Isänpäivälahjavinkkejä

Taas jokavuotinen piina ennen sitä itse saatanallisinta aikaa, Joulua. Kyllä. Taas joutuu lähtemään kauppaan ostamaan isälle pikkupuketti pyhiksi. Pää tietenkin aivan tyhjänä ideoista. PIstäkää pari helppoa. Kaunis kiitos kaikille!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jo viimeisen kymmenen vuoden ajan olen hankkinut vanhukselle villasukat isänpäivänä. Käytännöllinen lahja, ei rasita kukkaroa liiaksi. Huonon sydämen kun pappa vielä omistaa, niin ei tule mitään shokeeraavia yllätyksiä, kun tietää jo etukäteen mitä saa.

Radio Cityl mainostetaan sitä jotain lahjatavarat.net tms. Luulis et sielt löytyis. Vitun SporttiCity nykyään.:itku:

Hanki jotain miehesi/isäsi harrastuksiin viittaavaa. Ei sen tartte olla edes mitään arvokasta. Itse olisin kovin ilahtunut vaikka jostain lisäravinne töpsykästä tai vaikka vaan maila-erkkarista. Ajatus ja henkiläkohtaisuus tärkeintä.

Kortti postiin ja sunnuntai aamuna varmistus onko tullut perille. Unohdin laittaa Ässä arvan kortin väliin, mutta toimii ilmankin mun isukille...

Isänpäivälahja

Mun isukki tykkää silloin tällöin polttaa sikaria, joten aattelin ostaa sille jonkun hyvän siggen. :thumbs:

Originally posted by Jasoni
Hanki jotain miehesi/isäsi harrastuksiin viittaavaa. Ei sen tartte olla edes mitään arvokasta. Itse olisin kovin ilahtunut vaikka jostain lisäravinne töpsykästä tai vaikka vaan maila-erkkarista. Ajatus ja henkiläkohtaisuus tärkeintä.

Oli pakko laittaa profiiliin sukupuoli, jos oma käsiala näyttää liian tyttömäiseltä.Ei tule ainakaan enää epäselvyyksiä:D
Hyviä ideoita. Lisää lisää!!

Aivan,jotain harrastuksiin viittaavaa/semmoista mille varmasti on käyttöä.Meidän issee peruskorjaa vanhaa taloa,joten teleskooppisirkkeli oli oiva ostos :)

Never ever annan ässäarpoja tms. lahjaksi! "Hieman" saattais ainakin mua harpituttaa jos tuliskin päävoitto... :evil: No joo, saattaishan siitä itekin hyötyä...
Mutta isänpäivälahjavinkki: tee isälle hyvää ruokaa! Näin meillä tulevana sunnuntaina siskon ja mun toimesta. :kirjolohi: :kuola: Ei tule kovin kalliiksi, pääsee itsekin osalliseksi ja on todennäköisesti mieluisa lahjus! :)

Me ostettiin veljeni kanssa sisäpelikengät. Iskä pääsi tosin itse sovittamaan. Toinen vaihtoehto oli porakone. Osta jotain mitä isäsi tarvitsee, turha krääsä on :david:

Jos isä lukee, osta kirja. Tai joku cd. Tai käy kylässä, jos mahdollista, viettämässä laatuaikaa.

Ostin isukille Cat man doon microfleece alusasun!

Tosi lämmin ja miellyttävä iholla. Siirtää ihon kosteuden seuraavaan vaatekerrokseen ja näin ollen urheillessa aivan ihanteellinen. Fleeceä voi myös käyttää kotona oloasuna!

Meidän perheessä ei kyl yleensä harrasteta mitään lahjoja, mut ajattelin tänä vuonna ostaa kuitenkin jotain ja muistaa huippu ihanaa isääni!

p.s anteeksi ex-urheilumyyjän myyntipuhe

Soittaa vaan isännälle 11.päivä, pakettia ei kykene antamaan,kun porukat asuu 700 km päässä meikäläisestä.Postissakaan ei viitsi paketteja lähetellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom