Sukelleltuani takaisin pinnalle kaunottaren silmien syövereistä olin varma, että siinä tanssi, kohtalaisen eroottista napatanssia, elämäni nainen. Nopeasti tulin johtopäätökseen, että minun olisi pelastettava neito täältä barbaarien, vaikkakin hyväkäytöksisten barbaarien, keskuudesta sivistyksen pariin. Kerroin Chaaaaalsille suunnitelmastani kaapata tanssijatar mukaamme yön hämärässä ja paeta kuumailmapallolla arabileiristä kohti uusia seikkailuja.
Kunnioittavaan sävyyn Chaaaaals teki selväksi, että hänen mielestään ideani oli vailla mieltä, ja että minulla täytyi olla pää todella syvällä takapuolessani. Niin syvällä, että ymmärsin todellisuutta yhtä vähän, kuin aurinko kyseiseen paikkaan paistoi. Kaikesta huolimatta Chaaaaals kuitenkin tekisi velvollisuutensa ja auttaisi minua ryöstämään (korjasin Chaaaaalsia:
pelastamaan) viattoman nuoren naisen heimonsa parista, kuten kunnon hovimestarin kuuluu.
Niinpä pimeyden laskeuduttua ja heimon laittauduttua yöpuulle ohjeistin Chaaaaalsin tuomaan sydämeni valtiattaren kuumailmapallolle. Chaaaaalsin suorittaessa tehtäväänsä minä puolestani laitoin kulkuvälinettämme pakokuntoon. Olin jo valmiina irroittamaan kiinnitysköydet, kun Chaaaaals vihdoin saapui paikalle rimpuilevaa säkkiä kantaen. Nopealla liikkeellä hovimestarini heilautti säkin koriin ja loikkasi itse perässä.
- "Vauhtia sire, ennen kuin kukaan huomaa!" Chaaaaals hoputti.
Mutta tahdoin mitä pikimmin jälleen nähdä minuun niin suuren vaikutuksen tehneen ilmestyksen, ja ryhdyin auttamaan neitoa ulos säkistä. Hämmästyksekseni säkin sisällä oli rakkauteni kohde suukapuloituna, ja käsistä ja nilkoista kiinni sidottuna. Palvelijaani toruen vapautin elämäni valon siteistään, joka kuitenkin päätyi osoittamaan kiitollisuuttaan odottamattomalla tavalla.
Myöhemmin, kun olimme päästäneet sen kirotun raivotautisen akan takaisin omiensa pariin, Chaaaaals huomautti, etten tullut kertaakaan kysyneeksi siltä teräväkyntiseltä beelsepubin jälkikasvulta itseltään hänen haluaan tulla pelastetuksi. Kiveksissäni sykkivän kivun vuoksi en kuitenkaan ollut kykenevä vastaamaan kaikkitietävän apulaiseni sarkastisiin kommentteihin.