Isoja julisteta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kvu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos haluu omasta kuvasta julisteen, ni kustannustehokkain tapa on teettää se Ifissä www.ifi.fi.

75x50 cm:n juliste maksaa 12€ ja muutaman euron postikulut päälle. Homma hoituu kotikoneelta ja tulee tosi laadukkaalle valokuvapaperille. Tosin kuvan täytyy tietysti olla hyvällä resoluutiolla ja tekijänoikeudet on tarina erikseen...

Mike sanoi:
Taitaa vain sammon electron toimia netissä, ei kuitenkaan mikään turvallisin vaihtoehto. Visan kuitenkin tarvitsee tuonne.

Nordeankin toimii, kunhan vaan laittaa solon asetuksista verkkomaksamisen päälle.

Pälle sanoi:
Jos haluu omasta kuvasta julisteen, ni kustannustehokkain tapa on teettää se Ifissä www.ifi.fi.

75x50 cm:n juliste maksaa 12€ ja muutaman euron postikulut päälle. Homma hoituu kotikoneelta ja tulee tosi laadukkaalle valokuvapaperille. Tosin kuvan täytyy tietysti olla hyvällä resoluutiolla ja tekijänoikeudet on tarina erikseen...

Pitihän toi kokeilla... pari julistetta tilasin ja postikulut oli ainoastaan 2.9 euroa.. :D

Mike sanoi:
Toimii kuin junan vessa. Tullista riippuen 5-14 päivää tulee. Postimaksut alta 10€ luokkaa.

Päteekö noihin sama kuin dvd-levyihin, eli yli 48€ hintaisista tilauksista joutuu maksamaan tullia?

Viimeksi muokattu:
Päteekö noihin sama kuin dvd-levyihin, eli yli 48€ hintaisista tilauksista joutuu maksamaan tullia?

Minä kun allposterista tilasin julisteita yli 100e:llä niin tulli oli lyönyt päälle leiman "tullivapaa", eli eipä mennyt tulleja.

Paljonko noiden allposters.comin kuvien kehystäminen maksaa? :O
vai mitäs materiaalia ne on. Mike ainaki kertoi kehystäneensä.

Kallista puuhaa suhteessa julisteen hintaan. Laatukehystämössä maksoin 250€, mutta julistelin oli sitten ISO. Pienempi maksoi 87€.

Nyt toki tähän tulee taas vakiot "itse leikkaa liimaa pääsee halvemmalla", toki pääsee, saahan sitä autonkin rakennettua kun aikansa pykertää.

Minkä kokoinen pienempi oli? Onko tuo 87e halvin ratkasu vai? Tuolta löytyis kauheesti mielenkiintosia julisteita, mutta viittiikö sitä 90e maksaa sitte. Ootko kokeillut itse kehystää? onko minkäänlaista toivoa siinä puuhassa?

Kyllähän noihin julisteihin voi tosiaan ostaa vaikka Ikeasta ne kehykset, jos hinta harmittaa. Kehystys on kallista, jos haluaa laatua (niin kuin kai kaikki muukin), mutta kypsyttää lukea joka aiheesta sitä hintojen taivastelua. Halpoja ratkaisuja on olemassa, mutta itse en ainakaan kehtaisi kysellä palstoilla että mikähän fillari kannattaisi ostaa jos olisin Biltemaan menossa.

Ettei nyt menis ihan provoamiseksi, niin Stockalla oli alkukesästä joku "näyttely" jossa oli paljon kankaalle painettuja taulukopioita, ja näitä on nyttemmin näkynyt myynnissä myös Akateemisessa kirjakaupassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom