaa sääliä ryssää kohtaan.

Asian helvetin ironinen valoisa puoli on se, että tuollaisilla hakatuilla ja alistetuilla pojilla tuskin on kovinkaan paljoa motivaatiota lähteä hyökkäyssotaan esimerkiksi Suomea vastaan.

toisaalta ei taida kauheesti poiketa esim etelä-euroopan lastenkasvatusmetodeista kovin kauheasti... ehkä pienempiä lapsia ei lyödä ihan noin lujaa, mutta kuitenkin.

Kakkoselta tuli kauan sitten dokumentti tuosta simputtamisesta(taisi olla vielä Neuvostoliitto silloin). Yhdessä pätkässä alokkaat antavat takaisin ja simpauttaja on tuolin/päydän takana ja hakkaa vyöllä minkä kerkiää. Toisessa kohtauksessa minkä muistan oli laitettu alokas maahan istumaan ja ympärille sytettetty kokoajan lähenevä tulirinki, hauskoja leikkejä. Mutta eiköhan noita lieveilmiöitä ole jokaisessa vähääkään kovemmassa paikassa esim. Timessä oli aikoinaan sivun juttu neekereiden alistamisesta Yk:n rauhanturvajoukoissa, jenkit laittoivat ne ryömimään paskassa, syömään käytettyä paskapaperia ja kuvassa rypevän neekerin selkään oli kirjoittu ulosteella I love KKK. Muukalaislegioonassakin on ainakin ennen ollut kovan luokan simputusta homoraiskauksineen .

toisaalta ei taida kauheesti poiketa esim etelä-euroopan lastenkasvatusmetodeista kovin kauheasti... ehkä pienempiä lapsia ei lyödä ihan noin lujaa, mutta kuitenkin.

No en nyt tiedä mitä etelä-euroopan maata sinä tässä tarkoitat, mutta ne ee-maat joissa minä olen vieraillut on lapsia kohdeltu aina hyvin ja rakastavasti. Varmasti tukkapöllyn tai luunapin paikallinen pentu saa "väärin" tehdessään, mutta muuten kyseisiä pikkuveikkoja hellitään sitten koko suvun voimin ja rakkauden suorastaan tuntee jopa ummikko ohikulkeva turisti.

Itse aiheeseen: On tosiaan vaikea sanoa mitä tuollaisella alistamisella ja henkisellä/fyysisellä väkivallalla oikein tavoitellaan, mutta motivoitunut ja menestyvä sotajoukko ei tule ainakaan ensimmäisenä itselle mieleen.

Kyllä varmasti rahalla tuostakin selviää ihan helposti tuossa maassa. Saa varmaan jotkut kapteenin natsatkin postin kautta, kun vaan isäukolla on riittävästi nappulaa.

No en nyt tiedä mitä etelä-euroopan maata sinä tässä tarkoitat, mutta ne ee-maat joissa minä olen vieraillut on lapsia kohdeltu aina hyvin ja rakastavasti. Varmasti tukkapöllyn tai luunapin paikallinen pentu saa "väärin" tehdessään, mutta muuten kyseisiä pikkuveikkoja hellitään sitten koko suvun voimin ja rakkauden suorastaan tuntee jopa ummikko ohikulkeva turisti.

O.T.Juu näinhän se menee,lapsi saa estoitta avokättä perseelle tai nuppiin ihan siinä kadulla,eikä sitten vasta myöhemmin kotona:whip:.

Miksei mikään ihmisoikeusjärjestö puutu tuohon ryssän armeijatoimintaan?

varkaiden valtakunnassa on omat sääntönsä ja järjestönsä - eiköhän puten "järjestöt" ole noillekkin "kouluttajille" järjestänyt jo muuta tekemistä, turha sinne on mitään kukkahattuja lähettää saarnaamaan..

Venäjälle sama kuin jenkkilälle... napalmia päälle ja sitten asfaltti. Ja maailma pelastuu!!

Napalmikoneet kun kurvais vielä lähi-idän yli niin hyvä tulee.

Niin ja parempi että pommitetaan samantien koko maailma 15 kertaan läpi mihin tämän hetkiset asevarat riittäisivät kevyesti.
Sen jälkeen varmaan kaikilla olisi parempi olla.:piis::thumbs:

Jesse_n87, onko tietoa missä komppaniassa se säkylän tapaus sattui? Ja oliko se tosiaan kuivaushuoneessa? Palvelen itse nyt samaisessa paikassa ja tämän jutun olen kuullut, vaikkakin hieman erilaisena versiona.

Suositut

Back
Ylös Bottom