Ishkur's guide to electronic music

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lepex
  • Aloitettu Aloitettu
Jeesus sentään, on jätkä koonnut ja väsännyt melkoiset sivut.

Guide to electr. music

Omia suosikkeja on

Trance/stupid
Breakbeat/Ghetto tech (Dj assault /ass 'n titties ja asses wigglin')
Hardcore/ Terrorcore

:hyper:

Myös kaverin kommentit esim. Terrorcoresta on aivan mahtavia... :lol2:

Ihan mielenkiintoinen sivu, vaikken oikeastaan konemusiikista pidä. Tuolta kyllä löytyi jo jotain ihan kuunneltavaakin.

Niin siis en minäkään konemusaa kuuntele mutta kiinnostava saitti silti.

Aina olen parhaimpani mukaan yrittänyt kaikenmaailman konemusiikkia välttää, mutta jos joskus vedän LSD-tripin niin musiikkina on terror/metalcorea (ja badgerbadgerbadger subbari kaakossa)

lepex sanoi:
Jeesus sentään, on jätkä koonnut ja väsännyt melkoiset sivut.

Guide to electr. music

Omia suosikkeja on

Trance/stupid
Breakbeat/Ghetto tech (Dj assault /ass 'n titties ja asses wigglin')
Hardcore/ Terrorcore

:hyper:

Myös kaverin kommentit esim. Terrorcoresta on aivan mahtavia... :lol2:

Kiitos MAHTAVASTA linkistä!! :worship:

Sairaan hyvä ja hauska saitti. :rock: Ainoastaan harmitti että vanhaa Harthouse musiikkia ei löytynyt mistään kategoriasta. :(

edit: ainiin olihan siellä se Sven Väthin Accident in Paradise

No niin, sinne vaan kaikki metallia kuuntelevat pakkislaiset, jotka ovat sitä mieltä, että tekno=mr.president & e-rotik ja että hardcore ei ole tarpeeksi adrenaliinipitoista musiikkia salille :)

Mä tykkään henk. koht. tosi paljon tosta sivusta. Vaikka moni asia onkin Ishkurin mielipiteitä (uk hard house=stupid) niin mun mielestä tosta saa varsin hyvän kuvan elektronisesta musiikista kokonaisuudessaan.

Hyzenthlay sanoi:
Vaikka moni asia onkin Ishkurin mielipiteitä (uk hard house=stupid) niin mun mielestä tosta saa varsin hyvän kuvan elektronisesta musiikista kokonaisuudessaan.

Hohohoo, nehän siinä onkin hauskinta. Ishkurin mielipiteet ja kuvaukset musiikinlajeista on hauskoja
:lol2:

Hard Acid Techno : " I bet God was listening to it before it made humans"

Back
Ylös Bottom