IsoDino lopettaa uransa!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IsoDino
  • Aloitettu Aloitettu
Isäksi tuleminen ei ollut se ainoa syy lopettaa "ura". Muita syitä siis raha, motivaation puute, terveys jne. Mutta luulen, että isäksi tuleminen teki hommalle sen lopullisen niitin.
Kuvia en laita, koska en ole ennenkään laittanut. Ja myös pysyn edelleen anonyyminä, vaikka moni minut tunteekin nickini takaakin. Olen täällä siis IsoDino.
Onhan vuosia ja vuosia hommaa tehneenä tietyllä tavalla kovakin paikka lopettaa, mutta samalla suuri helpotus. Siihen mitä lajin parissa haluaisin saavuttaa, niin kykyni ei riitä. Joutuisin panostamaan lajiin kaiken ja siihen en enään ole valmis. Kunto tulee varmaan "normalisoitumaan", mutta jonkinlaista kuntoa yritän pitää yllä jatkossakin. Nyt on treenit jäissä kokonaan, mutta jossain vaiheessa aloitan taas treenaamaan tyyliin 3 kertaa/vkossa. Tuota enempää en treenaa, koska aktiiviaikanakin tuo oli keskimääräinen treenimäärä.
Ei tässä siis sen ihmeempää ole, mutta lavalle en vaan enään tule nousemaan. Ja jatkossa treenaan lähinnä kuntoilumielessä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jeps, asiat tärkeysjärjestykseen. Nuorena ja perheettömänä voi tehdä mitä vain, vaikka kilpabodausta, jonka terveellisyydestä voidaan olla montaa mieltä ;-)

Järkevää satsata rahat perheeseen ja omaan terveyteen kuin roinakuureihin ...

Nyt sitten loppu tuo nimen kaivaminen väkisin tänne. Jos jotakuta kiinnostaa niin googlettaa omaksi ilokseen, tänne ei kuitenkaan tartte mitään nimiä kaivaa kun Dino nimenomaan juuri sanoi ettei halua nimeään yleiseen levitykseen. Siirretään koko ketju sitten VIP-puolelle jos täällä homma ei pysy asiassa. Tässä voidaan keskustella paljon ilman kenenkään henkilöllisyyden paljastamista. Menikö jakeluun? (ei tartte vastata)

Ja ainakin itsellä tuntuu hyvin toimivan tämä kolmesti viikossa reenailu, enpä mä paljon enempää treenannut ennen pojan syntymääkään. Jääpä joka toinen ilta aikaa olla reilusti kotona ja puuhailla kaikkea ja jatkossa pääsee sitten vaimokin harrastamaan kun ei enää ole poika rintaruokinnalla. Ja hyvin tuntuu kehittyvän näinkin, ehkä jopa paremmin kun ehtii jopa levätäkin. ;)

Pakko kysyä: Aijotko treenata sitten ilman pippurimaustetta(voisilmä, jne...)? Hieno seurata, jos niin aijot tehdä, millaseen kuntoon pääset ilman.

Timba79 sanoi:
Ja ainakin itsellä tuntuu hyvin toimivan tämä kolmesti viikossa reenailu, enpä mä paljon enempää treenannut ennen pojan syntymääkään. Jääpä joka toinen ilta aikaa olla reilusti kotona ja puuhailla kaikkea ja jatkossa pääsee sitten vaimokin harrastamaan kun ei enää ole poika rintaruokinnalla. Ja hyvin tuntuu kehittyvän näinkin, ehkä jopa paremmin kun ehtii jopa levätäkin. ;)

Kolmella treenillä saa jo paljon aikaan, kunhan pitää treenitehot ylhäällä.
Itse kun viimme kisoihin treenasin (siis offilla), niin treeni kerrat oli keskimäärin siis 3. Monena viikkona treenejä oli jopa vain 2. Joskus harvemmin oli 4.

Weak sanoi:
Pakko kysyä: Aijotko treenata sitten ilman pippurimaustetta(voisilmä, jne...)? Hieno seurata, jos niin aijot tehdä, millaseen kuntoon pääset ilman.

Ei pippureita, eikä voisilmiä (huonoa rasvaa) :D

Rispektit täältäkin ja hyvät jatkot.

Katsoin että tätä treadia on juteltu viim. joskus 2006.

Meitä vanhoja jermuja tulee lauteille vieläkin, sieltä on tulossa kaiketi meiltä mm. Kauppinen ym

Mika on aina ollut mukava mies mulle, että kaikkee hyvää sinne lava hommiin.

Mä en itse ainakaan ihan heti oo lähössä, tuossa kunto oli jo jo suht ylös menossa , mutta sitten joooooo sisätautipoliklinikakka taas sano että pidä breikki!!! :)

No joo ens vkolla käyään juttteleen äijä solmuun ja veretään trenit rännit täyteen!!!!

No joooo, ei kai kukaan noin tyhmä oo, katotaan mitä nuo lukeneet sanoo.

Mutta teille nuorille!!! Älkää alkako tähän narkkarin elämään, pysykää poissa huumeista ja hormooneista!!!! NO H&H!!!

Varmasti fiksu päätös! Kyllä bodylaiffi vie paljon kaikin tavoin ( rahaa, aikaa, terveys jne.) voin kuvitella että tuntuu helpottavalta kuin ei enää olla niin tarkka ruuan suhteen eikä tarvii rahaa laittaa ravinteisiin. On se jotenkin aika sairasta touhua

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom